Επίδαυρος 2016: Τρεις και ο… «Πλούτος»!

Κιμούλης, Μπέζος, Φιλιππίδης: δημοφιλείς πρωταγωνιστές και οι τρεις τους, με εμπειρία στον Αριστοφάνη και γερές περγαμηνές στην κωμωδία, ενώνουν τις δυνάμεις τους κι ανοίγουν τα φετινά Επιδαύρια στις 1 και 2 Ιουλίου.

Επίδαυρος 2016: Τρεις και ο… «Πλούτος»!

Κιμούλης, Μπέζος, Φιλιππίδης: δημοφιλείς πρωταγωνιστές και οι τρεις τους, με εμπειρία στον Αριστοφάνη και γερές περγαμηνές στην κωμωδία, ενώνουν τις δυνάμεις τους κι ανοίγουν τα φετινά Επιδαύρια στις 1 και 2 Ιουλίου.

Ένα αριστοφανικό who is who

Επίδαυρος 2016: Τρεις και ο… «Πλούτος»! - εικόνα 1

Γιώργος Κιμούλης
Επί τέσσερα! Ερμηνεύει τον Πλούτο, την Πενία, υπογράφει τη διασκευή και σκηνοθετεί την αριστοφανική κωμωδία, που έθεσε ήδη από το 388 π.Χ. το ζήτημα της δίκαιης αναδιανομής του πλούτου. Τip: Μετά τη θρυλική παράσταση του Θεάτρου Τέχνης το 1957 σε σκηνοθεσία του Κάρολου Κουν, με σκηνικά διά χειρός Γιάννη Μόραλη και ρεμπέτικα από τον Μάνο Χατζιδάκι, εποχή άφησε η «εξευγενισμένη» παράσταση του Λούκα Ρονκόνι το 1985, με τον Διονύση Φωτόπουλο να φέρνει ως σκηνικό ακόμη κι ένα… τρακτέρ!

Επίδαυρος 2016: Τρεις και ο… «Πλούτος»! - εικόνα 2

Γιάννης Μπέζος
Μεταμορφώνεται στον πνιγμένο στα χρέη αλλά αθεράπευτα υπερφίαλο γερο-αγρότη Χρεμύλο. Το Μαντείο τού δίνει χρησμό να πάρει στο σπίτι του τον πρώτο διαβάτη που θα συναντήσει φεύγοντας από τους Δελφούς. Μόνο που αυτός είναι ο ξεπεσμένος και τυφλός θεός Πλούτος, τον οποίο ο Χρεμύλος θα πρέπει να γιατρέψει, ώστε να μοιράζει πλέον τα ελέη του σε έντιμους ανθρώπους και όχι σε απατεώνες. Tip: Ο σκηνοθέτης της τωρινής παράστασης, Γιώργος Κιμούλης, κρατούσε το ρόλο του Χρεμύλου στον «Πλούτο» που ανέβηκε το 1994 από τον Σταμάτη Φασουλή.

Πέτρος Φιλιππίδης
Παμπόνηρος, αθυρόστομος και θρασύς, μπαγαπόντης κι έτοιμος για κάθε είδους «βρομοδουλειές», ο «ενισχυμένος» ρόλος του δούλου Καρίωνα –μια μεγάλη πρωτοτυπία, θεατρική και ιδεολογική, για τον καιρό του Αριστοφάνη– είναι από τους πιο αβανταδόρικους στο σύμπαν της αρχαίας κωμωδίας. Τip: Από τον Γιώργο Παρτσαλάκη μέχρι τον Γιώργο Αρμένη και τη Μάνια Παπαδημητρίου, πολλοί ηθοποιοί έχουν λάμψει σ' αυτόν το ρόλο. Πιο πρόσφατος Καρίων στην Επίδαυρο ήταν ο Χρήστος Λούλης, το 2013, στην παράσταση που σκηνοθέτησε ο Διονύσης Σαββόπουλος.

Διαβάστε ακόμα

Τελευταία άρθρα Θέατρο

Τι σχεδιάζει το Υπουργείο Πολιτισμού για το βιομηχανικό συγκρότημα της Πειραιώς 260;

Ολοκληρώθηκε η στρατηγική μελέτη για τη διαμόρφωση του περιβάλλοντος χώρου του Βιομηχανικού Συγκροτήματος Ε.Β.Μ.Ε. Α.Ε. (πρώην Τσαούσογλου), επί της Πειραιώς 260.

ΓΡΑΦΕΙ: ATHINORAMA TEAM
17/07/2024

Φεστιβάλ Αθηνών: Οκτώ παραστάσεις με ελληνική υπογραφή φιγουράρουν στην πλατφόρμα εξωστρέφειας "grape"

Η Greek Agora of Performance επιστρέφει για δεύτερη χρονιά για να παρουσιάσει ό,τι καλύτερο έχει να προσφέρει η σύγχρονη ελληνική δημιουργία του θεάτρου και του χορού.

Την ερχόμενη σεζόν υποδεχόμαστε το νέο Θέατρο Ψυρρή

Νέα προσθήκη αναμένεται στον θεατρικό χάρτη της Αθήνας με τη νέα χειμερινή σεζόν και η έναρξη θα γίνει με επιτυχημένη παράσταση-έκπληξη, που επιστρέφει ανανεωμένη ύστερα από χρόνια.

"Ζωρζ & Φρεντερίκ: Ποιητές του ονείρου": Το Ηρώδειο τον Οκτώβριο έχει αέρα Παρισιού

Για μία μόνο βραδιά, το ρωμαϊκό ωδείο υποδέχεται τη μουσικοθεατρική παράσταση, με τον Δημήτρη Λάλο και τη Μαριλίτα Λαμπροπούλου να υποδύονται τους φλογερά ερωτευμένους Φρεντερίκ Σοπέν και Ζωρζ Σαντ.

Πώς το Φεστιβάλ Χορού Καλαμάτας έχει καταφέρει να κάνει έναν Γάλλο να αναφωνεί "Η Καλαμάτα είναι πλέον οι διακοπές μας!"

Άργησα 30 χρόνια να πάω στο Φεστιβάλ Χορού Καλαμάτας αλλά επιβεβαιώνω και από πρώτο χέρι ότι ο καλλιτεχνικός αυτός θεσμός που έχει κάνει τη Μεσσηνιακή πόλη προορισμό για τους.ις απανταχού λάτρεις του χορού είναι μια πρώτης τάξεως ευκαιρία για πολιτιστικό τουρισμό.

Υπουργείο Πολιτισμού: Αύξηση χρηματοδότησης για το Διεθνές Φεστιβάλ Χορού Καλαμάτας

Υπογραφή νέας σύμβασης αξίας 1.270.000 ευρώ για το Διεθνές Φεστιβάλ Χορού Καλαμάτας, στο πλαίσιο της 30ής επετειακής χρονιάς του, ενισχύοντας την πολιτιστική ζωή και τη διεθνή προβολή της πόλης.

Γιατί η "Ορέστεια" από τον Θεόδωρο Τερζόπουλο εγγράφεται στις σπουδαιότερες σύγχρονες αναγνώσεις του αρχαίου δράματος;

Η πολυαναμενόμενη πρώτη συνεργασία του Έλληνα σκηνοθέτη με το Εθνικό Θέατρο έκανε πρεμιέρα στο αρχαίο θέατρο της Επιδαύρου με μία μυσταγωγική παράσταση της αισχυλικής τριλογίας.