Xbox Game Pass: πάνω από 10 εκ. συνδρομητές

Η υπηρεσία της Microsoft πετυχαίνει το πρώτο της σημαντικό ορόσημο, υπόσχεται περισσότερα

Αν και η πανδημία που συνεχίζει να πλήττει τις περισσότερες χώρες στον κόσμο έχει αλλάξει πολλά δεδομένα στην αγορά της οικιακής ψυχαγωγίας, μία σημαντική επιτυχία της Microsoft αξίζει υπογράμμισης ανεξαρτήτως συνθηκών: στην πρόσφατη αναφορά προς τους μετόχους για το οικονομικό της τρίμηνο που μόλις ολοκληρώθηκε, η αμερικανική εταιρεία επιβεβαίωσε πως η πελατειακή βάση της συνδρομητικής της υπηρεσίας Xbox Game Pass ξεπέρασε τα 10 εκατομμύρια καταναλωτές. Υπενθυμίζουμε πως πρόκειται για υπηρεσία παροχής περιεχομένου "α λα Netflx" που προσφέρει σταθερά ελεύθερη και απεριόριστη πρόσβαση, για όσο καιρό είναι ενεργή η συνδρομή, σε περισσότερα από 100 επιλεγμένα games πλήρους μορφής - με εγκατάσταση και όχι μέσω "μετάδοσης" (streaming) δηλαδή - για τους κατόχους των Xbox One.

Το Xbox Game Pass είναι ίσως η μοναδική θετική πρωτοβουλία που έχει να επιδείξει η Microsoft από αυτήν την "γενιά" συστημάτων οικιακής ψυχαγωγίας - αυτήν που εν πολλοίς θα ολοκληρωθεί με την κυκλοφορία των PlayStation5 και Xbox One Series X στα τέλη του τρέχοντος έτους. Αντί €9.99 αποκτά κανείς άμεση πρόσβαση όχι μόνο στους κορυφαίους τίτλους της ίδιας της Microsoft, αλλά και σε πολλούς ποιοτικούς ανεξάρτητων δημιουργών και - πολύ σημαντικό - σε ουκ ολίγους κάθε μήνα ολοκαίνουργιους, για τους οποίους θα έπρεπε να καταβάλλει πολύ περισσότερα χρήματα κάτω από κανονικές συνθήκες. Η υπηρεσία ξεκίνησε το 2017 και επεκτάθηκε στα PC με Windows 10 πέρυσι, προσφερόμενη έκτοτε και συνδυαστικά (αντί €19.99 και για τα δύο φορμά δηλαδή μαζί με την συνδρομή Xbox Live Gold).

Ο δείκτης κόστους/αξίας του Xbox Game Pass - ειδικά για τους αφοσιωμένους gamers - είναι ολοφάνερα πολύ υψηλός και δικαιολογημένα η υπηρεσία έχει αυτήν την θετική αντιμετώπιση από το κοινό, αν και φυσικά παραμένει συζητήσιμο το αν και κατά πόσο η Microsoft και οι δημιουργοί games ωφελούνται στον ίδιο βαθμό προσφέροντας τόσο περιεχόμενο για τόσο χαμηλό αντίτιμο. Δεν είναι τυχαίο το γεγονός ότι ούτε η Sony ούτε η Nintendo έχουν υπονοήσει πως θα προσφέρουν κάτι επακριβώς αντίστοιχο στο μέλλον - το PlayStation Now, για παράδειγμα, προσφέρει μίγμα τίτλων "προς εγκατάσταση" και "προς μετάδοση" οπότε δεν είναι το ίδιο - το Game Pass λοιπόν παραμένει αυτήν την στιγμή ανταγωνιστικό πλεονέκτημα της Microsoft.

Ο αμερικανικός κολοσσός αντιμετωπίζει την υπηρεσία αυτή ως μακροπρόθεσμη επένδυση και γι' αυτό αποδέχεται το υψηλό γι' αυτόν κόστος τώρα. Σύμφωνα με τον επικεφαλής του τμήματος του Xbox, μάλιστα, τον Phil Spencer, στο μέλλον το Xbox Game Pass θα προσφέρει και λειτουργία "μετάδοσης" games από την βιβλιοθήκη των 100 και πλέον αυτών τίτλων σε οποιαδήποτε συσκευή μέσω της υπηρεσίας xCloud που ετοιμάζει για εμπορική διάθεση μέσα στo έτος. Αν η Microsoft προσφέρει αυτήν την δυνατότητα δωρεάν θα αυξήσει την αξία του Game Pass ακόμη περισσότερο και ίσως επιτύχει να προσελκύσει στην συνδρομή του και καταναλωτές από το ευρύτερο κοινό, όχι μόνο αυτό των αφοσιωμένων gamers μόνο. Για να δούμε, λοιπόν!

ΔΕΣ ΑΚΟΜΗ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΣΤΕΡΑ ΘΕΜΑΤΑ