Στην έκθεση "Από την οπτική του Ναι" παρουσιάζονται ζωγραφικά έργα που γίνονται κατά τη διάρκεια της έκθεσης

Ο τίτλος της έκθεσης μιλά για την πλευρά της κατάφασης, για τη στιγμή που υποδεχόμαστε το άγνωστο και το ρίσκο που αυτό φέρει.

Από την οπτική του Ναι

Η έκθεση του Αλέξανδρου Γεωργίου με τίτλο "Από την οπτική του Ναι" θα ανοίξει για το κοινό από την Τετάρτη 18 Οκτωβρίου, στην αίθουσα τέχνης Ρεβέκκα Καμχή, όπου ο κόσμος μπορεί να επισκέπτεται τη γκαλερί στις ώρες λειτουργίας της, όσο ο καλλιτέχνης δουλεύει τα έργα του. Τα εγκαίνια θα γίνουν την Πέμπτη 9 Νοεμβρίου στις 7μ.μ..

Στην έκθεση παρουσιάζονται ζωγραφικά έργα που θα γίνουν μέσα στο χώρο της γκαλερί κατά τη διάρκεια της έκθεσης, με τη παρουσία των επισκεπτών. Τα έργα είναι μία συνέχεια της προσωπικής αναζήτησης του καλλιτέχνη γύρω από υπαρξιακά ερωτήματα. Εδώ η μοναχική δημιουργία γίνεται διαδραστική μέσω της ζωντανής επαφής με τους επισκέπτες της έκθεσης, οι οποίοι μετατρέπονται σε συνεργάτες. Στα έργα του Γεωργίου περιφέρονται, κατοικούν, και συσχετίζονται πλάσματα αινιγματικά, άλλοτε ανθρωπόμορφα και άλλοτε όχι, που περιμένουν, ποζάρουν, μας κοιτούν, παρατηρούν.  

Από την οπτική του Ναι

Ο Γεωργίου είναι κυρίως γνωστός για τα ταξιδιωτικά του έργα στο Ιράν και την Ινδία, όπου γνωστοί και άγνωστοι παραλήπτες λάμβαναν μέσω του ταχυδρομείου τα έργα που έφτιαχνε καθώς ταξίδευε (κυρίως χειροποίητες κάρτες και επιζωγραφισμένες ασπρόμαυρες φωτοτυπίες φωτογραφιών που τραβούσε). Από τη γέννηση του γιου του το 2017, τα ταξιδιωτικά έργα έδωσαν τη θέση τους στη ζωγραφική, μία συνέχεια της τριβής του με το μέσο τα πρώτα χρόνια της πορείας του.

Από την οπτική του Ναι

Ο τίτλος της έκθεσης "Από την οπτική του Ναι", μιλά για την πλευρά της κατάφασης, για τη στιγμή που υποδεχόμαστε το άγνωστο και το ρίσκο που αυτό φέρει.

Το ταξίδι του Γεωργίου σε απόμακρα σημεία του πλανήτη, μεταπλάθεται τώρα με όχημα τη ζωγραφική, σε ένα ταξίδι μέσα στο χώρο της γκαλερί, η οποία ανοίγει και γίνεται ένας ολόκληρος κόσμος. Εκεί θα συναντήσει χαρακτήρες κρυμμένους και ακόμα άγνωστους τους οποίους, μέσα από μία απρόβλεπτη ακόμα πορεία, μας καλεί να ανακαλύψουμε.

Η έκθεση στην αίθουσα τέχνης Ρεβέκκα Καμχή γίνεται παράλληλα με την ατομική του έκθεση "Τρεις ήπειροι, τρεις φίλοι. Σχέδια 1993-2023" στην Πινακοθήκη του Δήμου Αθηναίων σε επιμέλεια Χριστόφορου Μαρίνου. Η έκθεση παρουσιάζει πάνω από 500 έργα σε χαρτί, πολλά από τα οποία παρουσιάζονται για πρώτη φορά στην Πινακοθήκη του Δήμου Αθηναίων.

Εγκαίνια: 9/11 (7-10 μ.μ.)

Info: αίθουσα τέχνης Ρεβέκκα Καμχή | Ώρες λειτουργίας: Τρ.-Παρ.: 1-6 μ.μ., Σαβ.: 1-4 μ.μ. | Είσοδος ελεύθερη

Διαβάστε Επίσης

Περισσότερες πληροφορίες

Ρεβέκκα Καμχή

Λεωνίδου 9, Μεταξουργείο
  • Βινιέτες Τεχνών - City life

Διαβάστε ακόμα

Τελευταία άρθρα Τέχνες

"Emerald Paintings": Απατηλές απεικονίσεις μιας ιδεατής ζωής στην Γκαλερί Σκουφά

Πρόκειται για το πλέον ώριμο σύνολο έργων που έχει παρουσιάσει μέχρι σήμερα η εικαστικός Στέλλα Καπεζάνου.

ΓΡΑΦΕΙ: ATHINORAMA TEAM
24/04/2025

Ο Ντιντιέ Εριμπόν έρχεται στην Ελλάδα για μια "Γυναίκα του Λαού"

Το Ινστιτούτο Γκαίτε και οι εκδόσεις Νήσος υποδέχονται τον Γάλλο συγγραφέα που θα παρουσιάσει το νέο του βιβλίου "Η ζωή, τα γηρατειά και ο θάνατος μιας γυναίκας του λαού".

Γιατί η αρχαιοελληνική πολιτική σκέψη έχει συσκοτίσει το ζήτημα της δουλείας;

Φως στο ζήτημα ρίχνει το βιβλίο του Πωλέν Ισμάρ "Ο καθρέφτης του Οιδίποδα: Σκέψεις για τη δουλεία" που κυκλοφορεί προσεχώς από τις εκδόσεις Πόλις.

Διήμερο αφιέρωμα για τον γλύπτη Θόδωρο ετοιμάζει το ΕΜΣΤ

Στο πλαίσιο της έκθεσης "Θόδωρος, Γλύπτης: Αντί Αναδρομικής".

Ο "ιπτάμενος" Εμμανουήλ Καραλής έγινε βιβλίο

Ο Νίκος Μιχαλόπουλος είναι ο συγγραφέας του βιβλίου που αφιερώνεται στο μοίρασμα της αλήθειας του επικοντιστή.

"Διελεύσεις": Ο χρόνος "παγώνει" στη ζωγραφική της Ντέπης Παυλίδου

Ατμοσφαιρικά τοπία στην αίθουσα τέχνης Τεχνοχώρος.

Πόσο ξέρουμε την Κίνα;

Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Βιβλίου μοιραζόμαστε κάποιες σκέψεις για το πώς μας άνοιξε τα μάτια το βιβλίο της Ταϊβανο-αμερικανίδας Karissa Chen (εκδόσεις Ίκαρος), μια συναρπαστική μυθοπλαστική κατάδυση στην άγνωστη μεταπολεμική ιστορία της κινεζικής διασποράς που καταρρίπτει διάφορα στερεότυπα.