4.600 θέσεις εργασίας, 390 συνεργάτες- επιχειρηματίες, 1 όραμα βιωσιμότητας – Το ESG Report της Coffee Island

Coffee Island

Η Coffee Island είναι η πρώτη ελληνική αλυσίδα καφεστίασης που δημοσιεύει Έκθεση ΒιώσιμηςΑνάπτυξης για τα έτη 2022-2023 με προσήλωση στους στρατηγικούς της πυλώνες: Άνθρωπος,Περιβάλλον και Προϊόν. Εδώ και 25 χρόνια, επενδύει σταθερά στη βιώσιμη ανάπτυξη και στηδιαρκή βελτίωση με βαθιά αγάπη για τον ποιοτικό καφέ. Με ουσιαστική συμβολή στην ελληνική κοινωνία και οικονομία παρουσιάζει το πρώτο ESG Report της, εκφράζοντας τη δέσμευσή της στο ηθικό επιχειρείν. Με συνέπεια και συμμόρφωσησε κάθε επίπεδο λειτουργίας, διατηρεί μηδενικά περιστατικά διαφθοράς και παραβιάσεων κανονισμών. Στηρίζει ενεργά την ελληνική οικονομία, φορολογούμενη στην Ελλάδα και διατηρώντας πάνω από 4.600 θέσεις εργασίας στο σύνολο του δικτύου της. Στηρίζονταςέμπρακτα τους 390 συνεργάτες-franchisees και τους καταναλωτές, ενίσχυσε την επιχειρηματική ανθεκτικότητα απορροφώντας το μεγαλύτερο μέρος των πληθωριστικών πιέσεων και ανατιμήσεων κατά το διάστημα 2022-2023.

Coffee Island

Με αφοσίωση στο περιβάλλον

Υιοθετώντας καινοτόμες πρακτικές κυκλικής οικονομίας συνεργάζεται με την Coffee Eco για τηνανακύκλωση των υπολειμμάτων καφέ και τη μετατροπή τους σε βιώσιμα προϊόντα, όπως καλλυντικά και βιοπλαστικά. Στον πρώτο χρόνο λειτουργίας της, η Coffe-Eco ολοκλήρωσε τηνεπεξεργασία 50 τόνων υπολειμμάτων καφέ από τα καφεκοπτεία Coffee Island που αντιστοιχούνσε 9tn ισοδύναμου εκπεμπόμενου διοξειδίου του άνθρακα (CO2).
Μειώνοντας περαιτέρω το περιβαλλοντικό της αποτύπωμα, επιλέγει τη χρήση ανακυκλωμένων υλικών έχοντας καλύψει τις ανάγκες συσκευασίας με 131,66 τόνους από ανακυκλωμένα υλικά,διπλασιάζοντας μέσα στη διετία τη χρήση τους αλλά παράλληλα μειώνοντας και τον όγκο των απορριφθέντων και προς ανακύκλωση ανάλογων υλικών.Παράλληλα, η εταιρεία επενδύει στην εγκατάσταση φωτοβολταϊκών καταφέρνοντας να καλύψειτο 50% των αναγκών των κεντρικών γραφείων και το 64% στο εργοστάσιο στη ΒΙ.ΠΕ. Πατρών.

Με αφοσίωση στον άνθρωπο

Η αφοσίωση της Coffee Island στους ανθρώπους και τις κοινότητες εκτείνεται πανελλαδικά, με την υποστήριξη κοινωνικών παντοπωλείων, δομών σίτισης, εκπαιδευτικών, αθλητικών και πολιτιστικών δράσεων.Η υποστήριξη των ανθρώπων της είναι σημαντικός παράγοντας για τη θετική της πορεία, γι’αυτό και φροντίζει, μέσα σε ένα ασφαλές περιβάλλον εργασίας, να εφαρμόζει ένα δυναμικό πλαίσιο παροχών, εκπαίδευσης και ενδυνάμωσης των ανθρώπων της σε όλη την αλυσίδα. Έτσι, έχει πραγματοποιήσει 120,360 ώρες εκπαίδευσης σε baristi, franchisees και εργαζομένους ενώ υπάρχουν μηδενικές αναφορές και καταγγελίες εργαζομένων σε θέματα διακρίσεων, παρενοχλήσεων και παραβιάσεων ανθρωπίνων και εργασιακών δικαιωμάτων.

Με αφοσίωση στο προϊόν 

Η Coffee Island συνεργάζεται με 26 φάρμες σε 12 χώρες,ενισχύοντας έτσι το εισόδημα των τοπικών παραγωγών και προωθώντας υπεύθυνες πρακτικές. Συνδέοντας την προμήθεια καφέ από συγκεκριμένες φάρμες με δράσεις βιώσιμης ανάπτυξης συνεργάζεται με την οργάνωση Water to Thrive για την κατασκευή πηγαδιού στην Αιθιοπία, στην επαρχία Σιντάμα, παρέχοντας πόσιμο νερό σε 500 ανθρώπους. Παράλληλα, μέσα από τη συνεργασία της με τη φάρμα Gisanga στη Rwanda, στηρίζει τις γυναίκες καλλιεργήτριες της φάρμας, εξασφαλίζει περισσότερες ευκαιρίες για τις ίδιες και τις οικογένειές τους και μια καλύτερη ποιότητα ζωής. Διατηρώντας ιδιόκτητες παραγωγικές μονάδες διασφαλίζει την ποιότητα των προϊόντων της με διαδικασίες πιστοποιήσεων ISO 22000 και Halal, ενώ πρόσφατα απέκτησε πιστοποίηση βιολογικής παραγωγής και επισήμανσης βιολογικών προϊόντων. Με συνέπεια, κατά την τριετία 2021-2023, διατήρησε μηδενικά περιστατικά μη-συμμόρφωσης, αναδεικνύοντας τη δέσμευσή της στην ασφάλεια και την υπευθυνότητα. Ο CEO της Coffee Island, Κωνσταντίνος Κωνσταντινόπουλος, δήλωσε: "Με πάθος και αφοσίωση, υπηρετούμε τον specialty καφέ ως μια δίκαιη και βιώσιμη οικονομική δραστηριότηταγια ολόκληρη την αλυσίδα μας. Ο καφές για εμάς είναι μια πολύτιμη πηγή έμπνευσης και αντανακλά το όραμα και τη δέσμευσή μας για ένα βιώσιμο αύριο. Η 1 η έκθεση βιώσιμης ανάπτυξης αποτελεί μια πολύ σημαντική στιγμή στην ιστορία μας και έμπρακτη απόδειξη του σεβασμού μας απέναντι στους ανθρώπους μας, την κοινωνία, το περιβάλλον αλλά και στο προϊόν.”

Διαβάστε ακόμα

Τελευταία άρθρα Marketnews