Η Ολυμπιακή Ζυθοποιία και η Diageo επεκτείνουν τη συνεργασία τους για την μπύρα Guinness για ακόμη πέντε χρόνια!

Η Ολυμπιακή Ζυθοποιία και η Diageo

Η Ολυμπιακή Ζυθοποιία και η Diageo ανακοινώνουν με μεγάλη χαρά την ανανέωση της αποκλειστικής στρατηγικής συνεργασίας τους για την μπύρα Guinness στην Ελλάδα. Αυτή η συνεργασία, που μετρά περισσότερα από 30 χρόνια, θα συνεχίσει να φέρνει την πιο εμβληματική και αγαπημένη stout του κόσμου στους λάτρεις της μπύρας στη χώρα μας, για πέντε ακόμη χρόνια.

Η Guinness, γνωστή για τη χαρακτηριστική της γεύση και την απαράμιλλη ποιότητά της, γνωρίζει ραγδαία ανάπτυξη τόσο σε παγκόσμιο επίπεδο όσο και στην Ελλάδα. Μόνο φέτος, η μάρκα έχει επιτύχει μία αξιοσημείωτη αύξηση της τάξεως του 14% σε σχέση με πέρυσι, ενώ τα τελευταία δύο χρόνια έχει σημειώσει συνολικά μία εντυπωσιακή αύξηση που αγγίζει το 20%.

Η ισχυρή παρουσία της Guinness στην Ελλάδα και η στενή σχέση της με τους πιστούς καταναλωτές της αντικατοπτρίζονται μέσα από τις πολυάριθμες ενεργοποιήσεις, στις οποίες έχει προχωρήσει η μάρκα όλα αυτά τα χρόνια, ενισχύοντας συνεχώς την απήχησή της. Ενδεικτικά αναφέρονται οι εορτασμοί για την Ημέρα του Αγίου Πατρικίου, οι μεγάλοι διαγωνισμοί που προσφέρουν δώρα όπως ταξίδια στο Δουβλίνο και πιο συγκεκριμένα επισκέψεις στο ζυθοποιείο Saint James's Gate, καθώς και διάφορες βραδιές και φεστιβάλ με ιρλανδικό χαρακτήρα. Αυτές οι πρωτοβουλίες παρέχουν στους καταναλωτές την ευκαιρία να ζήσουν μοναδικές εμπειρίες, οι οποίες συνοδεύονται πάντα από μία καλοσερβιρισμένη μπύρα Guinness. Πριν λίγους μήνες, μάλιστα, η μάρκα ανακοίνωσε τη συνεργασία της με την Premier League ως "Επίσημη Μπύρα" της, κάτι το οποίο θα συνοδεύεται με ποικίλες εορταστικές δράσεις τόσο στο εξωτερικό όσο και στην Ελλάδα.

Επιπλέον, η Guinness εισήγαγε πρόσφατα στην αγορά την καινοτομία του MicroDraught, φέρνοντας και στην Ελλάδα το "μικρότερο" βαρέλι Guinness παγκοσμίως, για άψογο σερβίρισμα και φρέσκια μπύρα ακόμη και σε μικρότερα καταστήματα.

Ο Marcin Burdach, ο Managing Director της Ολυμπιακής Ζυθοποιίας, δήλωσε: "Είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι και υπερήφανοι για την ανανέωση της συνεργασίας μας με την Diageo. Το κοινό μας "ταξίδι", που μετράει πάνω από 30 χρόνια, έχει τις ρίζες του στην αμοιβαία εμπιστοσύνη και στο κοινό μας πάθος και όραμα για την αυθεντική τέχνη της ζυθοποιίας. Ως αποκλειστικοί διανομείς της Guinness στην Ελλάδα, επιδιώκουμε ενεργά την περαιτέρω ανάπτυξη της μάρκας και δεσμευόμαστε να ενισχύσουμε τη θέση της στην ελληνική αγορά, καλλιεργώντας παράλληλα γνήσιες σχέσεις με τους καταναλωτές".

