Τούλα Πλουμή. Ground Bass

Το «Ground Bass» παρουσιάζει μια σειρά έργων από μπαμπού. Μακριά και εύκαμπτα καλάμια ενώνονται μεταξύ τους για να δημιουργήσουν μεγαλύτερες επιφάνειες που φιλοξενούν άλλα υλικά, όπως ζωγραφισμένα μεταλλικά κομμάτια, χαρτιά (cut-outs), ύφασμα, νήμα και φως. Τα έργα στο σύνολό τους αποτελούνται από κλειστές ή ανοιχτές επιφάνειες, που μιμούνται τη μορφολογία αρχιτεκτονικών στοιχείων όπως η στέγη, ο θόλος, η αψίδα, η στήλη κ.λπ. Επιδαπέδια = έργα με φως παραπέμπουν στo σχήμα μιας κολόνας, ενώ επιμέρους στοιχεία των έργων παρουσιάζουν επιρροές από τις γραμμές και τις φόρμες που συναντώνται στο design. Εσοχές, προεξοχές, κυρτές επιφάνειες ή επίπεδες, σύνθετες και απλοποιημένες αναφέρονται επίσης σε εικόνες κινήσεων και χειρονομιών. Τα αντικείμενα, ως προεκτάσεις του εαυτού, παραπέμπουν σε καταστάσεις που συνδέονται έμμεσα με το ανθρώπινο σώμα, όπως τα ρούχα και το μακιγιάζ. Σε μια δεύτερη ανάγνωση, το ενδιαφέρον επικεντρώνεται στα μοτίβα, το σχέδιο και τη χρωματική παλέτα. Ρομβοειδή μοτίβα που υπάρχουν στα υφάσματα ρούχων μετατρέπονται σε ζωγραφικό θέμα πάνω σε ενα λυγισμένο κομμάτι από λεπτό μέταλλο. Η χρωματική παλέτα ενός βαμμένου ματιού αποτυπώνεται πάνω σε μια γλυπτική επιφάνεια. Υφαντά ντύνουν σκελετούς από ξύλο μπαμπού. Τα μοτίβα διατρέχουν όλη την έκθεση. Δομές και σχήματα επαναλαμβάνονται επίμονα η επαναδιατυπώνονται ξανά και ξανά. Η επανάληψη βοηθά στη βελτίωση, στην έμφαση ή τελικά στην κατανόηση. Ή στην μη κατανόηση. Δεν είναι απαραίτητο να βγάζει νόημα. Η ενέργεια της επανάληψης γίνεται οπτικός κώδικας που μεταφέρει νόημα και μη νόημα. H έκθεση δανείζεται τον τίτλο της από τον όρο Ground Bass που προέρχεται από τη μουσική και το χορό και αφορά την συνεχή επανάληψη ενός σχήματος / θέματος ή μιας κίνησης που συνυπάρχει ταυτόχρονα με την ανάπτυξη άλλων θεμάτων και κινήσεων, πιο πολύπλοκων και ελεύθερων.