Κωνσταντίνος Ασπιώτης: Ο Άμλετ τον περίμενε από καιρό (και είναι ήδη sold-out)

Έχει παίξει τον παρανοϊκό αρχηγό συμμορίας (στο «Κουρδιστό πορτοκάλι»). Έχει μεταμορφωθεί σε τραβεστί εξωγήινο (στο «Rocky Horror Show»). Φέτος ο 34χρονος ηθοποιός γίνεται ο μελαγχολικός πρίγκιπας της Δανίας στην (ήδη sold-out για την πρώτη εβδομάδα της) παράσταση του Γιάννη Κακλέα.

Κωνσταντίνος Ασπιώτης: Ο Άμλετ τον περίμενε από καιρό (και είναι ήδη sold-out)

Έχει παίξει τον παρανοϊκό αρχηγό συμμορίας (στο «Κουρδιστό πορτοκάλι»). Έχει μεταμορφωθεί σε τραβεστί εξωγήινο (στο «Rocky Horror Show»). Φέτος ο 34χρονος ηθοποιός γίνεται ο μελαγχολικός πρίγκιπας της Δανίας.

Κωνσταντίνος Ασπιώτης: Ο Άμλετ τον περίμενε από καιρό (και είναι ήδη sold-out) - εικόνα 1

Να ζεις ή να μη ζεις; Να το ερώτημα», θα ακούσουμε να λέει ο Κωνσταντίνος Ασπιώτης στη σκηνή του Δημοτικού Θεάτρου Πειραιά. Ας αναλογιστούμε τώρα, για μια στιγμή, τον όγκο των σχολίων, των συζητήσεων, των διαφωνιών και της παγκόσμιας βιβλιογραφίας που συνοδεύουν εδώ και τέσσερις αιώνες αυτό το δίλημμα. Ο «Άμλετ» είναι κατά κάποιον τρόπο «ο γνωστός μας άγνωστος», με τα μυστικά του πάντα παρόντα και πάντα κρυφά.

Θα καταφέρει άραγε ο 34χρονος ηθοποιός να διεισδύσει στην καρδιά του μελαγχολικού πρίγκιπα της Δανιμαρκίας και να ξεκλειδώσει, συγκινώντας μας, κάτι από όσα θέτει ο Σαίξπηρ για την ύπαρξη του ίδιου του Άμλετ όσο και όλων μας; Είναι πάρα πολύ πιθανό. «Τρέμε, Μπρόντγουεϊ! Ένας αληθινός σταρ γεννήθηκε στην Πανεπιστημίου. Αλωνίζει τη σκηνή με την άνεση εφήβου, τραγουδά με ένα ράγισμα στη φωνή και συγκινεί με την πλήρη ερμηνεία του»: έτσι έγραφα προ διετίας, όταν ο άγνωστος στο ευρύ κοινό ηθοποιός και σκηνοθέτης, αφού πάλεψε ένα οκτάμηνο μελετώντας, χάνοντας είκοσι κιλά και κάνοντας διαρκώς δοκιμές, «γράπωσε» με συναρπαστικό τρόπο τον μάλλον πιο εξωφρενικό ρόλο του παγκόσμιου ρεπερτορίου – τον πανσεξουαλικό τραβεστί εξωγήινο επιστήμονα στο cult μιούζικαλ «Rocky Horror Show».

Εκτός σκηνής, είναι αγνώριστος. Εσωστρεφής και χαμηλών τόνων, σεμνός, ολιγόλογος και κάπως μελαγχολικός, ένα σκεπτόμενο «παιδί», που δεν θυμίζει σε τίποτα τη σπαρακτικά επικοινωνιακή εκρηκτικότητα που εκβάλλει στο θέατρο. Η σκηνή τον μεταμορφώνει ολοκληρωτικά. Φέτος όμως είναι η χρονιά που ο Ασπιώτης δεν καλείται να αντιμετωπίσει μιαν ακραία περσόνα ενός σύγχρονου έργου, αλλά τον υπέρτατο ρόλο που γράφτηκε για κάθε ηθοποιό της ηλικίας του πριν από 400 χρόνια, τον σύνθετο, ερμητικά κλειστό αλλά και απείρως ανοιχτό σε ερμηνείες Άμλετ από την ομώνυμη πεντάπρακτη τραγωδία του Σαίξπηρ (1602).

