Τρία πράγματα που πρέπει να ξέρετε για το νέο Urban Dig Project "Σε ποιον ανήκει η γη;"

Σε ποιον ανήκει η γη;

1. Το κέφι και το όραμα της ομάδας Όχι Παίζουμε/Urban Dig Project παραμένουν αμείωτα. Από το 2004 χρησιμοποιεί τον δημόσιο χώρο, πλατείες, υδραγωγεία και δρόμους ως πεδίο δράσης για τα καλλιτεχνικά της πρότζεκτ, που αντλούν έμπνευση από πρόσωπα και κλασικά κείμενα μέχρι τοπόσημα και έννοιες, όπως η διαφορετικότητα και η πολυπολιτισμικότητα. Η ομάδα έχει δημιουργήσει τον άξονα δράσης "UrbanDig Project". Οι παραστάσεις που εντάσσονται σε αυτόν τον άξονα διαρκούν έως και δύο έτη το καθένα, συχνά περιλαμβάνοντας δράσεις συμμετοχικής ανίχνευσης και διαχείρισης των "μυστικών" κάθε τόπου σε συνεργασία με την γειτονιά, εμπλουτίζοντας την καλλιτεχνική διαδικασία. Οι θεατρική/ες παραγωγή/ες που ολοκληρώνουν το UrbanDig Project κάθε τόπου συμβαίνουν σε κτήρια ή/και τον δημόσιο χώρο της
γειτονιάς.

Urban Dig Project

2. Ύστερα από καιρό, η ομάδα του Γιώργου Σαχίνη θα παίξει σε κλειστό θέατρο. Από τις 23/12 παρουσιάζει στο Σημείο το σπονδυλωτό πρότζεκτ "Σε ποιον ανήκει η γη;", το οποίο περιλαμβάνει δύο παραστάσεις και ομιλίες κατά τις οποίες προσκεκλημένοι της ομάδας από διαφορετικούς χώρους θα προσεγγίσουν αυτό το ερώτημα. Στον κύκλο ομιλιών συμμετέχουν οι: Ελένη Τζιρτζιλάκη (23/12), Γιώργος Βελεγράκης (25/12), Νικόλαος Καμπέρης (26/12), Mεταξία Μαρκάκη (1/1), Πλάτων Ησαΐας (2/1), Δημήτρης Κουτσιαμπασάκος (7/1), Δημήτρης Ψυχογιός (8/1), Παναγιώτης Τουρνικιώτης (9/1), MarijaMaric (14/1), Μπουλούκι, Παναγιώτης Κωστούλας & Φαίδων Μουδόπουλος-Αθανασίου (15/1), Πωλίνα Γιωλτζόγλου (16/1), SupportEarth (21/1),LudwigBerger (22/1), Christina Grubber (23/1), MarieSchamboeck (28/1), Έλια Αποστολοπούλου (29/1), Αποστολία Παπαδημάκη& Βασιλική Γραμματικογιάννη (30/1).

3. Οι δύο παραστάσεις θα είναι αλληλένδετες. Το "Θάνος Βλέκας" είναι διασκευή του μυθιστορήματος του Παύλου Καλλιγά και διερευνά τη συγκρότηση του ελληνικού κράτους και τη διαμόρφωση της νεοελληνικής κοινωνίας. Πρόκειται για ένα γνήσιο ντοκουμέντο της εποχής των μετεπαναστατικών χρόνων μέχρι την ύστερη οθωνική περίοδο, της μεταβατικής εποχής κατά την οποία συγκροτείται το ελληνικό κράτος. Το "Κάτω από καθαρό ουρανό" είναι σύνθεση κειμένων, ντοκουμέντων και σύγχρονων προφορικών μαρτυριών, με άξονα το βασικό ερώτημα του πρότζεκτ. Ερμηνεύουν οιηθοποιοί Γιώργος Φριντζήλας, Γρηγόρης Μπαλλάς, Γιάννης Ασκάρογλου

Περισσότερες πληροφορίες

Σε ποιον ανήκει η γη;

  • Σκηνική Σύνθεση
  • Διάρκεια: 90 '

Ένα σπονδυλωτό project αποτελούμενο από τις παραστάσεις «Θάνος Βλέκας», διασκευή του μυθιστορήματος του Παύλου Καλλιγά για τη διαμόρφωση της νεοελληνικής κοινωνίας, και τη σύνθεση κειμένων, ντοκουμέντων και μαρτυριών «Κάτω από καθαρό ουρανό» για τη σύγχρονη πραγματικότητα της ελληνικής υπαίθρου.

