Στον κόσμο των video games η αλήθεια είναι πως η... συνταγή του "όπως η x επιτυχία, αλλά με αυτό το y διαφοροποιό στοιχείο" έχει χρησιμοποιηθεί πολλές φορές από όλες τις μεγάλες εκδότριες του χώρου, οπότε δεν είναι κάτι απαραίτητα κακό. Όμως όλα κρίνονται από την υλοποίηση και το πόσο αντιληπτός είναι ο χαρακτήρας μιας "υβριδικής" παραγωγής - και το Code Vein της Bandai Namco, που προωθείται εμμέσως ως "κάτι σαν τα Dark Souls, αλλά με αισθητική anime" αλλού επιτυγχάνει, αλλού αποτυγχάνει με την υλοποίησή του να βρει τον δικό του χαρακτήρα για να ξεχωρίσει. Πού επιτυγχάνει: στο όντως υπέροχο στυλ των γραφικών του, που δεν μοιάζει με των "καταθλιπτικών" action RPG της From και εντυπωσιάζει με την λεπτομέρειά του. Που αποτυγχάνει: στο να χρησιμοποιήσει αυτην την αισθητική δημιουργικά στην παρουσίασή του, η οποία λειτουργεί μόνο τυπικά (και δεν την βοηθά και το ακατάληπτο σενάριο). Πού επιτυγχάνει: στην μεταφορά του συστήματος μάχης των Souls στο πλαίσιο βρυκολάκων, μεταλλαγμένων και άλλων τεράτων, που πρέπει να αντιμετωπιστούν με παρόμοιες τεχνικές και τακτικές. Πού αποτυγχάνει: στην αγωνιώδη αίσθηση που κάθε τέτοια σύγκρουση στα Souls δημιουργεί, καθώς στο Code Vein οι μάχες και πιο γρήγορες είναι, και ευκολότερες.
Δεν χωρά καμία αμφιβολία, ωστόσο, στο γεγονός ότι η δουλειά που έχει γίνει στο Code Vein είναι σοβαρή και άξια προσοχής - ειδικά οι φίλοι των ιαπωνικών anime θα απολαύσουν την απόδοση του γνωστού στυλ κινουμένων σχεδίων, αλλά σε 3D και σε θεαματική κίνηση στην οθόνη. Απλώς... να: με λίγη δουλειά παραπάνω θα μπορούσε να είχε κρατήσει αυτόν τον έξοχο οπτικοακουστικό τομέα και να είχε τελειοποιήσει το σενάριο, τον ρυθμό των συγκρούσεων και το επίπεδο δυσκολίας του ώστε να διεκδικήσει την προσοχή περισσότερων παικτών. Ίσως σε ένα Code Vein 2;