Βαγγέλης Μήτσης: «H viva.gr θα είναι πάντα στο πλευρό των διοργανωτών και των θεατών»

Μιλήσαμε με τον director της viva.gr για το μέλλον των online υπηρεσιών εισιτηρίων αλλά και για το νέο τοπίο που διαμορφώνεται στο χώρο των εκδηλώσεων.

Βαγγέλης Μήτσης: «H viva.gr θα είναι πάντα στο πλευρό των διοργανωτών και των θεατών»

Μιλήσαμε με τον director της viva.gr για το μέλλον των online υπηρεσιών εισιτηρίων αλλά και για το νέο τοπίο που διαμορφώνεται στο χώρο των εκδηλώσεων.

Το διάστημα της καραντίνας είδαμε πολλές εκδηλώσεις να μεταφέρονται online και να υιοθετούν το νέο φορμά ως ένα φρέσκο εκφραστικό μέσο με τις δικές του απαιτήσεις. Το κοινό πώς ανταποκρίθηκε σ’ αυτές τις απόπειρες, δεδομένης και της υπερπροσφοράς δωρεάν εκδηλώσεων; Είναι εξοικειωμένο στο να αγοράσει εισιτήριο για κάτι διαδικτυακό προκειμένου είτε να μη χάσει μία παράσταση ή να πειραματιστεί με τη νέα εμπειρία θέασης;
Η ανταπόκριση του κόσμου στην online διάθεση παραστάσεων ήταν πολύ θετική, και αποδεικνύει τη δίψα του κοινού να παραμείνει σε επαφή με τον κόσμο του πολιτισμού, ειδικά σε συνθήκες ανασφάλειας και αστάθειας όπως αυτή που διανύουμε.

Πιστεύετε αυτές οι δράσεις είναι απλά το πρώτο βήμα για την καθιέρωση αυτής της εμπειρίας ή κάτι που σύντομα θα εξαφανιστεί μόλις επανέλθουν οι ζωντανές εκδηλώσεις;
Θεωρούμε ότι σε ένα βαθμό θα διατηρηθεί η online διάθεση εκδηλώσεων, η οποία μπορεί να λειτουργεί συνδυαστικά με τη ζωντανή διάθεση τους. Λόγω του υποχρεωτικού lockdown διοργανωτές και κοινό «εκπαιδεύτηκαν» αναγκαστικά σε αυτό το νέο κανάλι επικοινωνίας, ενώ αντίστοιχα πολλά τεχνολογικά εργαλεία βελτιώθηκαν και έγιναν ευκολότερα διαθέσιμα ώστε να μπορούν να υποστηρίξουν εκδηλώσεις όλων των μεγεθών. Πιστεύουμε βέβαια ότι δεν μπορεί η online διάθεση να αντικαταστήσει την εμπειρία που προσφέρει η παρακολούθηση μιας ζωντανής εκδήλωσης, μπορεί όμως να λειτουργήσει συνοδευτικά ώστε να προσφέρει ένα επιπλέον έσοδο στους διοργανωτές από κοινό που δεν μπορεί να παρευρεθεί στην εκδήλωση αλλά και ως προωθητικό υλικό για προσέλκυση θεατών σε νέες εκδηλώσεις του διοργανωτή.

Εκτός από την εξοικείωση με τις online δράσεις, υπήρξε και μία εκμάθηση των online αγορών. Το κοινό θα είναι περισσότερο εκπαιδευμένο από δω και πέρα στο να αγοράζει εισιτήρια online απ’ ότι στο παρελθόν;
Η αγορά εισιτηρίων αποτελούσε ήδη μία διαδικασία που οι θεατές τα τελευταία χρόνια προτιμούσαν σε μεγάλο βαθμό να πραγματοποιούν online. Το ποσοστό αγοραστών σε φυσικά σημεία ή στο ταμείο του χώρου της εκδήλωσης σπάνια ξεπερνούσε το 5% καθώς το κοινό στην Ελλάδα σε μεγάλο βαθμό είχε ήδη εξοικειωθεί με την online αγορά. Σίγουρα θα δούμε στο μέλλον μία αύξηση της αγοράς εισιτηρίων online ακόμα και σε κοινά που το ποσοστό πιθανά ήταν χαμηλότερο, όπως οι μεγαλύτεροι σε ηλικία αγοραστές, οι οποίοι λόγω των περιοριστικών μέτρων εξοικειώθηκαν με τις online υπηρεσίες.

