Το αφιέρωμα στο έργο του Χρήστου Νικολόπουλου παραμένει στο επίκεντρο, το ίδιο και οι επιτυχίες του Αντώνη Ρέμου, η μία μετά την άλλη να σε κάνουν για πολλοστή φορά να παρατηρείς ότι αυτός ο τραγουδιστής έχει ίσως το δυναμικότερο ρεπερτόριο – κι όλα αυτά εκτελεσμένα από μια ικανότατη ορχήστρα, με μαέστρο τον Αντώνη Γούναρη, σολίστα τον Μανώλη Καραντίνη (που σε κάποιες στιγμές δίνει ρέστα με τους άλλους δύο μπουζουξήδες, Χρήστο Μπέκα και Γιώργο Ρόκα) και τον Αποστόλη Μαλλιά να αποσπά ειδική μνεία για τα soli του με το κλαρίνο (π.χ. στο «Μία είναι η ουσία»).
Στο δεύτερο κύκλο των εμφανίσεων του Ρέμου στο «Διογένης Studio», αυτό που έχει αλλάξει είναι η παρτενέρ του (η Γλυκερία στη θέση της Φωτεινής Δάρρα) και η αφαίρεση των σκετς του πρώτου κύκλου, που αναμενόμενα δεν βρήκαν τη θέση τους μέσα στο λαϊκότροπο concept.
Η Γλυκερία παραμένει μια απόλαυση. Το διέκρινα στα μάτια ακόμη και των νεότερων θαμώνων, που μπορεί να μη διασταυρώνονται συχνά τη νύχτα μαζί της, αλλά την άκουγαν με θαυμασμό να λέει τα «Πάρε με απόψε, πάρε με», «Πήγα σε μάγισσες», τα «Χαμοπούλια» (με μια τούρμπο αμανετζίδικη εισαγωγή) ή το «Σε μια σχεδία», που η τραγουδίστρια προλογίζει ως ένα «τραγούδι ζωής» και κλείνει με μια αναφορά στο προσφυγικό και τις «θάλασσες που έχουν γίνει Αχερουσία». Ο τιμώμενος Χρήστος Νικολόπουλος έχει γράψει πολλά τραγούδια για τη Γλυκερία, γι’ αυτό η ανταλλαγή τραγουδιών του μεταξύ εκείνης και του Ρέμου στο ωριαίο αφιερωματικό μέρος κυλάει φυσικά και αρμονικά, καλύπτοντας ένα πενηντάχρονο συνθετικό έργο, από το «Νυχτερίδες και αράχνες» μέχρι το «Τώρα κι εγώ θα ζήσω».
Προς μεγάλη μας τέρψη, οι δύο ερμηνευτές έχουν φτιάξει άλλο ένα μέρος με ντουέτα (λέγοντας ο ένας τραγούδια του άλλου), ενώ βρίσκονται γενικά σε μεγάλα κέφια συμπαρασύροντας τον κόσμο που τους παρακολουθεί από την άνετα διαμορφωμένη αίθουσα.
Το πρόγραμμα στο «Διογένης Studio» θα παρουσιάζεται μέχρι το Σάββατο 23/4.