Ένας πιανίστας στο Μέγαρο τρελάθηκε!

Σε ηλικίες από 5 μέχρι… 105 ετών απευθύνεται το ευφάνταστο κωμικό σόλο «Ο πιανίστας» που παίζεται στο Μέγαρο Μουσικής μόνο αυτό το σαββατοκύριακο 11-12/3.

Ένας πιανίστας στο Μέγαρο τρελάθηκε!

Η αυλαία δεν ανοίγει, το πιάνο του δεν δαμάζεται με τίποτα, ο κρυστάλλινος πολυέλαιος αποδεικνύεται επικίνδυνη αιώρα-παγίδα και σχεδόν κάθε κίνησή του καταλήγει σε ένα μικρό Βατερλό, καθώς μια χιονοστιβάδα από εμπόδια μετατρέπουν τη σκηνή σε πεδίο μάχης. Κλόουν και μάγος, σουρεάλ κωμικός και βιρτουόζος της μουσικής, ο Νεοζηλανδός Τόμας Μόνκτον, μέλος του διάσημου Cicro Aereo, καταφθάνει στο Μέγαρο Μουσικής το σαββατοκύριακο 11-12/3 με το θέαμα «Ο Πιανίστας» ένα σόλο ιδανικό για κάθε ηλικία, παίζοντας έναν πιανίστα που δίνει ένα ρεσιτάλ-καταστροφή! Σημείωση: αυτό το διασκεδαστικό χάος με την ιδιαίτερη ατμόσφαιρα κωμικού εφιάλτη δεν φαίνεται να έχει σχέση με τον «Πιανίστα» του Γιάννη Χρήστου αλλά σίγουρα έχει τη δική του κωμική χάρη.

Ένας πιανίστας στο Μέγαρο τρελάθηκε! - εικόνα 1
Photo credit: Juho Rahijärvi

Η παράσταση του Thomas Monckton και του Circo Aereo στο Μέγαρο εντάσσεται στο πλαίσιο των εκδηλώσεων της Σειράς Γέφυρες που διευθύνει ο Δημήτρης Μαραγκόπουλος.

Περισσότερες πληροφορίες

Ο Πιανίστας

  • Μιμική
  • Διάρκεια: 60 '

Ευφάνταστο κωμικό σόλο του Νεοζηλανδού βιρτουόζου κλόουν του Circo Aereo για όλη την οικογένεια, με τον ίδιο ως πιανίστα που αδυνατεί να δαμάσει το ατίθασο πιάνο του.

Διαβάστε ακόμα

Τελευταία άρθρα Θέατρο

Πώς το Φεστιβάλ Χορού Καλαμάτας έχει καταφέρει να κάνει έναν Γάλλο να αναφωνεί "Η Καλαμάτα είναι πλέον οι διακοπές μας!"

Άργησα 30 χρόνια να πάω στο Φεστιβάλ Χορού Καλαμάτας αλλά επιβεβαιώνω και από πρώτο χέρι ότι ο καλλιτεχνικός αυτός θεσμός που έχει κάνει τη Μεσσηνιακή πόλη προορισμό για τους.ις απανταχού λάτρεις του χορού είναι μια πρώτης τάξεως ευκαιρία για πολιτιστικό τουρισμό.

ΓΡΑΦΕΙ: ΔΕΣΠΟΙΝΑ ΖΕΥΚΙΛΗ
16/07/2024

Υπουργείο Πολιτισμού: Αύξηση χρηματοδότησης για το Διεθνές Φεστιβάλ Χορού Καλαμάτας

Υπογραφή νέας σύμβασης αξίας 1.270.000 ευρώ για το Διεθνές Φεστιβάλ Χορού Καλαμάτας, στο πλαίσιο της 30ής επετειακής χρονιάς του, ενισχύοντας την πολιτιστική ζωή και τη διεθνή προβολή της πόλης.

Γιατί η "Ορέστεια" από τον Θεόδωρο Τερζόπουλο εγγράφεται στις σπουδαιότερες σύγχρονες αναγνώσεις του αρχαίου δράματος;

Η πολυαναμενόμενη πρώτη συνεργασία του Έλληνα σκηνοθέτη με το Εθνικό Θέατρο έκανε πρεμιέρα στο αρχαίο θέατρο της Επιδαύρου με μία μυσταγωγική παράσταση της αισχυλικής τριλογίας.

"Το τάβλι" σκηνοθετεί ο Αλέξανδρος Ρήγας αυτό το καλοκαίρι

Το θεατρικό του Δημήτρη Κεχαΐδη θα παρουσιαστεί σε ανοιχτά θέατρα της Αττικής, με τον σκηνοθέτη και τον Αντώνη Κρόμπα στους ρόλους δύο λαμόγιων που παίζουν μια παρτίδα τάβλι με απρόβλεπτη εξέλιξη.

"Hecuba, not Hecuba": Στην Επίδαυρο η παράσταση του αντισυμβατικού Τιάγκο Ροντρίγκες που πλέκει το μύθο με μια αληθινή ιστορία

Ο μύθος της "Εκάβης" του Ευριπίδη συναντά την αληθινή ιστορία μιας οργισμένης μητέρας που παλεύει ενάντια στη συγκάλυψη της εξουσίας και την έλλειψη απόδοσης δικαιοσύνης.

Το "Μπορντέλο της Μαντάμ Ρόζας" και ο "Μπογιατζής" βάζουν τα... καλοκαιρινά τους

Οι δύο παραστάσεις που παρουσιάστηκαν τον χειμώνα συνεχίζουν την πορεία τους και τη θερινή περίοδο στην αυλή του θεάτρου Από Κοινού.

Ορέστεια

Ο Θεόδωρος Τερζόπουλος δοκίμασε τα όρια της μεθόδου του σε ένα τιτάνιο έργο και, αν και σε σημεία προδόθηκε, παρέδωσε μια παράσταση με στοιχεία μυσταγωγίας και "ιερού μεγαλείου", που θα εγγραφεί στις σπουδαιότερες της σύγχρονης παραστασιογραφίας του αρχαίου δράματος.