Η αλήθεια είναι, βέβαια, πως δεν είναι... πάρα πολύ δύσκολο ακριβώς αν είσαι ο καλύτερος αν έχεις ελάχιστο ή και πρακτικά κανέναν ανταγωνισμό στο πεδίο σου, όμως αυτό δεν μειώνει σε τίποτε την δουλειά που έχει κάνει η Electronic Arts με την σειρά των UFC στην πάροδο των χρόνων - απόδειξη, δε, η φετινή τέταρτη έκδοση που μόλις κυκλοφόρησε. Το θέμα της παραμένει η πάλη σώμα με σώμα βάσει των κανόνων που ακολουθεί το ομώνυμο αμερικανικό πρωτάθλημα MMA (mixed martial arts), ένα σπορ σκληρό μεν, αλλά πολύ περισσότερο στρατηγικό απ' όσο τού αναγνωρίζεται. Προσφέρει, ωστόσο, περισσότερο "βάθος" από ποτέ όχι μόνο στον τομέα των βασικών μηχανισμών μάχης αλλά και των επιλογών παιχνιδιού που προσφέρει. Σε σχέση με το ήδη καλό UFC 3, το UFC 4 βελτιώνει πάρα πολύ τον χειρισμό σε συγκεκριμένους τομείς όπου ο προηγούμενος τίτλος αντιμετώπιζε προβλήματα, όπως στις λαβές, στις κινήσεις επί του εδάφους και στις τελικές της "παράδοσης" του αντιπάλου. Ο χειρισμός είναι περισσότερο προσβάσιμος γενικότερα (χωρίς να στερεί στους έμπειρους την δυνατότητα να εκμεταλλευτούν εξειδικευμένες κινήσεις και συνδυασμούς), όπως περισσότερο προσβάσιμες είναι και οι δύο σημαντικότερες επιλογές παιχνιδιού: η Career και η Online World Championship.
H EA επίσης, μετά προφανώς από την... ουκ ολίγη γκρίνια για την προηγούμενη έκδοση, έχει καταργήσει τις σχεδόν υποχρεωτικές μικροαγορές και προσφέρει πλέον πολλές δυνατότητες για την συλλογή "πόντων εμπειρίας" χωρίς να ξοδέψει κανείς πρόσθετα χρήματα (εννοείται πως η επιλογή και γι' αυτό συνεχίζει να προσφέρεται στους... ανυπόμονους παίκτες). Με οπτικοακουστικό τομέα περισσότερο προσεγμένο από ποτέ, ανασχεδιασμένο μενού και ορισμένες επιλογές παιχνιδιού για έναν παίκτη σχεδιασμένες έτσι ώστε να προσφέρουν στον τίτλο αντοχή στον χρόνο, το UFC 4 όντως είναι το καλύτερο video game με θέμα το σπορ των μικτών πολεμικών τεχνών. Οι fans αγοράζουν με... κλειστά μάτια!