Σκηνοθετεί ένας έμπειρος πειραματιστής, ο Γιάννης Κακλέας, εκείνος που τον καθοδήγησε πέρυσι­ στον ρόλο του παρανοϊκά βίαιου αρχηγού συμμορίας στο «Κουρδιστό πορτοκάλι». Στους ρόλους της Οφηλίας και της Γερτρούδης θα δούμε αντίστοιχα την Ευγενία Δημητροπούλου και την Έλενα Τοπαλίδου, ενώ τον 11μελή θίασο συμπληρώνουν οι Θανάσης Δήμου, Ιερώνυμος Καλετσάνος, Στέργιος­ Κοντακιώτης, Στέλιος Ξανθουδάκης, Χρήστος Σαπουντζής, Ιβάν Σβιτάιλο, Γιάννης Τσεμπερλίδης και Τζεφ Μαράουι. Η μετάφραση είναι του Διονύση Καψάλη, τα σκηνικά του Μανόλη Παντελιδάκη, τα κοστούμια της Ηλένιας Δουλαδίρη, η μουσική του Σταύρου Γασπαράτου, οι χορογραφίες της Αγγελικής Τρουμπούκη και οι φωτισμοί του Αλέκου Γιάνναρου.

Ο «Άμλετ» του Σαίξπηρ κάνει πρεμιέρα στις 10/11 στο Δημοτικό Θέατρο Πειραιά.

Περισσότερες πληροφορίες

Άμλετ

  • Δράμα
  • Διάρκεια: 150 '

Το έργο καταγράφει την ηθική περιπέτεια ενός ανθρώπου που έχει την ευφυΐα να θέτει καίρια ερωτήματα της ανθρώπινης ύπαρξης

Διαβάστε ακόμα

Τελευταία άρθρα Θέατρο

"Ζωρζ & Φρεντερίκ: Ποιητές του ονείρου": Το Ηρώδειο τον Οκτώβριο έχει αέρα Παρισιού

Για μία μόνο βραδιά, το ρωμαϊκό ωδείο υποδέχεται τη μουσικοθεατρική παράσταση, με τον Δημήτρη Λάλο και τη Μαριλίτα Λαμπροπούλου να υποδύονται τους φλογερά ερωτευμένους Φρεντερίκ Σοπέν και Ζωρζ Σαντ.

ΓΡΑΦΕΙ: ATHINORAMA TEAM
16/07/2024

Πώς το Φεστιβάλ Χορού Καλαμάτας έχει καταφέρει να κάνει έναν Γάλλο να αναφωνεί "Η Καλαμάτα είναι πλέον οι διακοπές μας!"

Άργησα 30 χρόνια να πάω στο Φεστιβάλ Χορού Καλαμάτας αλλά επιβεβαιώνω και από πρώτο χέρι ότι ο καλλιτεχνικός αυτός θεσμός που έχει κάνει τη Μεσσηνιακή πόλη προορισμό για τους.ις απανταχού λάτρεις του χορού είναι μια πρώτης τάξεως ευκαιρία για πολιτιστικό τουρισμό.

Υπουργείο Πολιτισμού: Αύξηση χρηματοδότησης για το Διεθνές Φεστιβάλ Χορού Καλαμάτας

Υπογραφή νέας σύμβασης αξίας 1.270.000 ευρώ για το Διεθνές Φεστιβάλ Χορού Καλαμάτας, στο πλαίσιο της 30ής επετειακής χρονιάς του, ενισχύοντας την πολιτιστική ζωή και τη διεθνή προβολή της πόλης.

Γιατί η "Ορέστεια" από τον Θεόδωρο Τερζόπουλο εγγράφεται στις σπουδαιότερες σύγχρονες αναγνώσεις του αρχαίου δράματος;

Η πολυαναμενόμενη πρώτη συνεργασία του Έλληνα σκηνοθέτη με το Εθνικό Θέατρο έκανε πρεμιέρα στο αρχαίο θέατρο της Επιδαύρου με μία μυσταγωγική παράσταση της αισχυλικής τριλογίας.

"Το τάβλι" σκηνοθετεί ο Αλέξανδρος Ρήγας αυτό το καλοκαίρι

Το θεατρικό του Δημήτρη Κεχαΐδη θα παρουσιαστεί σε ανοιχτά θέατρα της Αττικής, με τον σκηνοθέτη και τον Αντώνη Κρόμπα στους ρόλους δύο λαμόγιων που παίζουν μια παρτίδα τάβλι με απρόβλεπτη εξέλιξη.

"Hecuba, not Hecuba": Στην Επίδαυρο η παράσταση του αντισυμβατικού Τιάγκο Ροντρίγκες που πλέκει το μύθο με μια αληθινή ιστορία

Ο μύθος της "Εκάβης" του Ευριπίδη συναντά την αληθινή ιστορία μιας οργισμένης μητέρας που παλεύει ενάντια στη συγκάλυψη της εξουσίας και την έλλειψη απόδοσης δικαιοσύνης.

Το "Μπορντέλο της Μαντάμ Ρόζας" και ο "Μπογιατζής" βάζουν τα... καλοκαιρινά τους

Οι δύο παραστάσεις που παρουσιάστηκαν τον χειμώνα συνεχίζουν την πορεία τους και τη θερινή περίοδο στην αυλή του θεάτρου Από Κοινού.