Θα είναι εφικτό οικονομικά για τους διοργανωτές να ξεκινήσουν ζωντανές εκδηλώσεις μετά τις 15 Ιουλίου, καθώς και μέσα στο χειμώνα;
Για πολλούς θα είναι πολύ δύσκολο με τα σημερινά δεδομένα. Ο περιορισμός του 40% στην πληρότητα του χώρου σημαίνει ότι κάθε διοργανωτής πρέπει να ζυγίσει προσεκτικά όλες τις παραμέτρους, να επιλέξει αρκετά μεγάλο χώρο για να καλύψει τις ανάγκες του αλλά και να περιορίσει τον προϋπολογισμό και την παραγωγή ώστε να μην είναι απαγορευτικό το κόστος. Το θετικό είναι ότι βλέπουμε ήδη να οργανώνονται εκδηλώσεις για το καλοκαίρι, ενώ και το κοινό δείχνει ενδιαφέρον να παρευρεθεί σε αυτές.

Ποιες ενέργειες σκοπεύει να ακολουθήσει η viva.gr το επόμενο διάστημα, μεσολαβώντας μεταξύ των ακυρωμένων εκδηλώσεων και του κοινού;
Δεδομένου ότι η viva.gr αποτελεί την πλατφόρμα για τη διάθεση των εισιτηρίων, λειτουργεί πάντα βάσει των δυνατοτήτων που παρέχονται από την Πολιτεία με σκοπό να καλύψει τις ανάγκες των διοργανωτών και των θεατών. Σε αυτό το πλαίσιο, έχουμε ήδη σχεδιάσει μηχανισμούς που διευκολύνουν τη διαδικασία ακυρώσεων αυτοματοποιώντας τις επιλογές των κατόχων εισιτηρίων. Παράλληλα, για την ευκολότερη ενημέρωση των κατόχων σχετικά με τις επιλογές τους, θα παρέχεται μέσω της σελίδας παραγγελίας τους ενημέρωση σχετικά με την κατάσταση της εκδήλωσης, τις επιλογές που παρέχει ο διοργανωτής και το status της παραγγελίας τους.

Πώς ακριβώς λειτουργεί η διαδικασία με τα vouchers; Τι διάστημα καλύπτουν και με τι μπορούν να εξαργυρωθούν;
Το voucher μπορεί να παρέχεται από το διοργανωτή στο πλαίσιο της γενικής κρατικής οδηγίας σχετικά με τις αναβολές που προέκυψαν λόγω του COVID-19. H διαδικασία για το κοινό είναι πολύ απλή με τα εργαλεία που παρέχονται από τη Viva.gr. Ο κάτοχος ενός εισιτηρίου που έχει αγοραστεί μέσω του viva.gr μπορεί να καταχωρήσει τον κωδικό του εισιτηρίου σε μία μελλοντική εκδήλωση του ίδιου διοργανωτή και το ποσό το οποίο έχει ήδη πληρώσει, θα αφαιρεθεί από τη συνολική αξία της παραγγελίας. Υπάρχει μάλιστα η δυνατότητα το voucher να είναι μεγαλύτερης αξίας αν το επιθυμεί ο διοργανωτής, παρέχοντας έτσι ένα πρόσθετο όφελος στους αγοραστές που θα το χρησιμοποιήσουν. Το διάστημα που καλύπτουν τα vouchers ρυθμίζεται βάσει του πλαισίου που ορίζει η Πολιτεία. H viva.gr θα είναι πάντα στο πλευρό των διοργανωτών και των θεατών φροντίζοντας ώστε το κοινό της να είναι πλήρως ενημερωμένο για τις επιλογές του και να έχει την μέγιστη δυνατή ευελιξία που του επιτρέπουν οι προβλέψεις της Πολιτείας και οι δυνατότητες των διοργανωτών.

