ΧΗΤΟΣ - Al Rabie Saudi Foods: Στρατηγική συμφωνία για την αποκλειστική διανομή των αναψυκτικών "Green" στην αγορά της Σαουδικής Αραβίας

ΧΗΤΟΣ

Η ΧΗΤΟΣ, μέλος του Ομίλου Green Beverages Group, με περισσότερα από 68 χρόνια δυναμικής παρουσίας, συνεχούς ανάπτυξης και καινοτομίας στην αγορά του εμφιαλωμένου νερού και των αναψυκτικών, προχώρησε σε μια στρατηγική κίνηση με την υπογραφή συμφωνίας με την Al Rabie Saudi Foods, μία από τις μεγαλύτερες εταιρείες στην παραγωγή χυμών στη Μέση Ανατολή. Πρόκειται για μία συμφωνία υψηλής σημασίας, η οποία αφορά στην αποκλειστική διανομή των αναψυκτικών "Green" (Green Cola, Green Αναψυκτικά, Green Mocktails) στη δυναμική αγορά της Σαουδικής Αραβίας. Η συμφωνία, αποτελεί σημαντική επιχειρηματική επιτυχία της ΧΗΤΟΣ και του Ομίλου Green Beverages, καθώς ενισχύει περαιτέρω την εξωστρέφειά τους σε δυναμικές υποσχόμενες αγορές του εξωτερικού επιβεβαιώνοντας, παράλληλα, τα συγκριτικά τους πλεονεκτήματα στο απαιτητικό διεθνές ανταγωνιστικό περιβάλλον.

Ο Όμιλος δραστηριοποιείται ήδη με επιτυχία στην Μέση Ανατολή, μέσω της θυγατρικής εταιρίας Green Cola Middle East FZCO. Η Al Rabie Saudi Foods είναι μια από τις μεγαλύτερες και πρωτοπόρες εταιρείες στην παραγωγή χυμών στη Σαουδική Αραβία. Από την ίδρυσή της, έχει δεσμευτεί και εφαρμόζει συστήματα ολοκληρωμένης ποιότητας και υπηρεσιών, με βασικό της στόχο να παράγει και να παρέχει υγιεινά και ποιοτικά προϊόντα που θα ανταποκρίνονται στις σύγχρονες ανάγκες και τις απαιτήσεις του καταναλωτή.

Η αγορά της Σαουδικής Αραβίας είναι μια άκρως σημαντική αγορά στον κλάδο των αναψυκτικών με προβλεπόμενο μέγεθος 3,1 δισεκατομμυρίων USD έως το τέλος του 2024 και πρόβλεψη μεσοσταθμικής ανάπτυξης 4,5% μέχρι και το 2028. Ειδικότερα, η κατηγορία των ανθρακούχων ποτών "χωρίς ζάχαρη" ("no sugar segment" carbonates), αναπτύσσεται με ένα εντυπωσιακό ρυθμό 130% σε όγκο, το οποίο μεταφράζεται σε μια μοναδική προοπτική ανάπτυξης για τη μάρκα αναψυκτικών "Green" της ΧΗΤΟΣ. 

Ο Bassem Sabra, CEO της Al Rabie Saudi Foods, σχολίασε "Η στρατηγική συνεργασία μας με την ΧΗΤΟΣ αποτελεί σημαντικό ορόσημο στη δέσμευσή μας στη βιομηχανία των ποτών. Είμαστε ιδιαίτερα ενθουσιασμένοι με το μοναδικό και καινοτόμο brand Green, το οποίο συστήνει τα πρώτα αναψυκτικά με Στέβια. Για τους απαιτητικούς καταναλωτές, αυτά τα ποτά προσφέρουν έναν μοναδικό συνδυασμό εξαιρετικής γεύσης και φυσικών συστατικών, μαζί με ένα ευρύ φάσμα καινοτομιών που απευθύνονται στους Σαουδάραβες καταναλωτές. Ενώνοντας τις δυνάμεις μας με την ΧΗΤΟΣ, είμαστε έτοιμοι να δημιουργήσουμε σημαντικά οφέλη για τις εταιρείες μας και να παρέχουμε πιο υγιεινές επιλογές ποτών στους καταναλωτές, καθιερώνοντας μια αμοιβαία επωφελή συνεργασία που προάγει την ανάπτυξη και την καινοτομία".

