Αστυνομικά μυθιστορήματα και όχι μόνο στις νέες κυκλοφορίες των εκδόσεων Άγρα

Μαύρη μαγεία, ναρκωτικά, πολιτική, ρατσισμός και μια ποιητική συλλογή του Ανδρέα Εμπειρίκου ανάμεσα στις νέες κυκλοφορίες.

εκδόσεις Άγρα

Οι εκδόσεις Άγρα παρουσιάζουν αστυνομικά μυθιστορήματα με μαύρη μαγεία, ναρκωτικά, πολιτική, ρατσισμό, ποιητικιά έργα του Ανδρέα Εμπειρίκου που αναφέρεται στην Αθήνα και ένα βιβλίο που μιλά για την εξορία και τον πόλεμο. 

Ζουλού, Caryl Férey

Ζουλού

Ένα εξαιρετικό αστυνομικό μυθιστόρημα με διαβολική χάρη. Μαύρη μαγεία, ναρκωτικά, πολιτική, ρατσισμός συνθέτουν ένα σκηνικό Αποκάλυψης. Ο αστυνομικός Άλι Νιούμαν είναι ο επικεφαλής της εγκληματολογικής υπηρεσίας στο Κέιπ Τάουν, τη βιτρίνα του κράτους της Νότιας Αφρικής. Είναι Ζουλού. Όταν ήταν παιδί, υπήρξε αυτόπτης μάρτυρας της βάναυσης δολοφονίας του πατέρα και του αδερφού του από τους εθνοφύλακες εξαιτίας των πολιτικών τους πεποιθήσεων, και αυτή η ανάμνηση τον στοιχειώνει. Ο Νιούμαν κάνει το καθήκον του σε μια χώρα που σπαράσσεται από το έγκλημα και τη δράση των συμμοριών, το έιτζ, τη φτώχεια, την εξαθλίωση και τις κοινωνικές διακρίσεις. Η κατάσταση οξύνεται επικίνδυνα όταν ανακαλύπτεται το πτώμα μιας νεαρής λευκής. Παρότι το απαρτχάιντ ανήκει στο παρελθόν, οι παλιοί εχθροί συνεχίζουν να παραμονεύουν στις σκιές.

Η μανία με τον Καραβάτζο, Oliver Banks

Η μανία με τον Καραβάτζο

Ένας μικρέμπορος έργων τέχνης σ' έναν μικρό οίκο πλειστηριασμών στη Νέα Υόρκη, που ετοιμάζεται να παίξει το μεγάλο παιχνίδι της ζωής του σε μια κλειστή δημοπρασία κλεμμένων αναγεννησιακών έργων, βρίσκεται δολοφονημένος μ' ένα μαχαίρι στην πλάτη, και ο ντετέκτιβ Έιμος Χάτσερ, που δουλεύει στην εξιχνίαση κλοπών έργων τέχνης, φεύγει για τη Ρώμη να βρει τη λύση. Αρχίζοντας από μία μοναδική ένδειξη -μία πρόστυχη επιγραφή σε αρχαΐζοντα ιταλικά- ο Χάτσερ συνθέτει ένα τρομακτικό αντιφατικό πορτρέτο του δολοφόνου: πρόκειται για έναν αλλόκοτο εγκληματικό εγκέφαλο με εξαιρετική πολυμάθεια και απάνθρωπα ένστικτα, που λατρεύει τον Καραβάτζο.

Stiu, Θόδωρος Φέστας

Stiu

Μετά τη Μεταπολίτευση, όταν ο ήρωας του βιβλίου βρεθεί σαν σπουδαστής στη χώρα του παραμορφωμένου σοσιαλισμού του Τσαουσέσκου, έρχεται αντιμέτωπος με τη στρεβλή εφαρμογή και την τελική διάψευση των οραμάτων του. Αφού εκδιωχθεί από τη Ρουμανία, θα τα αρνηθεί όλα, πετώντας το μωρό μαζί με τα βρομόνερα. Θα επικρατήσει το εγώ. Θα ακολουθήσει ποικίλες διαδρομές και, όταν τελικά επιστρέψει μόνιμα στην Ελλάδα, θα ανταμειφθεί με μια εκλεκτή θέση στον ήλιο, αφήνοντας οριστικά πίσω το ριζοσπαστικό του παρελθόν. Αυτό όμως δεν γίνεται χωρίς κόστος. Αν η κοινωνική άνοδος είναι γρήγορη, κινδυνεύει να χάσει το μέτρο. Άλλωστε, ό,τι ανεβαίνει γρήγορα πέφτει ακόμη γρηγορότερα. Κάποιοι βρίσκουν το θάρρος να ξανασηκωθούν. Μια νέα ζωή, οι φίλοι, ο έρωτας, το παράδειγμα κι ένας άλλος τόπος ίσως βοηθήσουν να ξαναβρεθεί το εγώ μέσα απ’ το εμείς.

