Γράφει και κωμωδίες ο Δημήτρης Δημητριάδης;

«Κωμωδία με ερωτηματικό» θεωρείται το άπαιχτο έργο «Θερισμός» του Δημήτρη Δημητριάδη που κάνει πρεμιέρα στο Εθνικό Θέατρο στις 23/3. Αυτές είναι οι πρώτες εικόνες.

Γράφει και κωμωδίες ο Δημήτρης Δημητριάδης;

«Κωμωδία με ερωτηματικό» θεωρείται το άπαιχτο έργο «Θερισμός» του Δημήτρη Δημητριάδη που κάνει πρεμιέρα στο Εθνικό Θέατρο στις 23/3. Αυτές είναι οι πρώτες εικόνες.

Γράφει και κωμωδίες ο Δημήτρης Δημητριάδης; - εικόνα 1

«Κωμωδία με ερωτηματικό» θεωρείται το άπαιχτο έργο «Θερισμός» (Εθνικό Θέατρο, από 23/3) του διακεκριμένου πανευρωπαϊκά –και γνωστού πρωτίστως για το «Πεθαίνω σα Χώρα»–, συγγραφέα, ποιητή και στοχαστή Δημήτρη Δημητριάδη.

Μια παρέα εύπορων Ελλήνων παραθεριστών βρίσκεται στο Ακαπούλκο, σ’ ένα ξενοδοχείο πενηνταεπτά (!) αστέρων, όπου όλα μοιάζουν τέλεια. . Ή τουλάχιστον έτσι νομίζουν. Μόνη παραφωνία το κουδούνισμα του κινητού... Τότε ακριβώς, όμως, θα έρθει ο Θερισμός. Ο Δημήτρης Δημητριάδης μας καλεί σε μια δύσκολη αποδοχή: εκείνη του επερχόμενου τέλους του Πολιτισμού.

Ο Δημήτρης Τάρλοου, αμέσως μετά τις «Τρεις Αδερφές» και τη «Μεγάλη Χίμαιρα» του θεάτρου Πορεία, σκηνοθετεί –για πρώτη φορά, μάλιστα, στο Εθνικό– και ένας έξοχος θίασος πρωταγωνιστεί: Αλεξία Καλτσίκη, Αννα Μάσχα, Περικλής Μουστάκης, Μάρω Παπαδοπούλου, Νίκος Ψαρράς.

Γράφει και κωμωδίες ο Δημήτρης Δημητριάδης; - εικόνα 2

Ταυτότητα παράστασης
Σκηνοθεσία: Δημήτρης Τάρλοου
Σκηνικά-Κοστούμια: Ελένη Μανωλοπούλου
Μουσική: Κατερίνα Πολέμη
Φωτισμοί: Αλέκος Αναστασίου
Κίνηση: Κορίνα Κόκκαλη
Βοηθός σκηνοθέτη: Δήμητρα Κουτσοκώστα
Φωτογράφος παράστασης: Ελίνα Γιουνανλή

EΘΝΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ-ΣΚΗΝΗ «ΝΙΚΟΣ ΚΟΥΡΚΟΥΛΟΣ» Αγίου Κωνσταντίνου 22-24 , τηλ. 210.5288170-171, 210.7234567 (μέσω πιστωτικής κάρτας) και στο www.n-t.gr
Ημέρες και ώρες παραστάσεων: Τετάρτη, Πέμπτη, Παρασκευή, Σάββατο στις 21:00 & Κυριακή στις 19:30
Τιμές εισιτηρίων: 15€, 10€ (φοιτητικό),κάτοχοι κάρτας ΟΑΕΔ 5€, Τετάρτη και Πέμπτη ενιαία τιμή 13€.

