"Attica. Yes": Το μήνυμα του νέου βίντεο τουριστικής προβολής της Περιφέρειας Αττικής

Το νέο κεντρικό βίντεο στοχεύει στην περαιτέρω ενδυνάμωση της τουριστικής ταυτότητας της Αττικής στο διεθνές ταξιδιωτικό κοινό.

Περιφέρεια Αττικής: Ευκαιρία ανάπτυξης για την Αττική το νέο ΕΣΠΑ 2021-2027

Νέα τουριστική ταυτότητα και διαφημιστική καμπάνια τουριστικής προβολής της Αττικής, μητροπολιτικής Περιφέρειας της Ελλάδος, παρουσιάζεται στο πλαίσιο υλοποίησης του "Στρατηγικού Σχεδίου Δράσης για την Τουριστική Προβολή και Ανάπτυξη της Περιφέρειας Αττικής".

"Διακοπές στην Αττική; ΝΑΙ. Έχουμε σχεδόν πάντα καλό καιρό, το φαγητό είναι εκπληκτικό, με τεράστια ακτογραμμή, παραλίες με γαλάζιες σημαίες και βραβευμένους νησιωτικούς προορισμούς. Φυσικά μπορείτε να κάνετε ιστιοπλοΐα, καταδύσεις και να ταξιδέψετε με άνεση από το ένα νησί στο άλλο. Ναι, μας αρέσουν τα πάρτι και ναι, μας αρέσει να είμαστε ρομαντικοί επίσης. Ένας ιδανικός προορισμός για οικογένειες; Ναι! Με πλούσια πολιτιστική κληρονομιά, ιστορικά μνημεία και αρχαιολογικούς χώρους διεθνούς φήμης και εμβέλειας που μπορείτε να επισκεφτείτε. Και ναι, μπορείτε να απολαύσετε τον αθλητισμό εδώ, να λάβετε υπηρεσίες πολυτελείας, υγείας κι ευεξίας και πολλά ακόμη. Ό,τι κι αν ψάχνετε θα το βρείτε. Ναι! Εδώ, στην Αττική! Στην μητροπολιτική Περιφέρεια της Ελλάδας".

Με αυτά τα μηνύματα, στο πλαίσιο της νέας τουριστικής καμπάνιας, το νέο κεντρικό βίντεο τουριστικής προβολής της Περιφέρειας Αττικής, στοχεύει στην περαιτέρω ενδυνάμωση της τουριστικής ταυτότητας της Αττικής στο διεθνές ταξιδιωτικό κοινό, καθώς απευθύνεται, τόσο στις παραδοσιακές, όσο και τις αναπτυσσόμενες για την Αττική, τουριστικές αγορές.

Με αφορμή την προβολή του βίντεο ο Περιφερειάρχης Αττικής Γ. Πατούλης δήλωσε: "Στόχος μας είναι να αναδειχθεί η ιδιαίτερη τουριστική αξία της Αττικής μας.  Από την αρχή της θητείας μας, έχουμε κάνει στρατηγικές κινήσεις για την τουριστική ενίσχυση της Αττικής. Παράλληλα, εκτός από τη συμμετοχή μας σε διεθνείς εκθέσεις, προωθήσαμε την τόνωση της διαφημιστικής καμπάνιας, με στόχευση σε ειδικά κοινά και την προσέλκυση τουριστών όλο το χρόνο. Επιπλέον, στις προτεραιότητές είναι η ενίσχυση του τουρισμού Υγείας και Ευεξίας στην Αττική, όπως και η ανάπτυξη άλλων θεματικών μορφών τουρισμού όπως είναι ο γαστρονομικός, ο θαλάσσιος και ο οινοτουρισμός. Ευχαριστώ θερμά τα στελέχη της Περιφέρειας Αττικής και όλους όσους εργάζονται για την υλοποίηση του νέου σχεδιασμού".

Καμπάνια τουριστικής προβολής

Το νέο κεντρικό βίντεο τουριστικής προβολής της Περιφέρεια Αττικής αποτελεί μέρος της συνολικής νέας καμπάνιας τουριστικής προβολής. Η νέα καμπάνια, θα επικοινωνηθεί κατά την παρουσία της Περιφέρειας σε προγραμματισμένες δράσεις τουριστικής προβολής στο εξωτερικό και το εσωτερικό, τους αντίστοιχους λογαριασμούς κοινωνικής δικτύωσης για την τουριστική προβολή της Αττικής καθώς και σε επικοινωνιακές-διαφημιστικές ενέργειες τουριστικής προβολής σε έντυπα, τηλεόραση, ραδιόφωνο, ψηφιακά μέσα κ.ά.

