Τρία κλασικά ντουέτα για τα ανοιξιάτικα βράδια μας

Η Φωτεινή Βελεσιώτου με τον Χάικ Γιαζιτζιάν, ο Γιώργος Χατζηνάσιος με την Αλέκα Κανελλίδου και ο Ορφέας Περίδης και η Λιζέτα Καλημέρη συνδυάζουν τις μακροχρόνιες εμπειρίες τους στη σκηνή σε κοινά, εκρηκτικά προγράμματα.

Τρία κλασικά ντουέτα για τα ανοιξιάτικα βράδια μας

Η Φωτεινή Βελεσιώτου με τον Χάικ Γιαζιτζιάν μιξάρουν ρεμπέτικες, δημοτικές κι ανατολίτικες παραδόσεις σε ένα πρόγραμμα εκρηκτικό, ο Γιώργος Χατζηνάσιος και η Αλέκα Κανελλίδου μας γλυκαίνουν την ψυχή σε ένα νοσταλγικό σεργιάνι, ενώ ο Ορφέας Περίδης και η Λιζέτα Καλημέρη μάς συστήνουν τον νέο τους δίσκο ξεδιπλώνοντας τον μίτο της μακροχρόνιας μελωδικής τους συνύπαρξης.

Διονυσιακό ταξίδι στο χρόνο

Τρία κλασικά ντουέτα για τα ανοιξιάτικα βράδια μας - εικόνα 1

Στον ολοκαίνουργιο, άνετο χώρο που προστέθηκε στη νυχτερινή πιάτσα της Αθήνας, το «Πειραιώς 131 – Μουσική Σκηνή», που μετατράπηκε από θέατρο σε μουσική σκηνή προτείνοντας μιαν αναπάντεχη απλοχωριά σε καθίσματα, καναπέδες, τραπέζια και σκαμπό, το σπάνιο γρέζι της Φωτεινής Βελεσιώτου συναντά την ερμηνευτική ευαισθησία του Χάικ Γιαζιτζιάν και το σπουδαίο σε βάθος κι αυτοέλεγχο φωνητικό ταλέντο του Σωτήρη Μπαλλά.

Ρεμπέτικα, δημοτικά κι ανατολίτικα κάνουν το χρόνο να διαστέλλεται, σ’ ένα πρόγραμμα που έχουμε δει και σε άλλες σκηνές της πόλης κατά τη διάρκεια του φθινοπώρου και του χειμώνα, εδώ όμως εμφανίζεται πιο δεμένο, αλλά ταυτόχρονα και πιο ελεύθερο από κάθε άλλη φορά. Έτσι, παρασέρνει την κομψή σάλα του «Π-131» στον διονυσιακό ανεμοστρόβιλο ενός ρεπερτορίου στηριγμένου πάνω σε διαχρονικές επιλογές, όπως οι «Μέλισσες» και τα «Διόδια» ή το «Δε Λες Κουβέντα», αλλά και την εξωτική δίγλωσση «Μισιρλού» του ντουέτου, ή τα ξεσηκωτικά «Λιανοχορταρούδια», σε συνομιλία με την δυναμική «Βασιλική» του Ζιώγαλα (Σάββατα έως 20/4).

Νοσταλγική συνάντηση κορυφής

Τρία κλασικά ντουέτα για τα ανοιξιάτικα βράδια μας - εικόνα 2

Δυο σπουδαία κεφάλαια της ελληνικής μουσικής συναντιούνται για πρώτη φορά επί σκηνής, με αποτέλεσμα ένα νοσταλγικό, πολυπρόσωπο και εκλεκτικό ταξίδι σε μαγικές στιγμές της μουσικής διαδρομής της χώρας. Ο Χατζηνάσιος, άνετος και φιλικός, με την αύρα του βετεράνου μαέστρου, διευθύνει όχι μονάχα την ορχήστρα και τις υποστηρικτικές φωνές του (εντυπωσιακός ο Παναγιώτης Ραφαηλίδης με βάθος ηχοχρώματος που θυμίζει Γιάννη Πάριο), αλλά και τη σάλα ολόκληρη, παρασύροντας το κοινό σ’ ένα συναισθηματικό σεργιάνι από τη νοσταλγία και τη συγκίνηση (υπέροχη η μαρινελλική σουίτα με το «Δεν είναι που φεύγεις» και το «Καμιά φορά») μέχρι το πρώτο καρδιοχτύπι και τον αχό του διονυσιασμού (το «Γιαρέμ-γιαρέμ» δονεί όχι μόνο τις «Γραμμές», αλλά την Κωνσταντινουπόλεως ολόκληρη).

