![Θήκη-κάμερα για... σέλφιζ από την Coca Cola](https://www.athinorama.gr/Content/ImagesDatabase/p/750x422/pad/both/lmnts/articles/2517758/CocaColaSelfieBottle_art_in.jpg?quality=81&404=default&v=4)
Οποιαδήποτε άποψη κι αν έχει κανείς για την... αυτοφωτογράφηση (τις γνωστές "σέλφιζ" που συλλαμβάνονται πια ως επί το πλείστον με smartphones) και το τί ακριβώς μπορεί να σημαίνουν για τους ανθρώπους που επιδίδονται σε αυτήν, την χρήση τους στα κοινωνικά δίκτυα κλπ., θα συμφωνήσει σε αυτό: η τάση αυτή, όπως δημιουργήθηκε αρχικά τουλάχιστον, καμία σχέση δεν είχε με την προώθηση προϊόντων και τις απόπειρες marketing οποιασδήποτε εταιρείας. H Coca Cola, ωστόσο, ένα από τα ισχυρότερα brands στον κόσμο αυτή τη στιγμή, ολοφάνερα διαφωνεί - εξ ου και το Coca Cola Selfie Bottle (!), το οποίο δημιούργησε μία μεγάλη διαφημιστική εταιρεία του Ισραήλ για λογαριασμό του αμερικανικού κολοσσού στο πλαίσιο της προώθησης του αναψυκτικού σε μεγάλο ψυχαγωγικό event.
Πρόκειται για μία θήκη ειδικά σχεδιασμένη ώστε να τοποθετείται άνετα και με ασφάλεια στο κάτω μέρος του γνωστού πλαστικού μπουκαλιού Coca Cola του 0.5 λίτρου. Η θήκη αυτή ενσωματώνει ψηφιακή κάμερα κι έναν αισθητήρα ο οποίος, αν ανιχνεύσει την κλίση του μπουκαλιού στις 70 μοίρες, ενεργοποιεί την κάμερα ώστε αυτή να φωτογραφίσει τον άνθρωπο που πίνει από το μπουκάλι. Τις φωτογραφίες μπορεί να πάρει κανείς στη συνέχεια από τον ενσωματωμένο αποθηκευτικό χώρο του Coca Cola Selfie Bottle μέσω θύρας USB και την βοήθεια οποιουδήποτε υπολογιστή.
Η αλήθεια είναι πως η όλη ιδέα αρχικά φαντάζει έξυπνη, μέχρι την στιγμή που συνειδητοποιεί κανείς πως ο όλος μηχανισμός έχει σχεδιαστεί ακριβώς για να εκμεταλλευτεί τον ναρκισσισμό πολλών νεαρών ανθρώπων που θα παρευρίσκονται στο συγκεκριμένο event, ώστε να προωθήσει αυτό το περίφημο "η Coca Cola κάνει κάθε στιγμή σου μοναδική" (αρκεί να την δημοσιεύσεις αμέσως μετά στο Facebook ή το Instagram βέβαια). Ο αμερικανικός κολοσσός αναγνωρίζει, με άλλα λόγια, αυτήν την επιθυμία και ανάγκη των ανθρώπων γι' αυτοπροβολή για οποιονδήποτε λόγο και με οποιονδήποτε τρόπο, ακόμη και πίνοντας ένα απλό αναψυκτικό, και θεωρεί πως εκεί υπάρχει μία ευκαιρία για να προβάλλει το προϊόν του απροκάλυπτα.