CES 2010: Οι νέες ιδέες

Πέρα από τ' αναμενόμενα... γιατί έτσι πρέπει!

Ναι, όλοι το γνωρίζουμε ότι η τεχνολογία την τελευταία δεκαετία σημείωσε κυρίως βαθμιαία πρόοδο, με προσεκτικά βήματα και όχι εντυπωσιακά άλματα στην πλειοψηφία των περιπτώσεων. Όμως... καινούργια δεκαετία ξεκινά, καιρός δεν είναι να αλλάξουν και μερικές ισορροπίες; Το ελπίζουμε - και από τη CES 2010 δεν έλλειψαν λίγα στον αριθμό μεν, αλλά ενδιαφέροντα παραδείγματα νέων ιδεών που θα μπορούσαν να φέρουν σημαντικές αλλαγές στον τρόπο που αντιμετωπίζουμε σήμερα συγκεκριμένες κατηγορίες προϊόντων. Αξίζουν αναφοράς τα παραδείγματα αυτά; Σαφέστατα!

Πρώτο παράδειγμα, το Ideapad U1 της Lenovo: ένα υβρίδιο ανάμεσα σε τυπικό laptop και Tablet PC, το συγκεκριμένο έχει... διττή προσωπικότητα. Η οθόνη του κρύβει από πίσω της ένα αποδεκτών δυνατοτήτων, πλήρες PC που στηρίζεται σε επεξεργαστή του 1 GHz και Linux - αλλά η ίδια οθόνη χρησιμοποιείται και από το "σώμα" ενός κανονικού laptop με επεξεργαστή Core2Duo και ως λειτουργικό τα Windows 7, μπαίνοντας σε ειδική... θήκη που βρίσκεται εκεί που περιμένει να βρει κανείς την οθόνη του laptop! Η απαραίτητη φωτογραφία που παραθέτουμε είναι, ευτυχώς, επεξηγηματική - έστω κι αν το U1 είναι σε πειραματικό ακόμη στάδιο, είναι αναμφίβολα πολύ καλή ιδέα, ειδικά αν σκεφτεί κανείς ότι από το laptop δεν λείπει κανένας τρόπος διασύνδεσης, ενώ η οθόνη-Tablet φέρει και modem 3G για χρήση εκτός σπιτιού.

Δεύτερο παράδειγμα, παρόμοιας συλλογιστικής και ίσως... αναπόφευκτο ήταν αυτό της MSI με το laptop δύο οθονών (!). Αυτό δεν έχει καθόλου πλήκτρα (πλην του On/Off προφανώς): η μία οθόνη χρησιμοποιείται κανονικά για προβολή γραφικών και η άλλη, όντας αφής, για το χειρισμό και την πληκτρολόγηση με εικονικό πληκτρολόγιο α λα iPhone. H MSI επέδειξε πώς μπορεί να χρησιμοποιηθεί και ως ηλεκτρονικό βιβλίο (e-book), αφού η δεύτερη οθόνη αφής δεν παύει να προβάλλει κι αυτή γραφικά. Οι οθόνες είναι διαγωνίου 7 ιντσών αλλά αρκετά ευκρινείς και η όλη συσκευή ευπαρουσίαστη. Πρόκειται επίσης για πειραματικό προϊόν, η MSI δεν απέκλεισε όμως την κυκλοφορία του μέσα στο έτος, αν όλα τα θέματα των μεθόδων και κόστους κατασκευής ξεπεραστούν.

ΔΕΣ ΑΚΟΜΗ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΣΤΕΡΑ ΘΕΜΑΤΑ