Ποιος ήταν πραγματικά ο Αριστοτέλης Ωνάσης;

Ο ελληνοαμερικανός ηθοποιός Άντονι Σκορδής συναντά τον Έλληνα κροίσο σε έναν ενδοσκοπικό μονόλογο.

Ποιος ήταν πραγματικά ο Αριστοτέλης Ωνάσης;

Την πολυδιάστατη προσωπικότητα του Έλληνα κροίσου προσεγγίζει ο ελληνοαμερικανός ηθοποιός Άντονι Σκορδής, στο θερινό θέατρο Λαμπέτη, με τον μονόλογο «Onassis. The play». Το one man show που σχοινοβατεί ανάμεσα στην κωμωδία και στο δράμα, θα παρουσιαστεί για δύο παραστάσεις, την Παρασκευή 4/9 και το Σάββατο 5/9, λίγα χρόνια μετά την πρεμιέρα του στο θέατρο Στέλλα Άντλερ του Λος Άντζελες και λίγο πριν ταξιδέψει στη Νέα Υόρκη.

Ποιος ήταν πραγματικά ο Αριστοτέλης Ωνάσης; - εικόνα 1

Προβαίνοντας σε μια ενδοσκόπηση στις ελληνοκυπριακές ρίζες του, ο Άντονι Σκορδής προσπαθεί να συνθέσει το πορτρέτο του μεγιστάνα στις διάφορες φάσεις της θυελλώδους ζωής του. Το ταξίδι του Ωνάση από τη Σμύρνη μέχρι την Γαλλία ήταν θυελλώδες, όπως και οι ζωές των ανθρώπων που τον σημάδεψαν, μεταξύ των οποίων η Μαρία Κάλλας, ο γιός του ο Αλέξανδρος και οι δύο σύζυγοί του, η Τίνα Λιβανού και η Τζάκι Ωνάση. Ο ηθοποιός συνυπογράφει το κείμενο με τον σεναριογράφο Ουίλαρντ Σιμς, ενώ στη σκηνοθεσία συναντάμε τον Μπρους Κάτζμαν. H παράσταση συνοδεύεται από υπέρτιτλους στα Ελληνικά.

i Προπώληση μέσω viva.gr

Περισσότερες πληροφορίες

Onassis. The play

  • Μονόλογος
  • Διάρκεια: 90 '

Η επιτυχημένη αγγλόφωνη παράσταση που έκανε πρεμιέρα στο θέατρο Στέλλα Άντλερ του Λος Άντζελες, αφηγείται τις σημαντικότερες στιγμές της ζωής του Αριστοτέλη Ωνάση.

Διαβάστε ακόμα

Τελευταία άρθρα Θέατρο

Πώς το Φεστιβάλ Χορού Καλαμάτας έχει καταφέρει να κάνει έναν Γάλλο να αναφωνεί "Η Καλαμάτα είναι πλέον οι διακοπές μας!"

Άργησα 30 χρόνια να πάω στο Φεστιβάλ Χορού Καλαμάτας αλλά επιβεβαιώνω και από πρώτο χέρι ότι ο καλλιτεχνικός αυτός θεσμός που έχει κάνει τη Μεσσηνιακή πόλη προορισμό για τους.ις απανταχού λάτρεις του χορού είναι μια πρώτης τάξεως ευκαιρία για πολιτιστικό τουρισμό.

ΓΡΑΦΕΙ: ΔΕΣΠΟΙΝΑ ΖΕΥΚΙΛΗ
16/07/2024

Υπουργείο Πολιτισμού: Αύξηση χρηματοδότησης για το Διεθνές Φεστιβάλ Χορού Καλαμάτας

Υπογραφή νέας σύμβασης αξίας 1.270.000 ευρώ για το Διεθνές Φεστιβάλ Χορού Καλαμάτας, στο πλαίσιο της 30ής επετειακής χρονιάς του, ενισχύοντας την πολιτιστική ζωή και τη διεθνή προβολή της πόλης.

Γιατί η "Ορέστεια" από τον Θεόδωρο Τερζόπουλο εγγράφεται στις σπουδαιότερες σύγχρονες αναγνώσεις του αρχαίου δράματος;

Η πολυαναμενόμενη πρώτη συνεργασία του Έλληνα σκηνοθέτη με το Εθνικό Θέατρο έκανε πρεμιέρα στο αρχαίο θέατρο της Επιδαύρου με μία μυσταγωγική παράσταση της αισχυλικής τριλογίας.

"Το τάβλι" σκηνοθετεί ο Αλέξανδρος Ρήγας αυτό το καλοκαίρι

Το θεατρικό του Δημήτρη Κεχαΐδη θα παρουσιαστεί σε ανοιχτά θέατρα της Αττικής, με τον σκηνοθέτη και τον Αντώνη Κρόμπα στους ρόλους δύο λαμόγιων που παίζουν μια παρτίδα τάβλι με απρόβλεπτη εξέλιξη.

"Hecuba, not Hecuba": Στην Επίδαυρο η παράσταση του αντισυμβατικού Τιάγκο Ροντρίγκες που πλέκει το μύθο με μια αληθινή ιστορία

Ο μύθος της "Εκάβης" του Ευριπίδη συναντά την αληθινή ιστορία μιας οργισμένης μητέρας που παλεύει ενάντια στη συγκάλυψη της εξουσίας και την έλλειψη απόδοσης δικαιοσύνης.

Το "Μπορντέλο της Μαντάμ Ρόζας" και ο "Μπογιατζής" βάζουν τα... καλοκαιρινά τους

Οι δύο παραστάσεις που παρουσιάστηκαν τον χειμώνα συνεχίζουν την πορεία τους και τη θερινή περίοδο στην αυλή του θεάτρου Από Κοινού.

Ορέστεια

Ο Θεόδωρος Τερζόπουλος δοκίμασε τα όρια της μεθόδου του σε ένα τιτάνιο έργο και, αν και σε σημεία προδόθηκε, παρέδωσε μια παράσταση με στοιχεία μυσταγωγίας και "ιερού μεγαλείου", που θα εγγραφεί στις σπουδαιότερες της σύγχρονης παραστασιογραφίας του αρχαίου δράματος.