!["Μισούμε τα ίδια πράγματα, σε θέλω!"](https://www.athinorama.gr/Content/ImagesDatabase/p/750x422/pad/both/lmnts/articles/2519994/Hater_art_in_1.jpg?quality=81&404=default&v=4)
Οι υπηρεσίες γνωριμιών μέσω Internet και τα αντίστοιχά τους apps για smartphones - ή apps που λειτουργούν χωρίς να στηρίζονται σε Web site απαραίτητα - είναι πολλές και πολλά εδώ και πάρα πολύ καιρό, αλλά έχουν ένα κοινό στοιχείο: ασχέτως διαφορών, στηρίζονται (πέρα από το... οφθαλμόλουτρο των φωτογραφιών που καταχωρούν οι χρήστες) στα "κοινά ενδιαφέροντα" που μπορούν να βρουν ανάμεσα στα διάφορα προφίλ ώστε να κάνουν σχετικές "προτάσεις". Το "μάς αρέσουν τα ίδια πράγματα, άρα ταιριάζουμε" άλλες φορές λειτουργεί στον "έξω κόσμο", άλλες όχι... αλλά το ίδιο μπορεί να συμβαίνει και με το αντίστροφο, το "μισούμε τα ίδια πράγματα, μήπως ταιριάζουμε;". Έτσι προφανώς το σκέφτηκαν και οι δημιουργοί του Hater, οπότε βάσισαν την δική τους εκδοχή για ένα σύηχρονο dating app σε ακριβώς αυτήν την προσέγγιση! Το Hater δεν είναι, με άλλα λόγια, ένα... app για haters - δόξα τω Θεώ έχουμε αρκετούς τέτοιους στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης - αλλά ένα app γνωριμιών που, ξεκινώντας, ζητά από τον χρήστη να εισάγει σε μία σειρά ερωτήσεων αν μία σειρά από πράγματα της καθημερινότητας τού αρέσουν, δεν τού αρέσουν, τα λατρεύει ή... τα μισεί. Όσο περισσότερες τέτοιες ερωτήσεις απαντήσει ο χρήστης, τόσο ακριβέστερο γίνεται το app στην εύρεση άλλων ανθρώπων που έχουν δηλώσει πως μισούν τα ίδια πράγματα (εξάγει μάλιστα και... ποσοστό επί τοις εκατό στην συμβατότητα). Στην συνέχεια το app μπορεί να παρουσιάσει αυτά τα αποτελέσματα βάσει απόστασης από την γεωγραφική θέση του χρήστη. Υπάρχουν κάποιες βασικού επιπέδου ρυθμίσεις που μπορεί να κάνει ο χρήστης, αλλά όχι κάτι εξόχως διαφορετικό από αυτό που έχουμε δει σε αντίστοιχα apps και άλλοτε.
!["Μισούμε τα ίδια πράγματα, σε θέλω!" - εικόνα 1](https://www.athinorama.gr/lmnts/articles/2519994/Hater_art_in_2.jpg)
Είναι αλήθεια πως ένας αριθμός ερωτήσεων είναι αυτό που θα λέγαμε... αμερικανοκεντρικές, με την έννοια πως αφορούν σε πράγματα που δεν έχουν σχέση με την ελληνική ή ευρωπαϊκή πραγματικότητα - αλλά οι περισσότερες είναι αρκετά χρήσιμες ώστε να ξεχωρίσουν προφίλ Ελλήνων χρηστών με σχετική ακρίβεια. Αν και κατά πόσο αυτή η προσέγγιση μπορεί να στηρίξει το Hater για πολύ ή αν πρόκειται για μία... μικρή μόδα που θα περάσει, κανείς δεν μπορεί να το ξέρει ακόμη (το app δεν έχει κλείσει παρά μερικούς μήνες λειτουργίας). Όμως η διάθεσή του και για Android σε λίγο καιρό (μέχρι στιγμής διατίθεται μόνο για iPhone) θα πρέπει θεωρητικά να τού δώσει μια δεύτερη ώθηση για να διευρύνει το κοινό του. Μόνο αρνητικό του Hater που μπορούμε να σκεφτούμε: απαιτεί, όπως και πολλά apps τον τελευταίο ένα ή ενάμισι χρόνο, προφίλ στο Facebook προκειμένου να εισάγει τον χρήστη στο περιβάλλον του. Αλλά όσοι και όσες δεν αποθαρρύνονται από αυτό... hate to match!