![6 γυναικεία σόλο κάνουν πρεμιέρα](https://www.athinorama.gr/Content/ImagesDatabase/p/750x422/pad/both/lmnts/articles/2510877/762.jpg?quality=81&404=default&v=4)
Τον Δεκέμβριο το θέατρο γυναικοκρατείται. Έξι ελληνίδες ηθοποιοί ανεβαίνουν αυτήν την εβδομάδα μόνες στη σκηνή κι έχουν πολλά να μας πουν.
«Pulsar»
![6 γυναικεία σόλο κάνουν πρεμιέρα - εικόνα 1](https://www.athinorama.gr/lmnts/articles/2510877/756.jpg)
Τι δουλειά έχει ο Έλβις σ’ ένα αθηναϊκό μπαρ; Πώς συνδυάζεται η σέξι γειτόνισσα με το μπαλέτο και το φόβο του θανάτου; Και τι ενώνει το χορό της κοιλιάς με την «Αμοργό» του Νίκου Γκάτσου; Η απάντηση είναι η Ρόζα Προδρόμου και η σουρεαλιστική περφόρμανς της που παίζεται για δεύτερη χρονιά («104», από 12/12).
«Morendo»
![6 γυναικεία σόλο κάνουν πρεμιέρα - εικόνα 2](https://www.athinorama.gr/lmnts/articles/2510877/757.jpg)
Με τη Μαρία Κάλλας αναμετράται, για μια ακόμη φορά, η Εύα Κεχαγιά στο μονόλογο που έγραψε και σκηνοθετεί η Όλγα Λασκαράτου, παρουσιάζοντας τη μεγάλη ντίβα της όπερας στο τέλος της ζωής της, να θυμάται τον περιπετειώδη βίο της: από τα παιδικά της χρόνια μέχρι τη χρυσή εποχή στη Σκάλα του Μιλάνου και στο Παρίσι (Αλκμήνη, από 12/12).
«Mitroo»
![6 γυναικεία σόλο κάνουν πρεμιέρα - εικόνα 3](https://www.athinorama.gr/lmnts/articles/2510877/758.jpg)
Ως «παραμορφωτικό δράμα» μας συστήνεται αυτός ο διαδραστικός μονόλογος που βασίστηκε στα γραπτά μιας άστεγης, τα οποία βρέθηκαν τυχαία στον Εθνικό Κήπο. Η Ζωή Δρακοπούλου τα ερμηνεύει δανειζόμενη τη μορφή μιας γυναίκας που αναζητά την ταυτότητά της στα χαλάσματα της κοινωνίας (Χοροχρόνος, από 12/12).
«Θέατρα»
![6 γυναικεία σόλο κάνουν πρεμιέρα - εικόνα 4](https://www.athinorama.gr/lmnts/articles/2510877/759.jpg)
Ο Γαλλο-αλγερινός provocateur και διευθυντής του Φεστιβάλ της Αβινιόν Ολιβιέ Πι έχει γράψει το εκρηκτικό αυτό μανιφέστο που ανάγει το θέατρο σε θρησκεία. Έκανε αίσθηση όταν πρωτοπαίχτηκε κι ανεβαίνει ξανά από τη Λουίζα Κωστούλα, με συνοδό τον Παναγιώτη Γαρμπή (Ίδρυμα «Μιχάλης Κακογιάννης», από 14/12).
«Το όνειρο της Κίκι»
![6 γυναικεία σόλο κάνουν πρεμιέρα - εικόνα 5](https://www.athinorama.gr/lmnts/articles/2510877/760.jpg)
Η Νταίζη Σεμπεκοπούλου, παρά τη μακρά πορεία της ως ηθοποιός, ερμηνεύει φέτος για πρώτη φορά μονόλογο. Τον έγραψε ο Δημήτρης Οικονόμους και μιλά για την πολυτάραχη ζωή της Kiki, του πιο περιζήτητου μοντέλου στο Μονπαρνάς των ’20s (Άλμα, από 14/12).
«H πιο δυνατή»
![6 γυναικεία σόλο κάνουν πρεμιέρα - εικόνα 6](https://www.athinorama.gr/lmnts/articles/2510877/761.jpg)
Ποια είναι η πιο δυνατή; H προδομένη σύζυγος που μιλά και μιλά και μιλά ή η σιωπηλή ερωμένη; Η Ελένη Κούστα αναμετράται με ένα τσέλο (παίζει η Μυρτώ Γουζίου) στο υπέροχο μονόπρακτο του Αυγούστου Στρίντμπεργκ «Η πιο δυνατή» (Οlvio, από 12/12)
Περισσότερες πληροφορίες
Η πιο δυνατή
Μια γυναίκα συναντά την ερωμένη του άντρα της και της εξηγεί πώς ένιωσε για την απιστία τους αλλά και για τη μάχη που έδωσε για να βγει πιο δυνατή
Το όνειρο της Κίκι
Εμπνευσμένο από την προσωπικότητα της γυναίκας που κατέκτησε το Μονπαρνάς του Παρισιού τη δεκαετία του ’20, ζώντας με πάθος κάθε στιγμή
Θέατρα
Οπτικοακουστική παράσταση σε κείμενο του Ολιβιέ Πι μέσα από το οποίο καταγγέλλονται η υποκρισία, η βία, ο ρατσισμός και η λογική της αποικιοποίησης.
Mitróo
Μια γυναίκα συστήνεται και μαζί της μια ολόκληρη κοινωνία, σε μια παράσταση εμπνευσμένη από καταγεγραμμένες λέξεις μιας άστεγης. Κάθε παράσταση είναι μοναδική, ακολουθώντας τη σύνθεση των θεατών της
Pulsar
Σόλο περφόρμανς που συνδέει την ποίηση του Νίκου Γκάτσου και του Τ.Σ. Έλιοτ με την ακραία σωματικότητα στην ερμηνεία.