Ο Michael Holm, ο Managing Director της Diageo Ανατολικής Ευρώπης, δήλωσε: "Είμαστε ενθουσιασμένοι που ανανεώνουμε την επιτυχημένη συνεργασία μας με την Ολυμπιακή Ζυθοποιία, φέρνοντας την απαράμιλλη ποιότητα και τη μοναδική γεύση της Guinness σε ακόμα περισσότερους καταναλωτές στην Ελλάδα. Η Ελλάδα είναι μία ζωντανή αγορά με βαθιά εκτίμηση για την ποιότητα και την παράδοση, γεγονός που την καθιστά ιδανική για την Guinness. Στόχος μας είναι να επεκταθούμε πέρα από τις παμπ και να αυξήσουμε την παρουσία μας σε αγορές λιανικής πώλησης, κάνοντας την Guinness πιο προσιτή σε όλους, ενώ παράλληλα θα συνεχίσουμε να προσφέρουμε εξαιρετικές εμπειρίες στους λάτρεις της μπύρας σε όλη τη χώρα".

Η παραγωγή της μπύρας Guinness, της θρυλικής μαύρης μπύρας stout, ξεκίνησε το 1759 από τον Arthur Guinness στο διάσημο ζυθοποιείο Saint James's Gate στο Δουβλίνο, με τη συνταγή και τη μοναδική γεύση της να παραμένουν αναλλοίωτες στο πέρασμα του χρόνου. Σήμερα, 266 χρόνια μετά, η μπύρα Guinness ως "ορόσημο" της ιρλανδικής κουλτούρας, διατίθεται σε περισσότερες από 150 χώρες και λατρεύεται από εκατομμύρια καταναλωτές παγκοσμίως για το σκούρο ρουμπινί χρώμα της, τη βελούδινη γεύση και τον κρεμώδη αφρό της, καθώς και για το χαρακτηριστικό άρωμα καβουρδισμένου κριθαριού.

Διαβάστε ακόμα

Τελευταία άρθρα Marketnews

Η Wella Company υποδέχτηκε το 2025 με το #TheGoldenHourEvent

Με μεγάλη επιτυχία πραγματοποιήθηκε την Πέμπτη 9 Ιανουαρίου στο Cabaret Athens στο Μαρούσι, μια ξεχωριστή βραδιά με λαμπερούς καλεσμένους, εκπροσώπους του Τύπου και opinion leaders, το #TheGoldenHourEvent.

Mastercard: Click-to-Pay και Tokenization αλλάζουν το τοπίο του ηλεκτρονικού εμπορίου

Η καθολική εφαρμογή tokenization έως το 2030 σε όλες τις συναλλαγές ηλεκτρονικού εμπορίου, σε συνδυασμό με το ψηφιακό πορτοφόλι Click to Pay, αναβαθμίζουν την εμπειρία χρήστη και κάνουν ακόμα πιο ασφαλείς τις online συναλλαγές για τους καταναλωτές και τις επιχειρήσεις

Εγκαίνια του Κέντρου Αναφοράς της Αθήνας της Πρωτοβουλίας για την Ψυχική Υγεία Παιδιών & Εφήβων στο Νοσοκομείο Παίδων "Η Αγία Σοφία"

Η πλήρης ανακαίνιση του κτιρίου που στεγάζει το Κέντρο Αναφοράς της Αθήνας πραγματοποιήθηκε με αποκλειστική δωρεά του Ιδρύματος Σταύρος Νιάρχος (ΙΣΝ) στο πλαίσιο της Διεθνούς Πρωτοβουλίας για την Υγεία (ΔΠΥ) του Ιδρύματος.

Η Samsung Electronics Co., Ltd. παρουσίασε στη CES 2025 τις startups του C-Lab που δραστηριοποιούνται στο AI, το IoT, την Ψηφιακή Ευεξία και τη Ρομποτική

Από την έναρξη του προγράμματος το 2012, η Samsung Electronics Co., Ltd. έχει υποστηρίξει την ανάπτυξη άνω των 900 έργων και startups.