Καουμπόισσες (που δεν μελαγχολούν) στο Παγκράτι

Ένα παράξενο έργο για τα όρια του φύλου και της ελευθερίας ανεβαίνει στο νεανικό θέατρο του Παγκρατίου, το Scrow, από την Γιούλα Μπούνταλη.

Καουμπόισσες (που δεν μελαγχολούν) στο Παγκράτι

Με τραγούδια του Αλέξανδρου Βούλγαρη (aka The Boy), γραμμένα ειδικά για την παράσταση, θα δούμε για πρώτη φορά στην Ελλάδα το έργο της –υποψήφιας για Πούλιτζερ- Αμερικανίδας συγγραφέως Σάρα Ρουλ «Αργοπορημένη: το τραγούδι ενός καουμπόυ» (από τις 19/5).

Η υπόθεση θέλει την –πάντα αργοπορημένη, τόσο στα ραντεβού της όσο και σε ό,τι άλλο- Μαίρη να ζει στο Πίτσμπουργκ των ΗΠΑ, να είναι παντρεμένη με τον συμμαθητή της από το σχολείο και να περιμένουν παιδί. Δεν συμφωνούν, όμως, ούτε στο όνομα που θα του δώσουν αλλά ούτε και στο αν το παιδί είναι τελικά αγόρι ή κορίτσι…Η σχέση της Μαίρης με την Ρεντ, μια γυναίκα-καουμπόισσα που ζει στα όρια της πόλης, θα αποδειχθεί καταλυτική στην πορεία αυτής της γυναίκας που αποφασίζει να τα μάθει όλα από την αρχή.

Γνωστή από την «Ευρυδίκη» που είδαμε πριν λίγα χρόνια στο θέατρο Πορεία, η Σάρα Ρουλ διαπραγματεύεται σε αυτό το έργο του 2003 ζητήματα φύλου, αυτογνωσίας, ωριμότητας και ελευθερίας, με παιγνιώδες χιούμορ, ποιητική γλώσσα, αλλόκοτη δομή και ακόμη πιο αλλόκοτη υπόθεση.

Τη σκηνοθεσία υπογράφει η Γιούλα Μπούνταλη, μια από τις πιο ιδιαίτερες και ενδιαφέρουσες δημιουργούς της τελευταίας δεκαετίας, συν-σεναριογράφος αξιόλογων κινηματογραφικών ταινιών (από τη «Χώρα Προέλευσης» μέχρι το «A Blast»), ηθοποιός και σκηνοθέτις. Τα video της παράστασης είναι του Σύλλα Τζουμέρκα. Παίζουν οι Μαρία Φιλίνη, Χρήστος Παληογιάννης, Γιούλα Μπούνταλη.

Διεκδικείστε ΤΩΡΑ μια από τις 15 διπλές προσκλήσεις για την παράσταση! Ο διαγωνισμός «τρέχει» μέχρι τις 20/5 στο http://www.athinorama.gr/contests/argoporimeni/

Περισσότερες πληροφορίες

Αργοπορημένη: το τραγούδι ενός καομπόυ

  • Κοινωνικό
  • Διάρκεια: 90 '

Η ιστορία μιας γυναίκας που αποφασίζει να τα μάθει όλα από την αρχή για να βρει την αληθινή αγάπη... πέρα από τα όρια της συμβατικότητας

Διαβάστε ακόμα

Τελευταία άρθρα Θέατρο

Φεστιβάλ Αθηνών: Τα "Σκυλιά" του Ανέστη Αζά έρχονται στην Πειραιώς 260

Μετά την περσινή "Δημοκρατία του μπακλαβά", ο σκηνοθέτης επανέρχεται με ένα πρωτότυπο κείμενο για το ευαίσθητο θέμα της κοινωνικής βίας, το οποίο συνυπογράφει με τον Γεράσιμο Μπέκα και τον Μιχάλη Πητίδη.

ΓΡΑΦΕΙ: ATHINORAMA TEAM
17/07/2024

Τι σχεδιάζει το Υπουργείο Πολιτισμού για το βιομηχανικό συγκρότημα της Πειραιώς 260;

Ολοκληρώθηκε η στρατηγική μελέτη για τη διαμόρφωση του περιβάλλοντος χώρου του Βιομηχανικού Συγκροτήματος Ε.Β.Μ.Ε. Α.Ε. (πρώην Τσαούσογλου), επί της Πειραιώς 260.

Φεστιβάλ Αθηνών: Οκτώ παραστάσεις με ελληνική υπογραφή φιγουράρουν στην πλατφόρμα εξωστρέφειας "grape"

Η Greek Agora of Performance επιστρέφει για δεύτερη χρονιά για να παρουσιάσει ό,τι καλύτερο έχει να προσφέρει η σύγχρονη ελληνική δημιουργία του θεάτρου και του χορού.

Την ερχόμενη σεζόν υποδεχόμαστε το νέο Θέατρο Ψυρρή

Νέα προσθήκη αναμένεται στον θεατρικό χάρτη της Αθήνας με τη νέα χειμερινή σεζόν και η έναρξη θα γίνει με επιτυχημένη παράσταση-έκπληξη, που επιστρέφει ανανεωμένη ύστερα από χρόνια.

"Ζωρζ & Φρεντερίκ: Ποιητές του ονείρου": Το Ηρώδειο τον Οκτώβριο έχει αέρα Παρισιού

Για μία μόνο βραδιά, το ρωμαϊκό ωδείο υποδέχεται τη μουσικοθεατρική παράσταση, με τον Δημήτρη Λάλο και τη Μαριλίτα Λαμπροπούλου να υποδύονται τους φλογερά ερωτευμένους Φρεντερίκ Σοπέν και Ζωρζ Σαντ.

Πώς το Φεστιβάλ Χορού Καλαμάτας έχει καταφέρει να κάνει έναν Γάλλο να αναφωνεί "Η Καλαμάτα είναι πλέον οι διακοπές μας!"

Άργησα 30 χρόνια να πάω στο Φεστιβάλ Χορού Καλαμάτας αλλά επιβεβαιώνω και από πρώτο χέρι ότι ο καλλιτεχνικός αυτός θεσμός που έχει κάνει τη Μεσσηνιακή πόλη προορισμό για τους.ις απανταχού λάτρεις του χορού είναι μια πρώτης τάξεως ευκαιρία για πολιτιστικό τουρισμό.

Υπουργείο Πολιτισμού: Αύξηση χρηματοδότησης για το Διεθνές Φεστιβάλ Χορού Καλαμάτας

Υπογραφή νέας σύμβασης αξίας 1.270.000 ευρώ για το Διεθνές Φεστιβάλ Χορού Καλαμάτας, στο πλαίσιο της 30ής επετειακής χρονιάς του, ενισχύοντας την πολιτιστική ζωή και τη διεθνή προβολή της πόλης.