Γεωργία Καρύδη. Ωδή στη φιλία: Μία παρτιτούρα συνύπαρξης

Η καλλιτέχνιδα, μουσικός, performer και ραδιοφωνική παραγωγός Γεωργία Καρύδη αναφέρεται συχνά στο έργο της με τον όρο «live sets». Με γνώμονα τη μελέτη για τη ζωντανή επιτέλεση, τα «live sets» επικεντρώνονται στα φωνητικά και χαρακτηρίζονται από έναν παραστατικό τρόπο, που πηγάζει από τη ζωγραφική, την περφόρμανς, τις λεκτικές παρτιτούρες, τα γλυπτά και από άλλα μέσα. Η έκθεση έχει δημιουργηθεί ως μια ανθολογία προτάσεων συνάντησης και σύνδεσης, οι οποίες έχουν σκοπό να ενδυναμώσουν και, παράλληλα, να μαλακώσουν τα όρια που ορίζουν τις υποκειμενικότητες, συμπεριλαμβανομένης και της γλώσσας. Οι επιτελεστικές δράσεις φωτίζουν σημεία επαφής, καθιστώντας τα αδρά, και δίνουν στη φωνή και στην ακοή μια μεταβαλλόμενη χωρική διάσταση, που μετατοπίζει και ενεργοποιεί λανθάνουσες διεργασίες συναισθηματικού και πολιτισμικού φορτίου, ιδιαίτερα του φύλου. Οι παραπάνω προτάσεις που παίρνουν τη μορφή γραφικών και λεκτικών παρτιτούρων, μιας κινούμενης ηχητικής εγκατάστασης, μιας γλυπτικής παρέμβασης και ενός προγράμματος παραστατικών δράσεων, καλούν το κοινό να συμμετάσχει σε μια προσωπική, αλλά και από κοινού συνθήκη, όπου η σκηνή και ο δημόσιος χώρος συναντώνται.


Επιμέλεια: Αγγελική Τζωρτζακάκη

Γεωργία Καρύδη, «Κουτί με άνθη», λεπτομέρεια, 2024
Γεωργία Καρύδη, «Κουτί με άνθη», λεπτομέρεια, 2024
Γεωργία Καρύδη, «Το τονικό εύρος, μια πρόσκληση» ,λεπτομέρεια ,2024
Γεωργία Καρύδη, «Το τονικό εύρος, μια πρόσκληση» ,λεπτομέρεια ,2024
Γεωργία Καρύδη, «Το βλέμμα πάνω από τη σκηνή», λεπτομέρεια, 2024
Γεωργία Καρύδη, «Το βλέμμα πάνω από τη σκηνή», λεπτομέρεια, 2024
Γεωργία Καρύδη, «I love that song», φωτογραφία της Αλεξάνδρας Μασμανίδη από περφόρμανς, Hyle, 2022
Γεωργία Καρύδη, «I love that song», φωτογραφία της Αλεξάνδρας Μασμανίδη από περφόρμανς, Hyle, 2022
Γεωργία Καρύδη, «I love that song», φωτογραφία της Αλεξάνδρας Μασμανίδη από περφορμανς, Hyle, 2022
Γεωργία Καρύδη, «I love that song», φωτογραφία της Αλεξάνδρας Μασμανίδη από περφορμανς, Hyle, 2022