Ο πολυσυζητημένος τίτλος του Hideo Kojima - που το 2019 είχε αποσπάσει μεν υψηλές βαθμολογίες αλλά και διχάσει το κοινό του PlayStation4 - επιστρέφει στο PlayStation5 εντυπωσιακά βελτιωμένο και εμπλουτισμένο σε περιεχόμενο. Το κεντρικό του φουτουριστικό θέμα, η δομή και οι βασικοί μηχανισμοί παιχνιδιού δεν έχουν αλλάξει, όμως είναι ολοφάνερο πως ο Kojima και η ομάδα του έλαβαν στα υπ' όψιν ορισμένα από τα παράπονα των gamers που το πρωτοέπαιξαν, καθώς το Death Stranding σε αυτήν του την εκδοχή είναι μία ψυχαγωγική εμπειρία σαφώς περισσότερο ισορροπημένη. Σε αυτό συμβάλλει, για παράδειγμα, το γεγονός ότι η Director's Cut του Death Stranding επιτρέπει στον παίκτη επιτέλους να κινηθεί πολύ πιο γρήγορα από το... βάδην μέσα στις αχανείς περιοχές του, όπως και να μεταφέρει περισσότερα πράγματα σε κάθε διαδρομή - κάτι που δεν διευκολύνει απαραίτητα τις αποστολές, αλλά δεν τις καθιστά και εκνευριστικά... οριακές στην αποτυχία όπως άλλοτε. Αυτή η έκδοση φέρει επίσης και το extra περιεχόμενο που διέθετε η έκδοση για PC, από νέα όπλα και αντιπάλους μέχρι πρόσθετες περιοχές και mini games, τα οποία συνολικά διευρύνουν σημαντικά το τί μπορεί να κάνει ο παίκτης στην διάρκεια ενασχόλησής του με τον τίτλο.
Καθώς αναφερόμαστε στην έκδοση του PlayStation5, δεν θα μπορούσαν να λείπουν και πολλά στοιχεία που προσαρμόζουν τον τίτλο αυτό στις δυνατότητες του ισχυρού συστήματος ψυχαγωγίας της Sony. Παρέχεται υποστήριξη για τις λειτουργίες ανάδρασης και προοδευτικής αντίστασης του χειριστηρίου DualSense, υποστήριξη ήχου 3D με ακουστικά απλά ή USB, υποστήριξη απεικόνισης είτε αμιγώς ανάλυσης 4Κ είτε 4Κ με πολλαπλασιασμό γραμμών αλλά περισσότερα καρέ ανά δευτερόλεπτο, καθώς και προσαρμοσμένη χρήση του δίσκου SSD για σχεδόν μηδενική αναμονή ανάμεσα στις αποστολές. Όλα αυτά ίσως δεν είναι αρκετά για τους παίκτες που ολοκλήρωσαν το Death Stranding στο PS4 να αγοράσουν και την Director's Cut στο PS5, καθιστούν όμως την τελευταία ελκυστική αγορά για όσους δεν είχαν παίξει την παραγωγή του Kojima τότε: τώρα, είναι κλάσεις ανώτερη.