Γράφει και κωμωδίες ο Δημήτρης Δημητριάδης; - εικόνα 3
Γράφει και κωμωδίες ο Δημήτρης Δημητριάδης; - εικόνα 4

Γράφει και κωμωδίες ο Δημήτρης Δημητριάδης; - εικόνα 5

Γράφει και κωμωδίες ο Δημήτρης Δημητριάδης; - εικόνα 6

Γράφει και κωμωδίες ο Δημήτρης Δημητριάδης; - εικόνα 7

Γράφει και κωμωδίες ο Δημήτρης Δημητριάδης; - εικόνα 8

Διαβάστε ακόμα

Τελευταία άρθρα Θέατρο

Πώς το Φεστιβάλ Χορού Καλαμάτας έχει καταφέρει να κάνει έναν Γάλλο να αναφωνεί "Η Καλαμάτα είναι πλέον οι διακοπές μας!"

Άργησα 30 χρόνια να πάω στο Φεστιβάλ Χορού Καλαμάτας αλλά επιβεβαιώνω και από πρώτο χέρι ότι ο καλλιτεχνικός αυτός θεσμός που έχει κάνει τη Μεσσηνιακή πόλη προορισμό για τους.ις απανταχού λάτρεις του χορού είναι μια πρώτης τάξεως ευκαιρία για πολιτιστικό τουρισμό.

ΓΡΑΦΕΙ: ΔΕΣΠΟΙΝΑ ΖΕΥΚΙΛΗ
16/07/2024

Υπουργείο Πολιτισμού: Αύξηση χρηματοδότησης για το Διεθνές Φεστιβάλ Χορού Καλαμάτας

Υπογραφή νέας σύμβασης αξίας 1.270.000 ευρώ για το Διεθνές Φεστιβάλ Χορού Καλαμάτας, στο πλαίσιο της 30ής επετειακής χρονιάς του, ενισχύοντας την πολιτιστική ζωή και τη διεθνή προβολή της πόλης.

Γιατί η "Ορέστεια" από τον Θεόδωρο Τερζόπουλο εγγράφεται στις σπουδαιότερες σύγχρονες αναγνώσεις του αρχαίου δράματος;

Η πολυαναμενόμενη πρώτη συνεργασία του Έλληνα σκηνοθέτη με το Εθνικό Θέατρο έκανε πρεμιέρα στο αρχαίο θέατρο της Επιδαύρου με μία μυσταγωγική παράσταση της αισχυλικής τριλογίας.

"Το τάβλι" σκηνοθετεί ο Αλέξανδρος Ρήγας αυτό το καλοκαίρι

Το θεατρικό του Δημήτρη Κεχαΐδη θα παρουσιαστεί σε ανοιχτά θέατρα της Αττικής, με τον σκηνοθέτη και τον Αντώνη Κρόμπα στους ρόλους δύο λαμόγιων που παίζουν μια παρτίδα τάβλι με απρόβλεπτη εξέλιξη.

"Hecuba, not Hecuba": Στην Επίδαυρο η παράσταση του αντισυμβατικού Τιάγκο Ροντρίγκες που πλέκει το μύθο με μια αληθινή ιστορία

Ο μύθος της "Εκάβης" του Ευριπίδη συναντά την αληθινή ιστορία μιας οργισμένης μητέρας που παλεύει ενάντια στη συγκάλυψη της εξουσίας και την έλλειψη απόδοσης δικαιοσύνης.

Το "Μπορντέλο της Μαντάμ Ρόζας" και ο "Μπογιατζής" βάζουν τα... καλοκαιρινά τους

Οι δύο παραστάσεις που παρουσιάστηκαν τον χειμώνα συνεχίζουν την πορεία τους και τη θερινή περίοδο στην αυλή του θεάτρου Από Κοινού.

Ορέστεια

Ο Θεόδωρος Τερζόπουλος δοκίμασε τα όρια της μεθόδου του σε ένα τιτάνιο έργο και, αν και σε σημεία προδόθηκε, παρέδωσε μια παράσταση με στοιχεία μυσταγωγίας και "ιερού μεγαλείου", που θα εγγραφεί στις σπουδαιότερες της σύγχρονης παραστασιογραφίας του αρχαίου δράματος.