Σε κόντρα ρόλο λειτουργεί σήμερα, δέκα χρόνια μετά το θάνατο του σπουδαίου σκηνοθέτη Θόδωρου Αγγελόπουλου, το φωτογραφικό υλικό από την κάμερα του Νικου Νικολόπουλου, που εργάστηκε ως φωτογράφος πλατό στην ανολοκλήρωτη ταινία του διεθνώς αναγνωρισμένου δημιουργού, αφού αντί να προαναγγείλουν την κυκλοφορία της ταινίας στα σινεμά, ανεβάζοντας την αγωνία του κοινού και την εισπρακτική επιτυχία αντίστοιχα, αποτελούν πλέον πολύτιμο και άκρως φορτισμένο τεκμήριο για την ατμόσφαιρα των γυρισμάτων που κατά τραγική ειρωνεία έβαλαν τέλος στη ζωή του μεγάλου σκηνοθέτη. Σε ένα διάλειμμα εξ αυτών, ο Θόδωρος Αγγελόπουλος παρασύρθηκε από διερχόμενη μηχανή, αφήνοντας μερικές ώρες αργότερα την τελευταία του πνοή.
"Γεφυροποιός" είναι ο τίτλος, ο οποίος επιλέχθηκε από τον Νίκο Νικολόπουλο για την έκθεση που παρουσιάζεται από 29 Ιανουαρίου στο Πολιτιστικό Κέντρο "Μελίνα" με ελεύθερη είσοδο, σε επιμέλεια των Χριστόφορου Μαρίνου - Βαγγέλη Ιωακειμίδη, και είκοσι αδημοσίευτες φωτογραφίες μεγάλου μεγέθους αποτελούν το σώμα αυτού του τιμητικού αφιερώματος. Σύμφωνα με τον φωτογράφο, ο τίτλος της έκθεσης περιγράφει άριστα την ηλεκτρισμένη ατμόσφαιρα που επικρατούσε στο πλατό της "Άλλης θάλασσας" και "ενώνει αυτό που συνέβαινε μπροστά από την κάμερα με το έργο που γινόταν πίσω, στη δική μου πλευρά".
Σε αυτό το αφιέρωμα, ο Νίκος Νικολόπουλος εκτελεί το ρόλο ενός αυτόπτη μάρτυρα για τα γυρίσματα που συνέβηκαν σε διάρκεια είκοσι ημερών (εξού και ο αριθμός των καρέ που τώρα παρουσιάζονται). Οι εικόνες μεταφέρουν εκ των έσω το "αγγελοπουλικό σύμπαν", δίνοντας μια ιδέα για τον τρόπο με τον οποίο ο συγκεκριμένος σκηνοθέτης εργαζόταν και κατηύθυνε τους ηθοποιούς, την απόλυτη προσήλωση στη δουλειά του, τη θεατρικότητα των κινήσεών του, τις μιμικές εκφράσεις και τη συναισθηματική του σχέση με όσους εργάζονταν για την ταινία. Την ίδια στιγμή, αναζωπυρώνουν το ενδιαφέρον για μια ταινία-αίνιγμα που δεν ολοκληρώθηκε ποτέ λόγω του τραγικού συμβάντος.