Με ιδιαίτερες εμφανίσεις σε μικρά joints και με projects που διαθέτουν ουσία και ταυτότητα, η νέα εκφραστική ερμηνεύτρια ετοιμάζει τον πρώτο της δίσκο
Την Διαμάντη Δαγιάση δεν την άκουσα τυχαία. Μια κοινή μας φίλη μου είχε μιλήσει γι’ αυτήν και με προέτρεψε να την ψάξω στο internet και στο YouTube. Με την πρώτη ευκαιρία θα έπρεπε να την ακούσουμε και live, μου είπε, καθώς η νέα αυτή τραγουδίστρια έκανε εμφανίσεις σε διάφορα μικρά joints και με projects που είχαν ενδιαφέρον και, πάνω από όλα, ταυτότητα! Δεν είναι τυχαίο, φερ' ειπείν, να τραγουδάς Ξαρχάκο και να παίζεις με έναν μουσικό σαν τον πιανίστα Νεοκλή Νεοφυτίδη.
Η διαδικτυακή εντύπωση που είχα για την Διαμάντη Δαγιάση ήταν καλή και σχεδόν με είχε εντυπωσιάσει με το πηγαίο ταλέντο του τραγουδίσματός της. Περισσότερο εντυπωσιακή όμως μου φάνηκε όταν πήγαμε στο «Ενθύμιον», στα Άνω Πατήσια, κοντά στη γειτονιά μας, και την ακούσαμε σε ένα πρόγραμμα όπου τραγουδούσε συντροφιά με τον πιανίστα Γιώργο Σαλβάνο, έναν εξαιρετικό και πολύπειρο μουσικό.
Εκεί, σε μια "σκηνή" μέσα και δίπλα μας, σε απόσταση αναπνοής, ένιωσα πως η Διαμάντη δούλευε με την φωνή της και την soulful ερμηνεία της ένα πλούσιο και απαιτητικό εκφραστικά ρεπερτόριο που "άπλωνε" από τον Χατζιδάκι στα ρεμπέτικα, από τον Ξαρχάκο στα δημοτικά, από το Νέο Κύμα στον Θεοδωράκη και τον Άκη Πάνου μέσα από επιλογές στις οποίες ανταποκρινόταν άψογα εκφραστικά. [Μια κορύφωση που με συγκλόνισε πραγματικά ήταν η ερμηνεία της «Στα περβόλια» από το «Τραγούδι του νεκρού αδελφού» του Μίκη]. Δεν ήταν όμως μόνο το - πηγαίο, υποθέτω - ερμηνευτικό / φωνητικό ταλέντο της Διαμάντης Δαγιάση που με εντυπωσίασε. Ήταν η στάση που είχε στα ίδια τα τραγούδια: σεβασμός σε ένα μουσικό υλικό που μας είναι γνωστό από κορυφαίους καλλιτέχνες – χθεσινούς ή σημερινούς. Η Διαμάντη όμως έμπαινε μέσα τους και προσπαθούσε να μεταδώσει ατόφιο το feeling του κάθε τραγουδιού όπως αυτό περνούσε από μέσα της. Και το πετύχαινε – το νιώθαμε όλοι όσοι είμαστε γύρω της εκείνη τη στιγμή.
Εκεί όμως ακούσαμε και καινούρια κομμάτια, τραγούδια από τον δίσκο που ετοιμάζει τώρα η Διαμάντη Δαγιάση, με μουσική Μάνου Πιπεράκη (και ενορχήστρωση του μαέστρου Γιώργου Σαλβάνου). Τραγούδια καινούρια που δείχνουν ότι, αθόρυβα, με ουσία και μέτρο, τα μουσικά μας πράγματα τραβούν τον δρόμο τους. Με πραγματικά ταλέντα, που φαίνεται πως έχουν επίγνωση και δείχνουν να αποκτούν γνώση, όπως η Διαμάντη Δαγιάση.
[Η Διαμάντη Δαγιάση θα είναι στο «Ενθύμιον» στις 4/6 μαζί με τον Τάκη Κωνσταντακόπουλο και τον Γιώργο Σαλβάνο]