Ο Περιφερειάρχης Αττικής, Νίκος Χαρδαλιάς, πραγματοποίησε μια σειρά στρατηγικών συναντήσεων στο Παρίσι, στο πλαίσιο της διεθνούς τουριστικής έκθεσης International & French Travel Market (IFTM) "Top Resa 2024". Η Αττική συμμετείχε στη διοργάνωση ως συνεκθέτης στο εθνικό περίπτερο του ΕΟΤ, με σκοπό την προώθηση της περιοχής ως κορυφαίου τουριστικού προορισμού.
Κατά την επίσκεψή του, ο κ. Χαρδαλιάς πραγματοποίησε επαφές με υψηλόβαθμα στελέχη διεθνών οργανισμών και εταιρειών, εστιάζοντας στην ενίσχυση του τουρισμού στην Αττική.
Αρχικά, ο Περιφερειάρχης επισκέφθηκε τα γραφεία του διεθνούς τηλεοπτικού δικτύου Euronews. Στη συνάντηση με την International Sales Director του Euronews, κα Sabine Troccaz, συμφωνήθηκε στρατηγική συνεργασία έως το 2028 για την προβολή της Αττικής. Σκοπός της συνεργασίας είναι η προώθηση της περιοχής μέσα από τηλεοπτικά, ψηφιακά και social media, με στόχο μια μεγάλη καμπάνια προβολής καθ' όλη τη διάρκεια του έτους.
Επιπλέον, ο κ. Χαρδαλιάς συναντήθηκε με τον κ. Folco Aloisi, εκπρόσωπο του μεγαλύτερου Tour operator της Γαλλίας, της εταιρείας FRAM. Η συνάντηση επικεντρώθηκε στην αύξηση της τουριστικής ροής προς την Αττική, με έμφαση στην ενίσχυση του γαστρονομικού τουρισμού, των πολιτιστικών δρωμένων και των διαδρομών της περιοχής, καθώς και στην προώθηση των κοσμοπολίτικων νησιών του Αργοσαρωνικού.
Σε μια συνάντηση με τον Chief Commercial Officer της αεροπορικής εταιρείας Transavia, κ. Nikolas Henion, εξετάστηκε η προσθήκη δύο νέων πτήσεων από τα αεροδρόμια του Μπορντό και της Μασσαλίας προς την Αθήνα, προκειμένου να ενισχυθεί η σύνδεση της γαλλικής αγοράς με την Αττική.
Ο Περιφερειάρχης Αττικής συναντήθηκε επίσης με τον Marketing Planning Manager της Air France, κ. Frederic Ribe, για να συζητήσει την προσθήκη μιας επιπλέον καθημερινής πτήσης μεταξύ Αθήνας και Παρισιού, που αναμένεται να ξεκινήσει από αρχές Νοεμβρίου 2024. Στη συνάντηση αναλύθηκε επίσης η δυνατότητα περαιτέρω ενίσχυσης της τουριστικής προβολής της Αττικής μέσω των digital δικτύων της Air France.
Μια ακόμη σημαντική συνάντηση ήταν αυτή με τον CEO της DATA4 GROUP, κ. Olivier Micheli, με αφορμή την επένδυση της γαλλικής εταιρείας στην Παιανία για την κατασκευή ενός υπερσύγχρονου Κέντρου δεδομένων. Η επένδυση, ύψους 500 εκατ. ευρώ, αναμένεται να δημιουργήσει εκατοντάδες θέσεις εργασίας και να αναβαθμίσει την περιοχή.
Ο κ. Χαρδαλιάς παραχώρησε επίσης συνέντευξη στο κορυφαίο γαλλικό περιοδικό Quotidien, όπου τόνισε τη σημασία της Αττικής ως οικονομικού και πολιτιστικού κέντρου της Ελλάδας. Επισήμανε τα πλεονεκτήματα της περιοχής σε τομείς όπως η ιστορία, ο πολιτισμός, η γαστρονομία, η ψυχαγωγία και οι φυσικές ομορφιές, και προσκάλεσε τον δημοσιογράφο Frederic de Poligny να επισκεφθεί την Αττική την άνοιξη.
Τέλος, ο κ. Χαρδαλιάς είχε επαφές με την εκπρόσωπο του εκδοτικού οίκου "Les editions d’ailleurs", κα Caroline Prost, για την ενίσχυση της προβολής της Αττικής μέσω του γαλλόφωνου περιοδικού Desirs de Voyages.