Η Πόλις ως εντελέχεια, ΑλέξανδροςΠαπαγεωργίου-Βενετάς

Η Πόλις ως εντελέχεια

Επιλογή, ανάλυση και σχολιασμός χωρίων του ποιητικού έργου του Ανδρέα Εμπειρίκου, που αναφέρονται στην πόλη και ειδικότερα στην Αθήνα, από τον αρχιτέκτονα-πολεοδόμο και Αθηναιοδίφη Αλέξανδρο Παπαγεωργίου-Βενετά, που συμπεραίνε : "Υμνητική η στάση του ποιητή απέναντι στον χώρο της διαβίωσής του. Το γαλήνιο αττικό τοπίο κρύβει μέσα του παλλόμενες δυνάμεις : Φως διάχυτο, κίνηση αδιάκοπη, οχλοβοή, ακατάβλητη εγρήγορση, που τον γοητεύουν".

Ταξίδι. Πόλεμος. Εξορία., Etel Adnan

Ταξίδι. Πόλεμος. Εξορία.

"Προέρχομαι από μια περιοχή του κόσμου την οποία γαζώνει και ξηλώνει ο πόλεμος, απ' τις αρχές του 20ού αιώνα. Τη μνήμη μου και τη ζωή μου στην καθημερινότητά της την έχει υφάνει ο πόλεμος. Έχω συχνά αναρωτηθεί πώς ένα τόσο ευαίσθητο σύστημα όπως το ανθρώπινο σώμα μπορεί να αντέξει τόσο συχνά επαναλαμβανόμενες συντριβές σαν αυτές που γνώρισε και εξακολουθεί να βιώνει η αραβική Εγγύς Ανατολή. [...] Ακολούθησε μια πραγματική, με τη βιβλική έννοια, Έξοδος: στην αρχή ένα μικρό ρυάκι και σταδιακά ένα πραγματικό ποτάμι. Οι Λιβανέζοι είχαν αρχίσει να φεύγουν. Τα κτίρια εξαφανίζονταν επίσης, οι συνοικίες, οι δρόμοι. Ανακάλυπτα –βίωνα– το βαθύτερο νόημα της εξορίας. Ήμουν στη Βηρυτό και έβλεπα ότι η πόλη δεν επρόκειτο ποτέ πια να αναπτυχθεί φυσιολογικά, σώζοντας τον πυρήνα της πόλης που υπήρξε. Καταλάβαινα, χωρίς υπερβολές, το νόημα της έκφρασης Χαμένος Παράδεισος. [...] Η εξορία είναι αμετάκλητη αποστέρηση. Τη συνοδεύει πάντα ένα αίσθημα βαθιάς ταπείνωσης"

Διαβάστε Επίσης

Διαβάστε ακόμα

Τελευταία άρθρα Τέχνες

"Η νύχτα που έφυγε ο Παύλος": Παρουσίαση του βιβλίου στο καφέ των εκδόσεων Εύμαρος

Οι εκδόσεις Εύμαρος και οι εκδόσεις Τόπος προσκαλούν το κοινό στην παρουσίαση του βιβλίου του Ξενοφώντα Κοντιάδη, που θα γίνει παρουσία της Μάγδας Φύσσα.

ΓΡΑΦΕΙ: ATHINORAMA TEAM
21/11/2024

Μόλις "έπεσε" η "Ύπουλη νύχτα" του Αντώνη Ζαΐρη

Κυκλοφόρησε από τις Εκδόσεις Ενύπνιο η νέα ποιητική συλλογή που είναι ντυμένη με λέξεις που πιθανόν να χάνονται με το φως της μέρας.

Το Hunny Bunny υποδέχεται το "Εκεί που σκάει το Ρήμα"

Το μπαρ θα φιλοξενήσει την παρουσίαση της ποιητικής συλλογής του Μιχάλη Τσιανίκα.

"Στην πόρτα": Αυτό είναι το νέο βιβλίο των εκδόσεων Ποταμός

Κυκλοφόρησε μόλις από τον εκδοτικό οίκο η νουβέλα του Κώστα Μίντζηρα.

ΑI Translation Slam: Τεχνητή νοημοσύνη Vs μεταφραστές στο Ινστιτούτο Γκαίτε

Το Ινστιτούτο προσκαλεί το κοινό σε έναν πρωτότυπο διαγωνισμό λογοτεχνικής μετάφρασης. Είσοδος ελεύθερη.

Από τη χουντική βαρβαρότητα στην αδέσμευτη σκέψη: Νέα έκθεση στο Μέγαρο Εϋνάρδου του ΜΙΕΤ

Το αφιέρωμα συνδιοργανώνεται από το Μορφωτικό Ίδρυμα Εθνικής Τραπέζης, τα Γενικά Αρχεία του Κράτους και το Αρχείο της ΕΡΤ.

ΕΜΣΤ & Εθνική Πινακοθήκη τιμούν την ιστορική γκαλερίστα και ιδρύτρια του Πανελλήνιου Συλλόγου Αιθουσών Τέχνης, Τζούλια Δημακοπούλου

Το αφιέρωμα είναι η πρώτη κοινή δράση μεταξύ των δύο μουσείων στο πλαίσιο του δημοσίου προγράμματός τους.