Το ελληνικό έργο έχει το προβάδισμα στη φετινή θεατρική σεζόν, και ένα από αυτά, η κωμωδία "Δάχτυλο στο μέλι" του Μίμη Καπέρδου μιλάει για τη διαφθορά, το πελατειακό κράτος και τις αγκυλώσεις της ελληνικής οικογένειας. Το ανεβάζει ο ίδιος στο Eliart σε συν-σκηνοθεσία με τον Χρήστο Ευθυμίου και πρωταγωνιστές τους Αλέξανδρο Ζουριδάκη, Στεφανία Καλομοίρη, Χάρη Μαυρουδή κ.ά. (από 28/2).
Από το ξένο ρεπερτόριο ξεχωρίζουν δύο σημαντικά δείγματα γερμανικής γραφής. Στο Ίδρυμα "Μιχάλης Κακογιάννης", ξεκίνησε η προσωπική σκηνοθετική και ερμηνευτική προσέγγιση του Νικόλα Βαγιονάκη στο σκοτεινό, αντιφασιστικό μυθιστόρημα του Κλάους Μαν "Μεφίστο" με αφετηρία τη διασκευή της Ειρήνης Δερμιτζάκη.
Στο Πολυχώρο Πολιτισμού Διέλευσις η Χρυσάνθη Κορνηλίου επιχειρεί για δεύτερη φορά, με αλλαγές στο καστ, μια σκηνοθετική προσέγγιση στον κλασικό "Φάουστ" του Γκαίτε με τους Γιάννη Λαμπρόπουλο, Γιώργο Καπετανάκο, Ιωάννα Χρυσομάλλη κ.ά. (από 22/1).
Περισσότερες πληροφορίες
Μεφίστο
Σε διασκευή της Ειρ. Δερμιτζάκη παρουσιάζεται το ομώνυμο μυθιστόρημα του Κλάους Μαν, η ιστορία του ηθοποιού Χέντρικ Χέφγκεν, από το ξεκίνημά του στο Θέατρο Τέχνης του Αμβούργου το 1926, οραματιζόμενος ένα επαναστατικό ισοδύναμο θέατρο, μέχρι την ανάδειξή του σε αστέρι του Γ΄ Ράιχ μια δεκαετία αργότερα. Η μετάβαση του στο Βερολίνο προκειμένου να καθιερωθεί σαν πρωταγωνιστής στο Θέατρο συμπίπτει με την άνοδο του φασισμού, που εξευτελίζει και χειραγωγεί την ανθρώπινη υπόσταση. Συνάπτει, έτσι, συμφωνία με τον διάβολο, προδίδει τα ιδανικά και τις αξίες του, και στο τέλος μεταμορφώνεται σε μαϊμού της εξουσίας. Ένας παλιάτσος που διασκεδάζει δολοφόνους.
Δάχτυλο στο μέλι
Η διαφθορά και οι αγκυλώσεις της ελληνικής κοινωνίας δίνουν τροφή σε μια κωμωδία παρεξηγήσεων που εμπνέεται από κείμενα παλιότερων (και πιο εύκολων) εποχών.
Φάουστ
Η τραγική ιστορία ενός σοφού, ο οποίος προσπαθεί, κλείνοντας συμφωνία με τον διάβολο, να εξαγοράσει με την ψυχή του ό,τι του υπόσχονται ευτυχία.