"Τhe Deeper I Go, The More I Reveal": Μια ποικιλία οπτικών γλωσσών στην The Blender Gallery

Σε επιμέλεια της Διδάκτoρος ιστορίας της τέχνης, μουσειολόγου και επιμελήτριας Κατερίνας Κοσκινά.

Maria Fragoudaki / Pumping Bags V

Η The Blender Gallery παρουσιάζει την ατομική έκθεση της εικαστικού Μαρίας Φραγκουδάκη με τίτλο "Τhe Deeper I Go, The More I Reveal", σε επιμέλεια της διδάκτoρος ιστορίας της τέχνης, μουσειολόγου και επιμελήτριας Κατερίνας Κοσκινά. Tα εγκαίνια θα πραγματοποιηθούν το Σάββατο 28 Σεπτεμβρίου στις 8 μ.μ.

Maria Fragoudaki / Blue Window

Η επιμελήτρια της έκθεσης, Δρ. Κατερίνα Κοσκινά γράφει: "Η Μαρία Φραγκουδάκη κινείται θεματικά σ’ έναν άξονα, όπου συγκεράζονται διαφορετικής φύσης ζητήματα, κοινωνικά, βιωματικά και περιβαλλοντικά. Παρατηρώντας τα έργα που εκτίθενται, διαπιστώνει κανείς ότι αν και εκ πρώτης όψεως δεν είναι προφανές, θίγουν θέματα που αναφέρονται σε δύο συγγενείς έννοιες, τον βίο και τον οίκο. Αν και δημιουργήθηκαν κατά τη διάρκεια μιας δεκαετίας (2015-2024), κατά την οποία πολλά άλλαξαν στη ζωή της καλλιτέχνιδος, αλλά και σ‘ολόκληρο τον πλανήτη, η οικονομία στο χρώμα, που κινείται σχεδόν αποκλειστικά στους τόνους του μπλε, του μαύρου και του λευκού, και η εκτεταμένη χρήση "άχρηστων" υλικών και αντικειμένων, προδίδει τη σταθερή έρευνα της καλλιτέχνιδος για το χρώμα και τη φόρμα και προσδίδει στα έργα την εικόνα ενότητας…..Η Μαρία Φραγκουδάκη ενδιαφέρεται για τη διαδικασία μετουσίωσης του βιομηχανικού υλικού σε "σώμα" του έργου. Η απομάκρυνσή του από την ανακύκλωση ή τη μόλυνση του περιβάλλοντος, γίνεται για να "ενδυθεί" τη διεθνή, σιωπηλή, αλλά ισχυρή γλώσσα της τέχνης. Μέσα από την εγρήγορση του κοινού και την αναζήτηση ενός άλλου κώδικα, προβάλλουν άλλοι τρόποι και προκύπτουν "δρόμοι" που επιβεβαιώνουν τη διασύνδεση μεταξύ του εσωτερικού και του εξωτερικού μας κόσμου. Αυτό είναι και το μεγαλείο και η δύναμη της τέχνης…. ”

Maria Fragoudaki / BedSheets XIV

H Μαρία Φραγκουδάκη εμπλέκει στην δουλειά της μία ποικιλία οπτικών γλωσσών όπως τη ζωγραφική, τη γλυπτική, τις καλλιτεχνικές εγκαταστάσεις και την περφόρμανς, δημιουργώντας αφηγήσεις που ζωντανεύουν μέσα από τη χρήση υλικών που περιλαμβάνουν ύφασμα, γύψο και χρώμα. Η δουλειά της έχει εκτεθεί σε ατομικές και ομαδικές εκθέσεις στην Ευρώπη, στην Αμερική και στην Ιαπωνία. Πολλά από τα έργα της βρίσκονται σε διεθνείς ιδιωτικές και εταιρικές συλλογές.

Info: The Blender Gallery | 28/9-9/11 | Ώρες λειτουργίας: Τρ.: 10 π.μ. - 6 μ.μ., Τετ.-Παρ: 10 π.μ. - 8 μ.μ., Σαβ.: 12-4 μ.μ. | Είσοδος ελεύθερη

Δείτε όλες τις εκθέσεις της πόλης στον οδηγό τεχνών του athinorama.gr.

Διαβάστε Επίσης

Περισσότερες πληροφορίες

The Blender Gallery

Ζησιμοπούλου 4, Γλυφάδα
  • Εικαστικά

Διαβάστε ακόμα

Τελευταία άρθρα Τέχνες

"Η νύχτα που έφυγε ο Παύλος": Παρουσίαση του βιβλίου στο καφέ των εκδόσεων Εύμαρος

Οι εκδόσεις Εύμαρος και οι εκδόσεις Τόπος προσκαλούν το κοινό στην παρουσίαση του βιβλίου του Ξενοφώντα Κοντιάδη, που θα γίνει παρουσία της Μάγδας Φύσσα.

ΓΡΑΦΕΙ: ATHINORAMA TEAM
21/11/2024

Μόλις "έπεσε" η "Ύπουλη νύχτα" του Αντώνη Ζαΐρη

Κυκλοφόρησε από τις Εκδόσεις Ενύπνιο η νέα ποιητική συλλογή που είναι ντυμένη με λέξεις που πιθανόν να χάνονται με το φως της μέρας.

Το Hunny Bunny υποδέχεται το "Εκεί που σκάει το Ρήμα"

Το μπαρ θα φιλοξενήσει την παρουσίαση της ποιητικής συλλογής του Μιχάλη Τσιανίκα.

"Στην πόρτα": Αυτό είναι το νέο βιβλίο των εκδόσεων Ποταμός

Κυκλοφόρησε μόλις από τον εκδοτικό οίκο η νουβέλα του Κώστα Μίντζηρα.

ΑI Translation Slam: Τεχνητή νοημοσύνη Vs μεταφραστές στο Ινστιτούτο Γκαίτε

Το Ινστιτούτο προσκαλεί το κοινό σε έναν πρωτότυπο διαγωνισμό λογοτεχνικής μετάφρασης. Είσοδος ελεύθερη.

Από τη χουντική βαρβαρότητα στην αδέσμευτη σκέψη: Νέα έκθεση στο Μέγαρο Εϋνάρδου του ΜΙΕΤ

Το αφιέρωμα συνδιοργανώνεται από το Μορφωτικό Ίδρυμα Εθνικής Τραπέζης, τα Γενικά Αρχεία του Κράτους και το Αρχείο της ΕΡΤ.

ΕΜΣΤ & Εθνική Πινακοθήκη τιμούν την ιστορική γκαλερίστα και ιδρύτρια του Πανελλήνιου Συλλόγου Αιθουσών Τέχνης, Τζούλια Δημακοπούλου

Το αφιέρωμα είναι η πρώτη κοινή δράση μεταξύ των δύο μουσείων στο πλαίσιο του δημοσίου προγράμματός τους.