Θήκη-κάμερα για... σέλφιζ από την Coca Cola

Όταν ο ναρκισσισμός κι ο... καπιταλισμός μπερδεύονται γλυκά - κυριολεκτικά και μεταφορικά

Θήκη-κάμερα για... σέλφιζ από την Coca Cola

Οποιαδήποτε άποψη κι αν έχει κανείς για την... αυτοφωτογράφηση (τις γνωστές "σέλφιζ" που συλλαμβάνονται πια ως επί το πλείστον με smartphones) και το τί ακριβώς μπορεί να σημαίνουν για τους ανθρώπους που επιδίδονται σε αυτήν, την χρήση τους στα κοινωνικά δίκτυα κλπ., θα συμφωνήσει σε αυτό: η τάση αυτή, όπως δημιουργήθηκε αρχικά τουλάχιστον, καμία σχέση δεν είχε με την προώθηση προϊόντων και τις απόπειρες marketing οποιασδήποτε εταιρείας. H Coca Cola, ωστόσο, ένα από τα ισχυρότερα brands στον κόσμο αυτή τη στιγμή, ολοφάνερα διαφωνεί - εξ ου και το Coca Cola Selfie Bottle (!), το οποίο δημιούργησε μία μεγάλη διαφημιστική εταιρεία του Ισραήλ για λογαριασμό του αμερικανικού κολοσσού στο πλαίσιο της προώθησης του αναψυκτικού σε μεγάλο ψυχαγωγικό event.

Πρόκειται για μία θήκη ειδικά σχεδιασμένη ώστε να τοποθετείται άνετα και με ασφάλεια στο κάτω μέρος του γνωστού πλαστικού μπουκαλιού Coca Cola του 0.5 λίτρου. Η θήκη αυτή ενσωματώνει ψηφιακή κάμερα κι έναν αισθητήρα ο οποίος, αν ανιχνεύσει την κλίση του μπουκαλιού στις 70 μοίρες, ενεργοποιεί την κάμερα ώστε αυτή να φωτογραφίσει τον άνθρωπο που πίνει από το μπουκάλι. Τις φωτογραφίες μπορεί να πάρει κανείς στη συνέχεια από τον ενσωματωμένο αποθηκευτικό χώρο του Coca Cola Selfie Bottle μέσω θύρας USB και την βοήθεια οποιουδήποτε υπολογιστή.

Η αλήθεια είναι πως η όλη ιδέα αρχικά φαντάζει έξυπνη, μέχρι την στιγμή που συνειδητοποιεί κανείς πως ο όλος μηχανισμός έχει σχεδιαστεί ακριβώς για να εκμεταλλευτεί τον ναρκισσισμό πολλών νεαρών ανθρώπων που θα παρευρίσκονται στο συγκεκριμένο event, ώστε να προωθήσει αυτό το περίφημο "η Coca Cola κάνει κάθε στιγμή σου μοναδική" (αρκεί να την δημοσιεύσεις αμέσως μετά στο Facebook ή το Instagram βέβαια). Ο αμερικανικός κολοσσός αναγνωρίζει, με άλλα λόγια, αυτήν την επιθυμία και ανάγκη των ανθρώπων γι' αυτοπροβολή για οποιονδήποτε λόγο και με οποιονδήποτε τρόπο, ακόμη και πίνοντας ένα απλό αναψυκτικό, και θεωρεί πως εκεί υπάρχει μία ευκαιρία για να προβάλλει το προϊόν του απροκάλυπτα.

Διαβάστε ακόμα

Τελευταία άρθρα Tech

Εμπνέοντας έναν κόσμο αλλαγής με το πρόγραμμα "Γεφυρώνοντας Γενεές της Canon"

Το αποτέλεσμα της δράσης είναι μια φωτογραφική έκθεση, η οποία λειτουργεί σαν υπενθύμιση της ανοχής, του σεβασμού και του ενδιαφέροντος για όλους τους ανθρώπους.

ΓΡΑΦΕΙ: ATHINORAMA TEAM
19/06/2023

Σειρά Samsung Galaxy S23: και δύναμη, και στυλ

Τα νέα smartphone της εταιρείας ικανότερα απο ποτέ, διάλεξε το μοντέλο που ταιριάζει στις απαιτήσεις σου

Πώς μπορείς να βρεις εύκολα και γρήγορα γιατρό κοντά σου;

Πώς μπορείτε να τον βρείτε εύκολα και γρήγορα; Η απάντηση κρύβεται στο instadoctor.gr.

Πολυαναμενόμενα smartphones που καταφθάνουν φέτος

Αναμφισβήτητα, τα αναδιπλούμενα τηλέφωνα αποτελούν ξανά τάση.

5 video games για τη νέα χρονιά

Ξαναέρχεται ο Kratos. Αλλά δεν είναι μόνο αυτός.

Honor 50 5G

Επανεκκίνηση με στυλ, επιστροφή με αξιώσεις

Forza Horizon 5

Το καλύτερο μέχρι σήμερα, το καλύτερο της κατηγορίας του για το 2021