Τέλος τα προγράμματα συμπερίληψης για την Εθνική Πινακοθήκη Τέχνης της Ουάσιγκτον

Ο τερματισμός τους έγινε μετά από εκτελεστικό διάταγμα του Προέδρου Ντόναλντ Τραμπ.

Εθνική Πινακοθήκη Τέχνης Ουάσιγκτον © Shutterstock

Η Εθνική Πινακοθήκη Τέχνης της Ουάσιγκτον (NGA) τερματίζει τα προγράμματα συμπερίληψης, ισότητας και ποικιλομορφίας (Diversity, Equity, and Inclusion - DEI) λόγω εκτελεστικού διατάγματος του Προέδρου Ντόναλντ Τραμπ, που εκδόθηκε τη Δευτέρα 20 Ιανουαρίου. Το εκτελεστικό διάταγμα τερματίζει παρόμοιες πρωτοβουλίες σε όλες τις ομοσπονδιακές υπηρεσίες, περιγράφοντάς τες ως "παράνομα και ανήθικα προγράμματα διακρίσεων".

Σύμφωνα με εκπρόσωπο του μουσείου, που μίλησε στη Hyperallergic, το προσωπικό του γραφείου υπεύθυνου για τα συγκεκριμένα προγράμματα έχει καλύψει άλλες θέσεις στην Εθνική Πινακοθήκη, ενώ έχουν αφαιρεθεί οποιεσδήποτε αναφορές στο πρόγραμμα DEI από την ιστοσελίδα της. Οι λέξεις "ποικιλομορφία", "ισότητα", "πρόσβαση" και "συμπερίληψη" με τους όρους "φιλόξενο" και "προσβάσιμο".

Διαβάστε Επίσης

Διαβάστε ακόμα

Τελευταία άρθρα Τέχνες

"Emerald Paintings": Απατηλές απεικονίσεις μιας ιδεατής ζωής στην Γκαλερί Σκουφά

Πρόκειται για το πλέον ώριμο σύνολο έργων που έχει παρουσιάσει μέχρι σήμερα η εικαστικός Στέλλα Καπεζάνου.

ΓΡΑΦΕΙ: ATHINORAMA TEAM
24/04/2025

Ο Ντιντιέ Εριμπόν έρχεται στην Ελλάδα για μια "Γυναίκα του Λαού"

Το Ινστιτούτο Γκαίτε και οι εκδόσεις Νήσος υποδέχονται τον Γάλλο συγγραφέα που θα παρουσιάσει το νέο του βιβλίου "Η ζωή, τα γηρατειά και ο θάνατος μιας γυναίκας του λαού".

Γιατί η αρχαιοελληνική πολιτική σκέψη έχει συσκοτίσει το ζήτημα της δουλείας;

Φως στο ζήτημα ρίχνει το βιβλίο του Πωλέν Ισμάρ "Ο καθρέφτης του Οιδίποδα: Σκέψεις για τη δουλεία" που κυκλοφορεί προσεχώς από τις εκδόσεις Πόλις.

Διήμερο αφιέρωμα για τον γλύπτη Θόδωρο ετοιμάζει το ΕΜΣΤ

Στο πλαίσιο της έκθεσης "Θόδωρος, Γλύπτης: Αντί Αναδρομικής".

Ο "ιπτάμενος" Εμμανουήλ Καραλής έγινε βιβλίο

Ο Νίκος Μιχαλόπουλος είναι ο συγγραφέας του βιβλίου που αφιερώνεται στο μοίρασμα της αλήθειας του επικοντιστή.

"Διελεύσεις": Ο χρόνος "παγώνει" στη ζωγραφική της Ντέπης Παυλίδου

Ατμοσφαιρικά τοπία στην αίθουσα τέχνης Τεχνοχώρος.

Πόσο ξέρουμε την Κίνα;

Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Βιβλίου μοιραζόμαστε κάποιες σκέψεις για το πώς μας άνοιξε τα μάτια το βιβλίο της Ταϊβανο-αμερικανίδας Karissa Chen (εκδόσεις Ίκαρος), μια συναρπαστική μυθοπλαστική κατάδυση στην άγνωστη μεταπολεμική ιστορία της κινεζικής διασποράς που καταρρίπτει διάφορα στερεότυπα.