Σε μία χώρα και αγορά που... για ανάπτυξη ακούμε επί χρόνια κι ανάπτυξη δεν βλέπουμε, ο αγγλικός όρος (growth) θα μπορούσε ν' αντιμετωπιστεί με δυσπιστία - όμως σε άλλες ευρωπαϊκές και διεθνείς αγορές το "growth hacking", εξέλιξη των πρακτικών του digital marketing που πειραματίζεται με νέες τεχνικές σε παραδοσιακά και μη κανάλια με σκοπό την σταθερή ανάπτυξη του εκάστοτε οργανισμού, είναι ένα από τα σημαντικότερα πεδία δράσης της τεχνολογίας για το 2018. Θετικότατη λοιπόν εξέλιξη η διοργάνωση του 1ου ελληνικού Growth Bootcamp, το οποίο θα διεξαχθεί στις 23 και 24 Ιουνίου στην Αθήνα.
Το Growth Bootcamp - έχοντας ήδη διαγράψει επιτυχημένη πορεία στην αγορά του Λονδίνου - απαριθμεί ήδη πάνω από 70 αποφοίτους. Στο δυναμικό του εντάσσονται σημαντικές επιχειρηματικές συνεργασίες με εδραιωμένα επενδυτικά κεφάλαια - όπως οι Forward Partners και Connect Ventures - και έρχεται στην χώρα μας με σκοπό να βοηθήσει την εξέλιξη νέων ή και πεπειραμένων επαγγελματιών του χώρου και να δώσει ώθηση στην δηγμιουργία μιας νέας γενιάς growth marketers για την ελληνική αγορά.
Οι συμμετέχοντες θα πρέπει να έχουν κάποια ελάχιστη κατανόηση των πρακτικών του σύγχρονου digital marketing, αλλά θα βρουν σαφώς ενδιαφέροντα πολλά πράγματα στο περιεχόμενό του ακόμη κι αν έχουν προϋπηρεσία ετών στην χρήση των πρακτικών αυτών. Παρακολουθώντας κανείς το Growth Bootcamp θα έχει την ευκαιρία να μυηθεί στις βασικές αρχές του growth hacking, θα αποκτήσει εξοικείωση με μια μεγάλη ποικιλία σχετικών εργαλείων και να έλθει σε επαφή με πραγματικά case studies όπου οι αρχές αυτές εφαρμόστηκαν κι εφαρμόζονται με μεγάλη επιτυχία. Το πρόγραμμα της εκδήλωσης θα πλαισιώσουν οι Δημήτρης Θεοφάνους (General Manager Pizza Hut & KFC Ελλάδος), Δημήτρης Λιτσικάκης (Country Manager Revolut Greece), Γιάννης Ψαράς (Co-founder & CEO Moosend.com), Τάσος Παγκάκης (Founder & CEO Borrow My Brain), Μάνος Παπαδογιαννάκης (Strategy Manager Spitogatos.gr) και Κάρλος Παζ (Product Manager Booking.com).
To πρώτο ελληνικό Growth Bootcamp διοργανώνει η ομάδα Growth Sandwich στον φιλόξενο χώρο του Orange Grove (Λεωφ. Κωνσταντίνου 5), και τα έσοδά της θα διατεθούν στον φιλανθρωπικό οργανισμό "το Χαμόγελο του Παιδιού". Η συμβολική τιμή συμμετοχής του προγράμματος είναι €50 και για τις δύο ημέρες, ενώ για τις εγγραφές θα τηρηθεί σειρά προτεραιότητας (). Η εκδήλωση υποστηρίζεται επικοινωνιακά από τα Aθηνόραμα Tech, Epixeiro.gr, Pizza Hut & KFC, Marketingweek.gr, The Toc.gr, Startup.gr, Palo.gr και Itspossible.gr. Θα σάς δούμε εκεί!