DPAM: "Χαρούμενα Ρούχα για Χαρούμενα Παιδιά"

Το νέο της αφήγημα που μας θυμίζει ότι το χαμόγελο είναι πάντα στη μόδα.

DPAM

Η DPAM, παρουσίασε το νέο της αφήγημα, σε μια εκδήλωση γεμάτη χρώματα, μόδα και χαμόγελα στο House124, την Τρίτη, 18 Ιουνίου. Η DPAM κάλεσε τους προσκεκλημένους να γίνουν ξανά παιδιά, παίζοντας τρίλιζα, κρυπτόλεξο και κουτσό, αλλά και να μάθουν περισσότερα για την υπερδύναμη του παιδικού χαμόγελου. 

Κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης, οι εκπρόσωποι της εταιρείας, Μυρτώ Μαθιού, Communications Manager, Ελένη Ψάλτη, Marketing Specialist και Χρήστος Μαμακούκας, HR Supervisor, παρέα με την Εύη Σταθάτου, Πιστοποιημένη Parent Coach και Συγγραφέα, συζήτησαν για το πώς το χαμόγελο συνδέεται με την ευτυχία παιδιών και ενηλίκων και πώς τα ρούχα και τα χρώματα επηρεάζουν την ψυχολογία και την αυτοεκτίμηση των παιδιών και έκαναν αναφορά στην ιστορία αλλά και την επόμενη ημέρα της DPAM. 

DPAM

Μεταξύ άλλων, οι συμμετέχοντες μίλησαν  για την έρευνα γύρω από το παιδικό ρούχο που πραγματοποίησε πρόσφατα η εταιρεία, η οποία έδειξε την αγωνία των γονέων για τη σωστή ανάπτυξη των παιδιών αλλά και για την ψυχική τους υγεία, τους ενδιαφέρει να αναπτύσσονται σωστά και αναζητούν πληροφορίες, διαβάζοντας αλλά και μιλώντας με παιδοψυχολόγους. Η DPAM πιστεύει ότι τα ρούχα που δημιουργεί  -γεμάτα χρώματα, σχέδια και ιστορίες- ταιριάζουν απόλυτα με τον δραστήριο, χαρούμενο, αισιόδοξο κόσμο των παιδιών και έτσι με αυτό τον τρόπο τα παιδιά μεγαλώνουν σαν παιδιά. 

DPAM

Οι εκπρόσωποι της DPAM, έδωσαν έμφαση στο ότι βασική προτεραιότητά τους είναι να κρατήσουν το χαμόγελο ζωντανό, γιατί αυτό το γέλιο στο πρόσωπο των παιδιών και των γονιών είναι ο λόγος που υπάρχουν. Τα χρώματα, τα σχέδια και τα μοτίβα δίνουν έμπνευση στα παιδιά, βοηθάνε στην ψυχολογία τους, στη φαντασία τους, τα κάνουν να χαμογελούν πιο πολύ γιατί μπορούνε και να ονειρευτούν και να παίξουνε με αυτά με έναν τρόπο που ταιριάζει πάρα πολύ στις παιδικές ηλικίες. 

DPAM

Σχετικά με τη φιλοσοφία της DPAM, εξήγησαν ότι ξεκινάει από τα προϊόντα της, αλλά δεν μένει εκεί. Τη βλέπει κανείς στα καταστήματά της, στο προσωπικό της, στην έδρα αλλά και σε όλες τις δράσεις που κάνει. Ακόμα και οι συσκευασίες των προϊόντων είναι κάτι που τη χαρακτηρίζει, με παιδικά σχέδια, παιχνίδια για τα παιδιά, αλλά κατασκευασμένες από οικολογικά και ανακυκλώσιμα υλικά και το σημαντικότερο, τα έσοδα πάνε σε ένα καλό σκοπό για τα παιδιά πάλι, στα Παιδικά Χωριά SOS. 

DPAM

Κλείνοντας τη συζήτηση, οι συμμετέχοντες περιέγραψαν την "προσωπικότητα" του brand, λέγοντας πως εάν ήταν άνθρωπος θα ήταν κάποιος "που νιώθει καλά με τον εαυτό του, που δεν έχει ανάγκη να αντιγράψει αυτό που φοράνε οι υπόλοιποι για να νιώθει σημαντικός γιατί έχει ένα δικό του προσωπικό στυλ, του αρέσουν πολύ τα χρώματα, έχει μεγάλη φαντασία και εκπέμπει αισιοδοξία. Έχει ένα χαμόγελο ζωγραφισμένο στο πρόσωπό του και θέλει να το μεταδίδει και στους γύρω του, ξέρει να προσφέρει, παίζει πολύ και χαίρεται τη ζωή. Αγαπάει και σέβεται το περιβάλλον, είναι φιλόζωος και είναι υπέρ της διαφορετικότητας και της μοναδικότητας".

Μπορείτε να δείτε το βίντεο του νέου αφηγήματος εδώ.

Διαβάστε ακόμα

Τελευταία άρθρα Marketnews

Time to glo up. Ζήσαμε το μεγαλύτερο glo up του καλοκαιριού!

Το glo μπήκε σε νέα εποχή, και μας κάλεσε να γιορτάσουμε την πιο φωτεινή μας πλευρά στο μεγαλύτερο glo up του καλοκαιριού!

Η Sony παρουσιάζει το επόμενης γενιάς κιτ φωτογραφικής μηχανής ZV-E10 II και E PZ 16-50MM F3.5-5.6 OSS II για δημιουργούς περιεχομένου

Η νεότερη φωτογραφική μηχανή APS-C της σειράς ZV της Sony φέρνει πολυπόθητες λειτουργίες και βελτιώσεις στην κορυφαία σε πωλήσεις mirrorless φωτογραφική μηχανή.