Το ΝΠΔΔ Πολιτισμού & Αθλητισμού Δήμου Ζωγράφου παρουσιάζει για δέκατη πέμπτη χρονιά την έκθεση "Μικρό Μουσείο" του Εργαστηρίου Ζωγραφικής του, με δάσκαλο τον Ανδρέα Σινόπουλο, στο Κέντρο Τέχνης και Πολιτισμού του Μουσείου Γ. Γουναρόπουλου.
Στην έκθεση παρουσιάζονται περί τα 100 έργα σπουδαστών του Εργαστηρίου Ζωγραφικής, τα οποία δημιουργήθηκαν στη διάρκεια αυτού του σπουδαστικού έτους, αλλά και από το 2019 και εξής. Για τη δημιουργία των έργων χρησιμοποιήθηκαν ποικίλα υλικά (σκόνες με κόλλα, τέμπερες, ακρυλικά, παστέλ, χρωματιστά μολύβια, ακουαρέλα, μελάνι, μολύβι και κάρβουνο) επάνω σε μουσαμά, χαρτί και χαρτόνι.
Η δουλειά του εργαστηρίου κινείται σε δύο κατευθύνσεις. Η πρώτη αφορά την εμπειρία που αποκτούν οι σπουδαστές στην επαφή τους με τη μεγάλη παράδοση της ζωγραφικής. Πρόκειται για μελέτες –σχέδια και χρώματα– πάνω σε σημαντικά έργα Ελλήνων και ξένων ζωγράφων, που διαμορφώνουν ένα ιδιαίτερο πανόραμα κάθε χρονιά. Στη δεύτερη κατεύθυνση οι σπουδαστές, μετά την άσκησή τους στην προηγούμενη πρακτική, επιχειρούν να συνθέσουν έργα απευθείας από τον τρισδιάστατο κόσμο, συνθέσεις και μοντέλο.
Εγκαίνια: 14/6 (7.30 μ.μ.)
Περισσότερες πληροφορίες
Μικρό Μουσείο 15
Το ΝΠΔΔ Πολιτισμού & Αθλητισμού Δήμου Ζωγράφου παρουσιάζει για δέκατη πέμπτη χρονιά την έκθεση «Μικρό Μουσείο» του Εργαστηρίου Ζωγραφικής του, με δάσκαλο τον Ανδρέα Σινόπουλο. Στην έκθεση παρουσιάζονται περί τα 100 έργα σπουδαστών του Εργαστηρίου Ζωγραφικής, τα οποία δημιουργήθηκαν στη διάρκεια αυτού του σπουδαστικού έτους, αλλά και από το 2019 και εξής. Για τη δημιουργία των έργων χρησιμοποιήθηκαν ποικίλα υλικά (σκόνες με κόλλα, τέμπερες, ακρυλικά, παστέλ, χρωματιστά μολύβια, ακουαρέλα, μελάνι, μολύβι και κάρβουνο) επάνω σε μουσαμά, χαρτί και χαρτόνι. Η δουλειά του εργαστηρίου κινείται σε δύο κατευθύνσεις. Η πρώτη αφορά την εμπειρία που αποκτούν οι σπουδαστές στην επαφή τους με τη μεγάλη παράδοση της ζωγραφικής. Πρόκειται για μελέτες –σχέδια και χρώματα– πάνω σε σημαντικά έργα Ελλήνων και ξένων ζωγράφων, που διαμορφώνουν ένα ιδιαίτερο πανόραμα κάθε χρονιά. Στη δεύτερη κατεύθυνση οι σπουδαστές, μετά την άσκησή τους στην προηγούμενη πρακτική, επιχειρούν να συνθέσουν έργα απευθείας από τον τρισδιάστατο κόσμο, συνθέσεις και μοντέλο.