Απ’ την άλλη, με το τραχύ βελούδο της φωνής της να τυλίγει το κοινό σε μια ζεστή ανάσα οικειότητας, η Αλέκα Κανελλίδου με τραγούδια όπως το «Πόσο γλυκά με σκοτώνεις», το «Άσε με να φύγω» ή το «Μια περιπέτεια», ξεδιπλώνει την πολύτιμη καριέρα της σαν βάλσαμο απ’ τα ηχεία του προσεγμένου χώρου, που θα ήθελε λίγη περισσότερη φροντίδα στο φωτισμό (Σάββατα και Κυριακές έως 21/4).

Διαχρονική έντεχνη δύναμη

Τρία κλασικά ντουέτα για τα ανοιξιάτικα βράδια μας - εικόνα 3

Ένα από τα πιο συμπαγή ντουέτα της έντεχνης σκηνής των τελευταίων ετών, ο Ορφέας Περίδης και η Λιζέτα Καλημέρη, συναντιούνται στη «Σφίγγα» για μια περιήγηση στην –κοινή και μη– δισκογραφία τους, έχοντας ως αφετηρία τη νέα τους δουλειά, με τίτλο «Εν Φλύα». Κομμάτια του νέου δίσκου λειτουργούν ως εισαγωγή στην παράσταση, με το ομότιτλο, μπλουζάτο τραγούδι, σε μια πιο δυναμική εκτέλεση απ’ τη δισκογραφημένη, να ξεχωρίζει.

Λίγο μετά το απαραίτητο intro, το κοινό συντονίζεται με τη φωνή του Περίδη για μια ομαδική ψαλμωδία στα «Τραγούδια μου τα αμερικάνικα», που βοηθούν την ηλεκτρική κιθάρα του Θοδωρή Δαμουράκη να ανεβάσει στροφές, προτού το τέμπο πέσει και πάλι για βαριά χαρτιά όπως το «Αχ, να σε σω», η «Σαλώμη» και το «Ήτανε αέρας». Διαχρονικά φαβορί όπως το «Υλαγιαλή», τα «Παλιά γκαρσόνια», το «Φεύγω» και βέβαια η «Φωτοβολίδα», είναι φυσικά παρόντα, συνθέτοντας ένα αρκετά downtempo πρόγραμμα, που θα ωφελούνταν από περισσότερα γκάζια, είναι όμως υπερπλήρες σε μελωδικότητα και λυρισμό (Σάββατα έως 13/4).

Διαβάστε ακόμα

Τελευταία άρθρα Nightlife

H "Ταράτσα του Φοίβου" επιστρέφει για να ξορκίσει το κακό

Το "α" βρέθηκε στη συνέντευξη Τύπου στο θέατρο Άλσος (27/5), όπου ο Φοίβος Δεληβοριάς και οι συνεργάτες του μίλησαν για όλα εκείνα που σημαίνουν για τους ίδιους καλοκαίρι, τα παλιά αθηναϊκά αναψυκτήρια και την ανάγκη να φέρουν πίσω το γούρι της "Ταράτσας".

ΓΡΑΦΕΙ: ΒΙΚΤΩΡΙΑ ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΥς
28/05/2024

Άνοιξη στις πίστες: Ποια προγράμματα συνεχίζουν και ποια ξεκινάνε;

Ειδικά όταν πέφτει αργά, το Πάσχα ορίζει (συνήθως) ένα τέλος σεζόν για τη νυχτερινή διασκέδαση χειμερινού τύπου. Αλλά κάποιοι από τους μεγάλους κλειστούς χώρους της πόλης επιλέγουν να παραμείνουν ανοιχτοί μέχρι να καλοκαιριάσει –με μερικούς, μάλιστα, να προτείνουν και νέα σχήματα.

Αποκλειστικές φωτογραφίες από την "Ταράτσα του Φοίβου"

O Φοίβος Δεληβοριάς επιστρέφει στο θέατρο Άλσος για ένα εντυπωσιακό υπερθέαμα με διαφορετικούς καλεσμένους κάθε εβδομάδα.

Άννα Βίσση: Closing party στο "Hotel Ερμού"

Η Άννα Βίσση και η εξαιρετική της μπάντα θα αποχαιρετίσουν μουσικά το κοινό, μετά από 6 μήνες απολύτως επιτυχημένων και sold out εμφανίσεων.

Τα νέα του "Caja De Musica"

Η Ηρώ, ο Μιθριδάτης, Κατερίνα Ντίνου αλλά και η παρέα Ένας κάποιος είναι ορισμένοι από τους προσκεκλημένους της φιλόξενης μουσικής σκηνής.

Last call για τις MEΛΙSSES με τον Σάκη Ρουβά

Τέσσερις τελευταίες Electric Nights στο "Έναστρον".

Ο Σπύρος Γραμμένος στο club του "Σταυρού του Νότου"

Μια διαφορετική παράσταση κάθε βδομάδα για καθένα από τα Σάββατα του Απριλίου.