Sony PC Gaming: ποιούς τίτλους θέλουμε να δούμε

Δεν έχουν - ακόμη - ανακοινωθεί, δεν είναι βέβαιο πως θα έλθουν, μα αυτούς ζητάμε... ούτως ή άλλως!

Στο πλαίσιο της Αθηνόραμα Digital Sony PC Gaming Week έχουμε ήδη αναφερθεί τόσο στους λόγους για τους οποίους η Sony επέλεξε να αποκτήσει ενεργό ρόλο στην αγορά των games για προσωπικούς υπολογιστές, όσο και στους τίτλους που έχει κάνει διαθέσιμους μέχρι στιγμής σε αυτό το κοινό. Ας ρίξουμε, λοιπόν, μία... "κλεφτή ματιά στο μέλλον" τώρα: ποιά διάσημα και εμπορικά games των PlayStation θα μπορούσαν να είναι τα επόμενα που θα βρουν τον δρόμο τους στα Steam και Epic Games Store στην διάρκεια του 2023 ή και αργότερα; Μιας και η Sony επίσημη ανακοίνωση σχετική δεν έχει κάνει ακόμη, για την ώρα αυτό που μπορούμε να κάνουμε είναι να καταθέσουμε τις προτιμήσεις μας: τα games εκείνα που πιστεύουμε πως θα ταίριαζαν στο κοινό των PC gamers και θα συμπλήρωναν ή επέκτειναν με τρόπο ωφέλιμο και την πελατειακή βάση των PS4/PS5. Για να τα δούμε ένα-ένα, λοιπόν!

Gran Turismo 7
Το έχει ήδη... υποννοήσει ο Kazunori Yamauchi της Polyphony Digital, χωρίς να δεσμευτεί βέβαια σε συγκεκριμένο χρονικό πλαίσιο κυκλοφορίας - όμως η διάθεση του GT7 για Η/Υ θα ήταν ένα αληθινά κομβικό σημείο στην πορεία όχι μόνο της σειράς τίτλων της Sony, αλλά των racing games συνολικά, όποτε κι αν συνέβαινε. Στον κόσμο των PC έχουμε στην συντριπτική πλειοψηφία των περιπτώσεων τίτλους οδήγησης είτε με διασκεδαστικό αλλά αντιρεαλιστικό χειρισμό, είτε με χειρισμό... τόσο ρεαλιστικό που δεν είναι παρά για ελάχιστους διασκεδαστικός! Ένα καλοφτιαγμένο Gran Turismo θα γεφύρωνε αυτά τα δύο άκρα εξαιρετικά, το υψηλής ποιότητας, εκτενέστατο περιεχόμενό του θα το απολάμβαναν δεόντως οι PC gamers, ενώ οι δημιουργικές επιλογές και λειτουργίες του θα διεύρυναν ακόμη περισσότερο την ήδη πολύ μεγάλη Δικτυακή κοινότητα των GT. Αν η Polyphony "πράξει τα δέοντα" και το GT7 σε PC είναι εξ αρχής και πλήρως cross-play (να είναι σε θέση να παίξουν κάτοχοι H/Y και PlayStation μαζί σε online αναμετρήσεις δηλαδή), θα μπορούσε κάλλιστα να είναι η μία εκείνη κυκλοφορία που θα εδραιώσει την Sony στο μυαλό των PC gamers για πάντα. Τόσο απλά!

Killzone Shadowfall
Με την όλη εξέλιξη της εξαγοράς της Activision/Blizzard από την Microsoft - αλλά και γενικότερα, ασχέτως αυτής - το... κοινό μυστικό πως τα PlayStation χρειάζονται ένα δικό τους, αποκλειστικό shoot' em up πρώτου προσώπου επιπέδου ΑΑΑ επανήλθε ως θέμα συζήτησης εντονότερα από ποτέ. Γιατί να μην ξεκινήσει η Sony με ένα εντυπωσιακό remaster/remake αυτής της εξαιρετικής παραγωγής του PS4 που δεν αναγνωρίστηκε το 2013 όσο τής άξιζε; Ένα τέτοιο FPS, διαμορφωμένο βάσει των τεχνικών δυνατοτήτων των PS5 και PC, θα ήταν σαφώς αξιοπρόσεκτο. Συν τοις άλλοις τα Killzone έχουν άρτιο σεναριακό υπόβαθρο και δικό τους χαρακτήρα, μια επιτυχημένη λοιπόν επανακυκλοφορία του Shadowfall θα μπορούσε εύκολα λοιπόν να τα επαναφέρει στο προσκήνιο και να προσφέρει το εφαλτήριο για συνέχειές του.

Dreams
Η Sony έχει επενδύσει περισσότερο από τις πιο πολλές άλλες εταιρείες του gaming στους τίτλους εκείνους που και ψυχαγωγούν, και επιτρέπουν στους παίκτες να εκφράσουν την δημιουργικότητά τους - και το Dreams, που μπορεί να μην συντάραξε την αγορά με τις πωλήσεις του αλλά έχει δημιουργήσει με επιτυχία μία πιστή, εντυπωσιακά ενεργή κοινότητα που έχει τα τελευταία τρία χρόνια επιδείξει απίστευτα πράγματα με το... "απλό" PS4! Τα εργαλεία και οι επιλογές που προσφέρει αυτός ο τίτλος στους παίκτες να δημιουργήσουν σχεδόν... ο,τιδήποτε μπορούν να σκεφτούν είναι εξαιρετικά εύκολο να τα φανταστεί κανείς να χρησιμοποιούνται με πληκτρολόγιο και mouse, σε υψηλότερες αναλύσεις, σε μεγαλύτερες οθόνες, για ακόμη περισσότερο εντυπωσιακά αποτελέσματα. Θεωρητικά, άλλωστε, δεν θα ήταν ιδιαίτερα δύσκολο να μοιραστούν οι PlayStation gamers και οι PC gamers τις δημιουργίες τους στο Dreams μέσω Internet. Μην το σκέφτεσαι, μαμά Sony, απλώς κάνε το!

