Συνέντευξη FIFA 11: David Rutter

Ο επικεφαλής ανάπτυξης μιλά στο Athinorama Digital

AD: Παρακολουθώντας το FIFA 11 στην παρούσα του μορφή, εντοπίσαμε πως η ταχύτητα στις προκαθορισμένες ρυθμίσεις είναι λίγο πιο χαμηλή από την έκδοση του 2010 FIFA World Cup South Africa. Η εκτίμησή μας όμως είναι πως θα έπρεπε να είναι λίγο πιο γρήγορος ο ρυθμός...
DR: Είμαι απόλυτα ικανοποιημένος από το αποτέλεσμα της δουλειάς της ομάδας στον τομέα της ταχύτητας. Για όσους επιθυμούν την αλλαγή σε αυτό το επίπεδο, υπάρχει η δυνατότητα μέσα από το menu των επιλογών. Προχωρήσαμε σε αυτή την αλλαγή γιατί η πλειοψηφία του κοινού που έπαιξε το FIFA 10 τόνισε πως η ταχύτητα ήταν πιο μεγάλη από αυτή που θα έπρεπε κι έτσι προχωρήσαμε σε διάφορες αλλαγές. Για παράδειγμα, η πίεση των αντιπάλων δεν ξεκινά πλέον από πολύ "ψηλά", ενώ με την διόρθωση σε πολλούς τομείς του gameplay περιορίζουμε πλέον πάρα πολύ το λεγόμενο... ping-pong passing (συνεχόμενες αλλαγές μπάλας ανάμεσα σε ποδοσφαιριστές της ίδιας ομάδας).

AD: Μπορείτε να μας παραθέσετε περισότερες λεπτομέρειες σχετικά για την επιλογή που έχει ο παίκτης στο να ρυθμίσει αυτόματα ή όχι την τοποθέτηση των ποδοσφαιριστών;
DR: Στο FIFA 10 διαπιστώσαμε ότι πολλοί gamers δυσαρεστούνταν με το γεγονός πως ποδοσφαιριστές που έπαιρναν στον έλεγχό τους, δεν είχαν πάντα την καλύτερη δυνατή τοποθέτηση εντός αγωνιστικού χώρου, καθώς και το ότι πολλές φορές έχαναν την κατοχή της μπάλας από λάθη σχετικά με αυτό. Πλέον με αυτή την επιλογή οι παίκτες έχουν τη δυνατότητα είτε να αφήνουν την τεχνητή νοημοσύνη του τίτλου να διαλέγει τις καλύτερες θέσεις για τους ποδοσφαιριστές της ομάδας τους, είτε να κάνουν μόνοι τους όλες τις επιλογές.

AD: Εντοπίσαμε στην έκδοση του FIFA 11 που παίξαμε ότι εξακολουθεί να μην επιτρέπεται η αλλαγή τακτικής κατά τη διάρκεια των στημένων φάσεων. Γιατί το διατηρείτε ακόμα, παρά το γεγονός ότι στερεί βαθμούς ευελιξίας από τους gamers;
DR: Ιστορικά, ήταν συνειδητή μας επιλογή να μην υπάρχει αυτή η δυνατότητα στα FIFA. Κατανοούμε ωστόσο ότι είναι κάτι που χρειάζεται αλλαγή και μπορώ να σάς βεβαιώσω ότι εργαζόμαστε για να το διορθώσουμε. Ωστόσο, δεν είμαι όμως σε θέση να δηλώσω αν θα προλάβουμε να εντάξουμε αυτό το χαρακτηριστικό στο FIFA 11 ή σε επόμενη έκδοση.

ΔΕΣ ΑΚΟΜΗ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΣΤΕΡΑ ΘΕΜΑΤΑ