Διαβάστε ακόμα

Τελευταία άρθρα Θέατρο

Πώς το Φεστιβάλ Χορού Καλαμάτας έχει καταφέρει να κάνει έναν Γάλλο να αναφωνεί "Η Καλαμάτα είναι πλέον οι διακοπές μας!"

Άργησα 30 χρόνια να πάω στο Φεστιβάλ Χορού Καλαμάτας αλλά επιβεβαιώνω και από πρώτο χέρι ότι ο καλλιτεχνικός αυτός θεσμός που έχει κάνει τη Μεσσηνιακή πόλη προορισμό για τους.ις απανταχού λάτρεις του χορού είναι μια πρώτης τάξεως ευκαιρία για πολιτιστικό τουρισμό.

ΓΡΑΦΕΙ: ΔΕΣΠΟΙΝΑ ΖΕΥΚΙΛΗ
16/07/2024

Υπουργείο Πολιτισμού: Αύξηση χρηματοδότησης για το Διεθνές Φεστιβάλ Χορού Καλαμάτας

Υπογραφή νέας σύμβασης αξίας 1.270.000 ευρώ για το Διεθνές Φεστιβάλ Χορού Καλαμάτας, στο πλαίσιο της 30ής επετειακής χρονιάς του, ενισχύοντας την πολιτιστική ζωή και τη διεθνή προβολή της πόλης.

Γιατί η "Ορέστεια" από τον Θεόδωρο Τερζόπουλο εγγράφεται στις σπουδαιότερες σύγχρονες αναγνώσεις του αρχαίου δράματος;

Η πολυαναμενόμενη πρώτη συνεργασία του Έλληνα σκηνοθέτη με το Εθνικό Θέατρο έκανε πρεμιέρα στο αρχαίο θέατρο της Επιδαύρου με μία μυσταγωγική παράσταση της αισχυλικής τριλογίας.

"Το τάβλι" σκηνοθετεί ο Αλέξανδρος Ρήγας αυτό το καλοκαίρι

Το θεατρικό του Δημήτρη Κεχαΐδη θα παρουσιαστεί σε ανοιχτά θέατρα της Αττικής, με τον σκηνοθέτη και τον Αντώνη Κρόμπα στους ρόλους δύο λαμόγιων που παίζουν μια παρτίδα τάβλι με απρόβλεπτη εξέλιξη.

"Hecuba, not Hecuba": Στην Επίδαυρο η παράσταση του αντισυμβατικού Τιάγκο Ροντρίγκες που πλέκει το μύθο με μια αληθινή ιστορία

Ο μύθος της "Εκάβης" του Ευριπίδη συναντά την αληθινή ιστορία μιας οργισμένης μητέρας που παλεύει ενάντια στη συγκάλυψη της εξουσίας και την έλλειψη απόδοσης δικαιοσύνης.

Το "Μπορντέλο της Μαντάμ Ρόζας" και ο "Μπογιατζής" βάζουν τα... καλοκαιρινά τους

Οι δύο παραστάσεις που παρουσιάστηκαν τον χειμώνα συνεχίζουν την πορεία τους και τη θερινή περίοδο στην αυλή του θεάτρου Από Κοινού.

Ορέστεια

Ο Θεόδωρος Τερζόπουλος δοκίμασε τα όρια της μεθόδου του σε ένα τιτάνιο έργο και, αν και σε σημεία προδόθηκε, παρέδωσε μια παράσταση με στοιχεία μυσταγωγίας και "ιερού μεγαλείου", που θα εγγραφεί στις σπουδαιότερες της σύγχρονης παραστασιογραφίας του αρχαίου δράματος.