Ghost of Tsushima
Ό,τι και να πει κανείς για το ιαπωνικών επιρροών και υποβάθρου αριστούργημα αυτό της Sony θα είναι λίγο, όμως μία έκδοση για Η/Υ της συγκεκριμένης παραγωγής των PS4/PS5 θα ήταν αξιοπρόσεκτη όχι μόνο λόγω της υψηλής της ποιότητας της αρχικής. Το στυλ παιχνιδιού του Ghost of Tsushima δεν το συναντά κανείς εύκολα στον κόσμο των PC games: δεν είναι... Soulsborne, δεν είναι Witcher, δεν είναι Assassin's Creed, είναι κάτι με έμφαση στην δράση και ακριβώς όσα πρόσθετα στοιχεία χρειάζεται ώστε να μην είναι προβλέψιμο ή βαρετό. Η καλλιτεχνική του διεύθυνση θα μπορούσε να αναδειχθεί ακόμη περισσότερο εντυπωσιακά με τον τεχνικό τομέα της έκδοσης σε PC υψηλότερο επίπεδο, ενώ το περιεχόμενο της έκδοσης Director's Cut είναι επαρκές για πάρα πολλές ώρες παιχνιδιού. Αν η Sony συμπεριλάβει και το τμήμα Legends του Ghost of Tsushima - γιατί χωρίς την υποστήριξη του PlayStation Network δεν είναι εύκολη η υλοποίηση multiplayer στους τίτλους των PlayStation - θα μπορούμε να μιλάμε για μία παραγωγή-must που αξίζει την προσοχή και τον χρόνο κάθε PC gamer.

Concrete Genie
Αυτός ο σχεδόν εγκληματικά υποτιμημένος τίτλος της Sony για το PS4 μπορεί να φαντάζει ως παράξενη επιλογή ανάμεσα σε τόσες άλλες παρελθούσες επιτυχίες επιπέδου ΑΑΑ του ιαπωνικού κολοσσού, όμως μία έκδοσή του για προσωπικούς υπολογιστές θα ήταν έξυπνη κίνηση: και άλλα PC games στο ίδιο στυλ δεν υπάρχουν, και για την επίδειξη άκρως εντυπωσιακών γραφικών προσφέρεται, και σε πρωτότυπη ιδέα βασίζεται, και family-friendly είναι (σε αντίθεση με τις πιο πολλές άλλες παραγωγές της Sony) και με την προσθήκη ορισμένων λειτουργιών θα μπορούσε να εξελιχθεί σε Δικτυακή πλατφόρμα επίδειξης... εικονικών έργων τέχνης με γκραφίτι ανάμεσα στους δημιουργικούς PC gamers! Ένα γενναία εμπλουτισμένο από πλευράς περιεχομένου και επιλογών παιχνιδιού Concrete Genie, φροντισμένο έτσι ώστε στον τεχνικό τομέα αληθινά να ξεχωρίζει, είναι ακριβώς το είδος του τίτλου που μόνο μία εκδότρια όπως η Sony θα ήταν σε θέση να φέρει στην αγορά του PC gaming. Γιατί ορισμένες φορές το ζητούμενο δεν είναι μόνο τα έσοδα και τα κέρδη, είναι η παρουσία με... "ειδικό βάρος"!

Η Sony θα φέρει ούτως ή άλλως κι άλλες μεγάλες επιτυχίες των PlayStation σε PC ασχέτως των... προτιμήσεών μας: τα The Last of Us Part II, Horizon Forbidden West και God of War Ragnarok, για παράδειγμα, είναι πρακτικά βέβαιο πως σε βάθος χρόνου θα βρουν τον δρόμο τους στα Steam και EGS, αν μη τί άλλο επειδή οι προκάτοχοί τους το έχουν ήδη κάνει και η εμπορική τους επιτυχία είναι περισσότερο πιθανή. Υπάρχουν, δε, συγκεκριμένα games παρελθόντων PlayStation για τα οποία η φημολογία ύπαρξης εκδόσεων PC... επιμένει πεισματικά, όπως τα Bloodborne, Warhawk και Ratchet & Clank, ενώ καλοδεχούμενα σε PC θα ήταν βεβαίως και θρυλικά games όπως τα LittleBigPlanet, Infamous ή Wipeout Omega Collection. Όμως τα πέντε που ξεχωρίσαμε θα προσέφεραν στην Sony το μεγαλύτερο... return on investment, όπως λέμε, κατά μία τουλάχιστον έννοια. Για να δούμε λοιπόν!

ΔΕΣ ΑΚΟΜΗ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΣΤΕΡΑ ΘΕΜΑΤΑ