Η πρώτη μισή του 2024 υπήρξε εξαιρετικά δυναμική για τον Όμιλο Radisson Hotel, με την επιταχυνόμενη ανάπτυξή του σε παγκόσμιο επίπεδο. Στο διάστημα αυτό, ο Όμιλος υπέγραψε πάνω από 130 νέες συμβάσεις και εγκαινίασε νέα ξενοδοχεία, επεκτείνοντας σημαντικά το διεθνές χαρτοφυλάκιό του.
Οι σημαντικές εξελίξεις περιλαμβάνουν την εισαγωγή των brands Radisson Collection και Radisson RED σε πολλές νέες αγορές, καθώς και σχεδόν 20 νέα projects για τη Radisson Blu. Στην Ευρώπη, τη Μέση Ανατολή, την Αφρική, και την περιοχή Ασίας-Ειρηνικού, ο Όμιλος Radisson Hotel επεκτάθηκε με νέα openings και συμβάσεις.
Συγκεκριμένα, η Ευρώπη και η Μέση Ανατολή είχαν αξιοσημείωτες προσθήκες, με την υπογραφή του πρώτου Radisson Collection στο Παρίσι, κοντά στο Μουσείο του Λούβρου, και το "Radisson Collection Hotel, Roma Antica" στη Ρώμη, κοντά στο Πάνθεον. Ενισχύοντας την παρουσία του στη Σαουδική Αραβία, ο Όμιλος ανακοίνωσε τη δημιουργία του "Radisson Collection Residences" στο Ριάντ, το οποίο θα είναι η 10η ιδιοκτησία στην πόλη και η 44η στο βασίλειο της Σαουδικής Αραβίας.
Η Radisson Blu συνέχισε την ηγετική της πορεία με σχεδόν 20 νέα ξενοδοχεία, επιβεβαιώνοντας τη θέση της ως κορυφαίο brand στην ανώτερη κατηγορία στην Ευρώπη. Τα νέα openings περιλαμβάνουν συμβάσεις σε Μαυροβούνιο, Ιταλία, Τυνησία, Τανζανία, και το παγκοσμίου φήμης "Radisson Blu Das Triest Hotel" στη Βιέννη.
Στην περιοχή Ασίας-Ειρηνικού, ο Όμιλος Radisson Hotel παρουσίασε σημαντική ανάπτυξη με πάνω από 5.000 νέα κλειδιά στην Κίνα, σε πόλεις όπως το Πεκίνο, η Σαγκάη και το Τσενγκντού. Επιπλέον, η επέκταση σε αγορές της Νοτιοανατολικής Ασίας, όπως οι Φιλιππίνες, το Βιετνάμ, η Καμπότζη, η Ινδονησία και το Λάος, ενίσχυσε τη στρατηγική παρουσία του Ομίλου στην περιοχή.
Η Ινδία, στρατηγική αγορά για τον Όμιλο, παρουσίασε σχεδόν 25 νέα ξενοδοχεία, συμπεριλαμβανομένων του πρώτου "Cricket Stadium Hotel" της Ινδίας και του "Radisson Collection" στο Udaipur. Το πρόσφατο άνοιγμα του "Radisson Collection Hotel & Spa, Riverfront Srinagar", επιβεβαιώνει τη στρατηγική πρόοδο του Ομίλου στην Ινδία.
Ο Όμιλος Radisson Hotel συνεχίζει επίσης την ανάπτυξή του σε πολυτελή θέρετρα σε τοποθεσίες, όπως η Σαρδηνία, η Πολωνία, το Μαυροβούνιο, η Ινδονησία, το Βιετνάμ και η Ινδία.
Η απόδοση του πρώτου εξαμήνου του 2024 αναγνωρίστηκε με σημαντικές διακρίσεις, όπως ο τίτλος "Hospitality App of the Year" για την εφαρμογή Radisson Hotels και η βράβευση του Radisson Blu ως η "Καλύτερη ξενοδοχειακή αλυσίδα στη Σουηδία" στα Grand Travel Awards. Ο Όμιλος συνεχίζει να επενδύει στην αναβάθμιση των υπηρεσιών του, προσφέροντας νέες επιχειρηματικές ευκαιρίες μέσω βελτιωμένων υπηρεσιών σε Πωλήσεις, Συναντήσεις & Εκδηλώσεις, Βελτιστοποίηση Φωνής και Διαδικτύου.
Ο Elie Younes, Executive Vice President και Global Chief Development Officer του Radisson Hotel Group, δήλωσε: "Κατά τους πρώτους έξι μήνες του 2024 παρουσιάσαμε ισχυρή ανάπτυξη σε όλο το διεθνές portfolio, δημιουργώντας με συνέπεια σημασία για τους επισκέπτες και αξία για τους ιδιοκτήτες".
Δείτε βίντεο από την Ενημέρωση Επιχειρηματικής Ανάπτυξης