Σε μεγάλα κέφια βρήκε το κοινό της Αθήνας η πρώτη ημέρα επιστροφής στην Πλατεία Νερού, την Κυριακή 9 Ιουνίου, για την έναρξη του Release Athens με αφορμή ένα νοσταλγικό line-up, βγαλμένο κατευθείαν από τις 90s punk φαντασιώσεις. Παρά τις υψηλές θερμοκρασίες, που μας έκαναν να αναρωτιόμαστε τι κύματα καύσωνα θα φέρει ο Ιούλιος και ο Αύγουστος, το sold out ΟΑΚΑ που φιλοξενούσε για δεύτερη μέρα τους Coldplay αλλά και το γεγονός ότι η πρεμιέρα του φεστιβάλ συνέπεσε με τις Ευρωεκλογές, η Πλατεία γέμισε με κόσμο που ήρθε από νωρίς, με τις απαραίτητες βεντάλιες και καπέλα, για να ακούσει το ακούραστο punk rock σχήμα των The Overjoyed. Οι Αθηναίοι όργωσαν τo stage του Release για να δώσουν τη σκυτάλη στο τρίο του Danko Jones από τον Καναδά, που πραγματοποίησε το ελληνικό του ντεμπούτο επιβεβαιώνοντας τη φήμη μιας πραγματικής live μπάντας σε ένα απολαυστικό set με στάσεις στο σύνολο της δισκογραφίας τους.
Λίγο πριν τις 9, οι Βρετανοί The Subways εμφανίστηκαν στη σκηνή με ξεκάθαρες διαθέσεις να ροκάρουν μέχρι τελικής πτώσης και εμφανώς χαρούμενοι που έπαιζαν στην Αθήνα και σε μια τόσο όμορφη τοποθεσία. Με αφετηρία το "Oh Yeah", και πατώντας γκάζια σε ένα εκρηκτικό "We Don't Need Money to Have a Good Time" ο Billy Lunn ξεκίνησε ένα αληθινό πάρε-δώσε με το κοινό που στην τοποθέτηση του για την επικίνδυνη άνοδο της ακροδεξίας με το "Influencer Killed the Rock Star" και τους χαιρετισμούς του στις παλαιστινιακές σημαίες έγινε ένα με τον παθιασμένο frontman. Την ίδια φλόγα θαυμάσαμε και στη Charlotte Cooper (μπάσο, φωνητικά). Ακόμη κι αν μπορούσες να καταλάβεις ότι οι Βρετανοί τα έδιναν όλα on stage από το πρώτο λεπτο, κρατούσαν κι άλλους άσσους στο μανίκι, καθώς έκλεισαν με μια "ελληνική" βερσιόν του "Rock ‘N’ Roll Queen” πριν ο Billy Lynn εκτοξευθεί από τη σκηνή για ένα crowd surfing.
Μέχρι τη στιγμή που οι βασιλιάδες του rock n' roll, όπως τους προλόγισαν οι Subways, ανέβηκαν στο stage η Πλατεία Νερού είχε γεμίσει πια για τα καλά. Οι Offspring, που είχαν να φανούν στα μέρη μας περισσότερο από μια δεκαττία βγήκαν αποφασισμένοι να αποδείξουν ότι παραμένουν μια από τις πλέον θρυλικές μπάντες του αμερικάνικου punk rock, 40 χρόνια μετά το ντεμπούτο τους. Από το εναρκτήριο "Come Out Play” μέχρι το καταιγιστικό φινάλε με το super hit "Self Esteem”, δεκαεφτά τραγούδια στο σύνολο και σχεδόν δύο ώρες συνολικά, μας μετέφεραν στα 90s του alternative ήχου και στην εφηβική punk φάση, από την οποία λίγο πολύ έχουμε περάσει όλοι. Έπαιξαν τραγούδια από όλη την πορεία τους με έμφαση στα greates hits της δισκογραφίας τους, όπως τα "Want You Bad”, "Bad Habit” και "Pretty Fly (For A White Guy) αλλά και μια τολμηρή διασκευή στο "Blitzkrieg Bop” των Ramones. Δεν γίνεται να μην αναγνωρίσει κανείς ότι Dexter Holland και Noodles άφησαν το κοινό του Release Athens αφενός συγκινημένο και αφετέρου να θέλει κι άλλο.
Η πρώτη μέρα του Release Athens 2024 μέσα από 25 κλικ
Περισσότερες πληροφορίες
Release Athens 2024 - The Offspring & The Subways
Mία από τις πιο επιτυχημένες punk rock μπάντες όλων των εποχών, με απήχηση σε ολόκληρο το φάσμα των φίλων της rock’n’roll μουσικής, επιστρέφουν μετά από 15 χρόνια στην Αθήνα για την πιο δυναμική βραδιά του φετινού καλοκαιριού. Μαζί τους οι The Subways και οι Danko Jone. Τη βραδιά ανοίγουν οι Αθηναίοι punk rockers, The Overjoyed. Οι The Offspring δημιουργήθηκαν το 1984 στην Καλιφόρνια και αποτέλεσαν ένα από τα συγκροτήματα που αναζωογόνησαν το ενδιαφέρον του κοινού για το punk στα 90s. Κύριος λόγος η κυκλοφορία του αξεπέραστου “Smash” (1994) στην Epitaph Records, το οποίο έχει πλέον ξεπεράσει τις 11 εκατομμύρια πωλήσεις παγκοσμίως, αποτελώντας μέχρι σήμερα το εμπορικότερο album ανεξάρτητης εταιρείας στην ιστορία της μουσικής, ενώ τα singles “Come Out And Play”, “Self Esteem” και “Gotta Get Away” εξελίχθηκαν σε διαχρονικούς ύμνους μιας ολόκληρης γενιάς και σφράγισαν τη θέση της μπάντας στην κορυφή του μουσικού στερεώματος.