Ο Armand Courson, Managing Director της Green Cola Middle East FZCO, δήλωσε χαρακτηριστικά ότι "αυτή η στρατηγική συμφωνία διευρύνει τη διείσδυση του brand Green στην αγορά της Μέσης Ανατολής, και συμπληρώνει το προϊοντικό χαρτοφυλάκιο της Al Rabie Saudi Foods, οδηγώντας σε αμοιβαία επιτυχία τις δύο εταιρείες".

Ο Γιώργος Βενιέρης, CEO της ΧΗΤΟΣ, δήλωσε, εξαιρετικά ικανοποιημένος, ότι "σηματοδοτεί μια κομβική στιγμή στη στρατηγική ανάπτυξη τόσο της ΧΗΤΟΣ όσο και του Ομίλου Green Beverages στην Μέση Ανατολή. Η συνεργασία με την Al Rabie Saudi Foods, επιβεβαιώνει την ισχυρή επιχειρηματική μας θέση, την προστιθέμενη αξία και τα ανταγωνιστικά χαρακτηριστικά της μάρκας Green στο περιβάλλον των διεθνών αγορών. 

Η συνεργασία αναμένεται να επιφέρει μια σειρά πλεονεκτημάτων και για τις δύο εταιρείες, συμπεριλαμβανομένου του αυξημένου μεριδίου αγοράς, της ενισχυμένης προβολής της επωνυμίας και της πρόσβασης σε νέες ευκαιρίες για ανάπτυξη και επέκταση.

Διαβάστε ακόμα

Τελευταία άρθρα Marketnews

Η Wella Company υποδέχτηκε το 2025 με το #TheGoldenHourEvent

Με μεγάλη επιτυχία πραγματοποιήθηκε την Πέμπτη 9 Ιανουαρίου στο Cabaret Athens στο Μαρούσι, μια ξεχωριστή βραδιά με λαμπερούς καλεσμένους, εκπροσώπους του Τύπου και opinion leaders, το #TheGoldenHourEvent.

Mastercard: Click-to-Pay και Tokenization αλλάζουν το τοπίο του ηλεκτρονικού εμπορίου

Η καθολική εφαρμογή tokenization έως το 2030 σε όλες τις συναλλαγές ηλεκτρονικού εμπορίου, σε συνδυασμό με το ψηφιακό πορτοφόλι Click to Pay, αναβαθμίζουν την εμπειρία χρήστη και κάνουν ακόμα πιο ασφαλείς τις online συναλλαγές για τους καταναλωτές και τις επιχειρήσεις

Εγκαίνια του Κέντρου Αναφοράς της Αθήνας της Πρωτοβουλίας για την Ψυχική Υγεία Παιδιών & Εφήβων στο Νοσοκομείο Παίδων "Η Αγία Σοφία"

Η πλήρης ανακαίνιση του κτιρίου που στεγάζει το Κέντρο Αναφοράς της Αθήνας πραγματοποιήθηκε με αποκλειστική δωρεά του Ιδρύματος Σταύρος Νιάρχος (ΙΣΝ) στο πλαίσιο της Διεθνούς Πρωτοβουλίας για την Υγεία (ΔΠΥ) του Ιδρύματος.

Η Samsung Electronics Co., Ltd. παρουσίασε στη CES 2025 τις startups του C-Lab που δραστηριοποιούνται στο AI, το IoT, την Ψηφιακή Ευεξία και τη Ρομποτική

Από την έναρξη του προγράμματος το 2012, η Samsung Electronics Co., Ltd. έχει υποστηρίξει την ανάπτυξη άνω των 900 έργων και startups.