Διαβάστε ακόμα

Τελευταία άρθρα Θέατρο

Πώς το Φεστιβάλ Χορού Καλαμάτας έχει καταφέρει να κάνει έναν Γάλλο να αναφωνεί "Η Καλαμάτα είναι πλέον οι διακοπές μας!"

Άργησα 30 χρόνια να πάω στο Φεστιβάλ Χορού Καλαμάτας αλλά επιβεβαιώνω και από πρώτο χέρι ότι ο καλλιτεχνικός αυτός θεσμός που έχει κάνει τη Μεσσηνιακή πόλη προορισμό για τους.ις απανταχού λάτρεις του χορού είναι μια πρώτης τάξεως ευκαιρία για πολιτιστικό τουρισμό.

ΓΡΑΦΕΙ: ΔΕΣΠΟΙΝΑ ΖΕΥΚΙΛΗ
16/07/2024

Υπουργείο Πολιτισμού: Αύξηση χρηματοδότησης για το Διεθνές Φεστιβάλ Χορού Καλαμάτας

Υπογραφή νέας σύμβασης αξίας 1.270.000 ευρώ για το Διεθνές Φεστιβάλ Χορού Καλαμάτας, στο πλαίσιο της 30ής επετειακής χρονιάς του, ενισχύοντας την πολιτιστική ζωή και τη διεθνή προβολή της πόλης.

Γιατί η "Ορέστεια" από τον Θεόδωρο Τερζόπουλο εγγράφεται στις σπουδαιότερες σύγχρονες αναγνώσεις του αρχαίου δράματος;

Η πολυαναμενόμενη πρώτη συνεργασία του Έλληνα σκηνοθέτη με το Εθνικό Θέατρο έκανε πρεμιέρα στο αρχαίο θέατρο της Επιδαύρου με μία μυσταγωγική παράσταση της αισχυλικής τριλογίας.

"Το τάβλι" σκηνοθετεί ο Αλέξανδρος Ρήγας αυτό το καλοκαίρι

Το θεατρικό του Δημήτρη Κεχαΐδη θα παρουσιαστεί σε ανοιχτά θέατρα της Αττικής, με τον σκηνοθέτη και τον Αντώνη Κρόμπα στους ρόλους δύο λαμόγιων που παίζουν μια παρτίδα τάβλι με απρόβλεπτη εξέλιξη.

"Hecuba, not Hecuba": Στην Επίδαυρο η παράσταση του αντισυμβατικού Τιάγκο Ροντρίγκες που πλέκει το μύθο με μια αληθινή ιστορία

Ο μύθος της "Εκάβης" του Ευριπίδη συναντά την αληθινή ιστορία μιας οργισμένης μητέρας που παλεύει ενάντια στη συγκάλυψη της εξουσίας και την έλλειψη απόδοσης δικαιοσύνης.

Το "Μπορντέλο της Μαντάμ Ρόζας" και ο "Μπογιατζής" βάζουν τα... καλοκαιρινά τους

Οι δύο παραστάσεις που παρουσιάστηκαν τον χειμώνα συνεχίζουν την πορεία τους και τη θερινή περίοδο στην αυλή του θεάτρου Από Κοινού.

Ορέστεια

Ο Θεόδωρος Τερζόπουλος δοκίμασε τα όρια της μεθόδου του σε ένα τιτάνιο έργο και, αν και σε σημεία προδόθηκε, παρέδωσε μια παράσταση με στοιχεία μυσταγωγίας και "ιερού μεγαλείου", που θα εγγραφεί στις σπουδαιότερες της σύγχρονης παραστασιογραφίας του αρχαίου δράματος.