Η Vans γεφυρώνει το παρελθόν και το παρόν με τη νέα καμπάνια ‘Always Out There’

Με έμπνευση από το τότε και σχεδιασμένο για το σήμερα, η Vans συνδυάζει το στυλ της δεκαετίας των 00s με τον μοντέρνο σχεδιασμό.

Vans

Το απόλυτο skate brand, η Vans, παρουσιάζει την καμπάνια ‘Always Out There’, εμπνευσμένη από τη φιλοσοφία της να υποστηρίζει την κουλτούρα του skateboarding και να πρωτοστατεί σε κάθε νέα  γενιά. Η συλλογή αντλεί στοιχεία τη δεκαετίας των 00s και εφαρμόζει μοντέρνες βελτιώσεις, καλύπτοντας τις ανάγκες αυτών που οδηγούν τη νέα γενιά στο skateboarding. Η καμπάνια επικεντρώνεται σε 3 νέα μοντέλα, το Upland, το Hylane, και το Mixxa.

Βασικό μοντέλο της καμπάνιας, "Always Out There", είναι το  Upland, ένα σχέδιο από το ιστορικό της Vans που κυκλοφόρησε για πρώτη φορά το 1999, και πλέον  ανανεώνεται με μια νέα σόλα που προσφέρει εξαιρετική άνεση και στήριξη. Το πάνω μέρος διαθέτει δέρμα και διακοσμείται με το V logo, που συνδυάζει την ρετρό αισθητική με μοντέρνο στυλ. Τρεις διαφορετικές αποχρώσεις του Upland κυκλοφόρησαν κατά τη διάρκεια του καλοκαιριού.

Στη συνέχεια ακολουθεί το Hylane - ένα παπούτσι με έμπνευση από το skateboarding με Υ2Κ αισθητική  που επαναπροσδιορίζει το style του Upland από το '99. Η chunky σιλουέτα και η φουσκωτή γλώσσα ‘’κλείνουν το μάτι’’ στο παρελθόν, συνδυάζοντας μοντέρνες λεπτομέρειες, όπως η 3D γυαλιστερή Sidestripe και τα κεντημένα λογότυπα. Επιπλέον, η αντικραδασμική επένδυση και βελτιωμένη υποστήριξη κάτω από το πέλμα συνδυάζονται με μοντέρνα υλικά για άνετη και ισορροπημένη εφαρμογή, ενώ το oversized Vans logo ολοκληρώνει την εμφάνιση του. Το Hylane θα κυκλοφορήσει σε δύο αποχρώσεις, μαύρου/λευκού και πράσινου.

H συλλογή ολοκληρώνεται με το Mixxa, ένα ολοκαίνουργιο σχέδιο που αναβιώνει το Vans shoe του 1999, γνωστό ως Ehkks, το οποίο φορούσε ο AJ Soprano στη δημοφιλή σειρά "The Sopranos". Το Mixxa διαθέτει ραμμένo εσωτερικό πάτο, μαξιλαρωτή γλώσσα με lace holder, φαρδιά  κορδόνια, έξτρα επένδυση περιμετρικά του παπουτσιού και ρετρό λογότυπα σε τολμηρά χρώματα.

Για να επαναφέρει τα στυλ των 2000 στο 2024, η Vans συνεργάστηκε με skate ομάδες από μεγάλες πόλεις, όπως η Νέα Υόρκη, το Λονδίνο και το Τόκιο, φέρνοντας μια νέα προοπτική στο "Off The Wall" για την νέα γενιά. Η Beatrice Domond και η παρέα της παίρνουν μέρος από το Lower East Side της Νέας Υόρκης, η Helena Long και οι φίλοι της εκπροσωπούν το θρυλικό skate shop του Λονδίνου, Brixton’s Baddest, και ο Rio Morishige με την ανανεωμένη ομάδα Tightbooth από το Τόκιο δείχνουν το μέλλον. Αυτή η νέα γενιά είναι ενημερωμένη, έχει αντίληψη και κινεί τη μόδα,  δεν περιορίζεται απλά να στο να παρακολουθεί τον κόσμο. Τότε και τώρα, αυτή η νοοτροπία οδηγεί την πρόοδο στον πολιτισμό, το skateboarding και την τάση.

Για να αναδείξει τα καλύτερα και πιο λαμπρά ταλέντα κάθε πόλης, η Vans συνεργάστηκε με φωτογράφους και στυλίστες που μπορούσαν να αποτυπώσουν την επιρροή αυτών των διεθνών ομάδων. Δημιουργοί, όπως η φωτογράφος Zora Sicher, ο βιντεογράφος Charlie Mcharg και ο στυλίστας Thistle Brown από τη Νέα Υόρκη, ο φωτογράφος Finlay Flint και ο στυλίστας Danny Reed από το Λονδίνο και ο φωτογράφος Kodai Ikemitsu, ο βιντεογράφος Kyota Kamei και ο στυλίστας Shun Watanabe από το Τόκιο, έντυσαν και φωτογράφισαν τους αθλητές της Vans με διαχρονικά styles προσαρμοσμένα στο σήμερα: τα Upland, Hylane και Mixxa.

Διαβάστε ακόμα

Τελευταία άρθρα Marketnews

Tο premium ρούμι "Don Papa Rum" ταξίδεψε στο νησί των ανέμων σε ένα μαγευτικό τριήμερο με celebrities & influencers από όλο τον κόσμο!

Σε ένα συναρπαστικό "Global Sugarlandia Event" στην Μύκονο γεμάτο tropical διάθεση, συναντήθηκαν επώνυμοι καλεσμένοι από όλο τον κόσμο. Άνθρωποι από το χώρο της μουσικής, της μόδας, της τηλεόρασης και των social media βρέθηκαν μαζί για να απολαύσουν την εμπειρία του "Don Papa Rum", του μοναδικού premium rum από τις Φιλιππίνες που διανέμεται στην Ελλάδα από την ‘’The Sky Spirits Company’’.

River West: Back to School γιορτή παρέα με την Bluey

Ετοιμαστείτε για μια αξέχαστη back to school γιορτή με αγαπημένους ήρωες και ατέλειωτο παιχνίδι!

Festival Alzheimer 2024: Στις 14 και 15 Σεπτεµβρίου δίνουµε το σωστό στίγµα για την άνοια

Από την Εταιρεία Alzheimer Αθηνών, σε συνεργασία με το Κέντρο Πολιτισμού Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος (ΚΠΙΣΝ), στο πλαίσιο του Παγκόσμιου Μήνα Alzheimer 2024.

Η Lidl Ελλάς δίνει νέα ζωή σε φρούτα και λαχανικά με τη σακούλα "Επίλεξέ με"

Με μια νέα πρωτοβουλία, η Lidl Ελλάς καλεί όλους τους πελάτες της να επιλέξουν τη σακούλα "Επίλεξέ με" και να συμβάλλουν στη μείωση της σπατάλης τροφίμων, εξοικονομώντας ταυτόχρονα χρήματα από τις καθημερινές τους αγορές.