
Η Kaiser, η αγαπημένη Pilsner, η οποία έχει κατακτήσει το κοινό με την πλούσια γεύση, την premium ποιότητα και τη διαχρονική γοητεία της, επιστρέφει με μία καινούρια διαφημιστική καμπάνια, αναδεικνύοντας αυτό που αισθάνονται όλοι όταν την επιλέγουν: "Απόλαυση σε όλο της το μεγαλείο".
Πρωταγωνιστές αυτής της καμπάνιας είναι δύο αγαπημένα πρόσωπα από τον χώρο της υποκριτικής, η Στεφανία Γουλιώτη και ο Πυγμαλίων Δαδακαρίδης οι οποίοι, όπως θα δούμε και στο νέο τηλεοπτικό σποτ, όταν αποφασίζουν να βγουν για να χαλαρώσουν με μία μπύρα, επιλέγουν πάντα το καλύτερο.
Το τηλεοπτικό ξεκινά με το άνοιγμα μιας παγωμένης Kaiser, χαρίζοντας στον Πυγμαλίωνα Δαδακαρίδη την αίσθηση ότι, έστω και για λίγο, είναι "βασιλιάς". Η απρόσμενη εμφάνιση της Στεφανίας Γουλιώτη, όμως, τον επαναφέρει στην πραγματικότητα, με την αλληλεπίδρασή τους να είναι, όπως και η υπογραφή της Kaiser, "απόλαυση σε όλο της το μεγαλείο".
Η νέα καμπάνια βρίσκεται στον "αέρα" από τη Δευτέρα 10 Μαρτίου, ενισχύοντας την άμεση και ανεπιτήδευτη επικοινωνία του brand με το κοινό μέσα από ένα ιδιαίτερα χιουμοριστικό ύφος.
Η Kaiser, συνδυάζοντας πέντε εξαιρετικές ποικιλίες κριθαριού και τρεις επιλεγμένους τύπους λυκίσκου, ξεχωρίζει για την αξεπέραστη ποιότητά της. Η προσοχή στη λεπτομέρεια σε κάθε στάδιο της ζυθοποίησης, μαζί με τις ιδανικές συνθήκες ζύμωσης και ωρίμανσης, την καθιστούν την απόλυτη επιλογή για τις πιο ξεχωριστές, απολαυστικές στιγμές μας.
Την παραγωγή της τηλεοπτικής καμπάνιας ανέλαβε η TopCut Modiano, σε σκηνοθεσία Πάνου Κορώνη, ενώ τη μουσική και την επεξεργασία του ήχου επιμελήθηκε η Rabbeats.
Δείτε εδώ τη νέα τηλεοπτική καμπάνια της Kaiser και ανακαλύψτε την απάντηση στο δίλημμα που δεν χωρά αμφισβήτηση: "Μπύρα ή Kaiser;".
Ακολουθήστε την Kaiser:
Instagram: @kaiserbeer
Facebook: @kaisergreece
YouTube: @kaiserbeer