Με σκοπό ν’ αφήσει δυναμικό διεθνές επικοινωνιακό αποτύπωμα, αναδεικνύοντας τα μοναδικά πλεονεκτήματα της Περιφέρειας Αττικής ως επιλογή διακοπών, η νέα τουριστική καμπάνια έχει ως στόχο:

  • να αναδείξει το σύνολο των τουριστικών προορισμών της Περιφέρειας (γεωγραφικό χαρτοφυλάκιο) ώστε να επωφεληθούν όλες οι περιοχές της Αττικής,
  • να εστιάσει στην ανάδειξη και την ποικιλία των διαθέσιμων ειδικών- θεματικών/εναλλακτικών μορφών τουρισμού (συνεδριακός – εκθεσιακός τουρισμός, γαστρονομικός οινικός τουρισμός, θαλάσσιος τουρισμός, αθλητικός τουρισμός, κ.ά.),
  • την επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου, με τη φιλοξενία επισκεπτών καθόλη τη διάρκεια του έτους,
  • την αύξηση της μέσης δαπάνης των επισκεπτών-ταξιδιωτών, όπως και ε. τη βιώσιμη διαχείριση των ροών επισκεψιμότητας, ειδικότερα στους νησιωτικούς προορισμούς της Αττικής.

Διαβάστε Επίσης

Διαβάστε ακόμα

Τελευταία άρθρα Athinorama Plus

Παγκόσμια Ημέρα Ατόμων με Αναπηρία: Μπαζάρ, "ζωντανές" βιβλιοθήκες και πρωτότυπες δράσεις στο ΚΠΙΣΝ

Μη κερδοσκοπικές, ανεξάρτητες, εθελοντικές και ακτιβιστικές οργανώσεις συμμετέχουν σε μία διήμερη ανοιχτή αγορά.

ΓΡΑΦΕΙ: ATHINORAMA TEAM
21/11/2024

Ψηφιακός μετασχηματισμός και βιώσιμη ανάπτυξη: Το όραμα για τον ελληνικό τουρισμό

Η κα Όλγα Κεφαλογιάννη, παρουσίασε ένα ολοκληρωμένο πρόγραμμα δράσεων που χρηματοδοτείται από το Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας, με στόχο την αναβάθμιση του ελληνικού τουρισμού σε ένα σύγχρονο, ποιοτικό και ανταγωνιστικό προϊόν.

Mona's Marché: Το Χριστουγεννιάτικο pop-up μarket του House of Shila επιστρέφει

Για δεύτερη χρονιά, ένα από τα πιο ξεχωριστά χριστουγεννιάτικα events της Αθήνας υπόσχεται ένα διήμερο γεμάτο τέχνη, δημιουργικότητα, γεύσεις και μουσική.

Τιμητική εκδήλωση για τα 200 χρόνια από τον θάνατο του Λόρδου Βύρωνα

Η εκδήλωση θα πραγματοποιηθεί στην Ακαδημία Αθηνών.

Νέο σύστημα κατάταξης ελληνικών ξενοδοχείων με βάση τα κριτήρια βιωσιμότητας

Η Υπουργός Τουρισμού, κα Όλγα Κεφαλογιάννη, έθεσε τα θεμέλια για μια νέα εποχή στον ελληνικό τουρισμό, ανακοινώνοντας την εφαρμογή ενός πρωτοποριακού συστήματος κατάταξης των ξενοδοχείων.

"Dune, The Audiobook Experience": Η επική περιπέτεια του Φρανκ Χέρμπερτ πλέον στη συλλογή του JukeBooks

Το "α" βρέθηκε στο event του JukeBooks με αφορμή την κυκλοφορία του θρυλικού sci-fi βιβλίου σε ελληνικό audiobook.

"Αντιμιλώντας στην anti-woke/anti-gender ατζέντα"

Αυτός είναι ο τίτλος της εκδήλωσης του Κέντρου Διοτίμα όπου θα συζητηθούν φεμινιστικές και διαθεματικές αντιστάσεις απέναντι στην άνοδο των alt-right ιδεολογιών.