PUMA X Evangelia Platanioti: Τρία λεπτά, μια ολόκληρη ζωή

PUMA X Evangelia Platanioti

Πόσο διαφορετική αξία μπορεί να έχουν τρία λεπτά για τον καθένα μας; Ο χρόνος και η σημασία του για μια αθλήτρια επιδόσεων είναι το θέμα της νέας ταινίας της PUMA με πρωταγωνίστρια την Παγκόσμια Πρωταθλήτρια Καλλιτεχνικής Κολύμβησης Ευαγγελία Πλατανιώτη, την οποία δημιούργησε και επιμελήθηκε η VALUECOM.

Η βασική δράση εξελίσσεται στην πισίνα και το γυμναστήριο -δύο σημεία εξαιρετικά οικεία για την ίδια- πλαισιωμένη από στιγμιότυπα αγώνων της. Μέσα από την ταινία, αποκτούμε ένα inside look στο πώς για την Ευαγγελία ο Χρόνος λειτουργεί σε δύο κλίμακες. Από τη μία, τα χρόνια της σκληρής προπόνησης, της εντατικής προετοιμασίας, των επαναλήψεων και αλλαγών σε κάθε χορογραφία. Από την άλλη, τα τρία λεπτά αψεγάδιαστου συντονισμού και εκπληκτικού θεάματος κάθε εμφάνισής της, που κρίνουν τα πάντα.

Εικόνες εντός και εκτός νερού, με μια χορογραφία ατίθαση και παράλληλα πειθαρχημένη, συνοδεύονται από τη δυναμική αφήγηση της Ευαγγελίας, με ηχητικό background την αυστηρότητα ενός μετρονόμου και την ένταση της μουσικής. H Ευαγγελία αναλύει το πώς, παραμένοντας προσηλωμένη στον στόχο της, μπορεί και συμπυκνώνει όλες τις θυσίες, τον κόπο και την επιμονή χρόνων μέσα σε 180 δευτερόλεπτα τελειότητας. Όσο δηλαδή κρατάει και το τραγούδι που συνοδεύει κάθε αγωνιστική της εμφάνιση.

Γιατί ο χρόνος που χρειάζεται για να φτάσεις στην κορυφή είναι ταυτόχρονα πολύ σύντομος και πολύ μακρύς. Εξαρτάται από ποια πλευρά του νερού βρίσκεσαι…

Η PUMA, σε Ελλάδα και σε Κύπρο, ανήκει στο brand portfolio του Ομίλου Φάις.

#FOREVERFASTER #PUMAGreece

Διαβάστε ακόμα

Τελευταία άρθρα Marketnews

Η Wella Company υποδέχτηκε το 2025 με το #TheGoldenHourEvent

Με μεγάλη επιτυχία πραγματοποιήθηκε την Πέμπτη 9 Ιανουαρίου στο Cabaret Athens στο Μαρούσι, μια ξεχωριστή βραδιά με λαμπερούς καλεσμένους, εκπροσώπους του Τύπου και opinion leaders, το #TheGoldenHourEvent.

Mastercard: Click-to-Pay και Tokenization αλλάζουν το τοπίο του ηλεκτρονικού εμπορίου

Η καθολική εφαρμογή tokenization έως το 2030 σε όλες τις συναλλαγές ηλεκτρονικού εμπορίου, σε συνδυασμό με το ψηφιακό πορτοφόλι Click to Pay, αναβαθμίζουν την εμπειρία χρήστη και κάνουν ακόμα πιο ασφαλείς τις online συναλλαγές για τους καταναλωτές και τις επιχειρήσεις

Εγκαίνια του Κέντρου Αναφοράς της Αθήνας της Πρωτοβουλίας για την Ψυχική Υγεία Παιδιών & Εφήβων στο Νοσοκομείο Παίδων "Η Αγία Σοφία"

Η πλήρης ανακαίνιση του κτιρίου που στεγάζει το Κέντρο Αναφοράς της Αθήνας πραγματοποιήθηκε με αποκλειστική δωρεά του Ιδρύματος Σταύρος Νιάρχος (ΙΣΝ) στο πλαίσιο της Διεθνούς Πρωτοβουλίας για την Υγεία (ΔΠΥ) του Ιδρύματος.

Η Samsung Electronics Co., Ltd. παρουσίασε στη CES 2025 τις startups του C-Lab που δραστηριοποιούνται στο AI, το IoT, την Ψηφιακή Ευεξία και τη Ρομποτική

Από την έναρξη του προγράμματος το 2012, η Samsung Electronics Co., Ltd. έχει υποστηρίξει την ανάπτυξη άνω των 900 έργων και startups.