PS5: Με εντελώς νέο γραφικό περιβάλλον χρήσης

Η Sony υπόσχεται καινούργια σχεδιαστική προσέγγιση και δομή στα μενού επιλογών του συστήματος

Και ενώ το Web συνεχίζει να σχολιάζει όσα επιδείχθηκαν στην Δικτυακή παρουσίαση της Sony για το PlayStation5 και τα games του την περασμένη Πέμπτη, νέες πληροφορίες σχετικά με το επερχόμενο σύστημα των Ιαπώνων έρχονται στην επιφάνεια από διάφορες πηγές. Αυτή τη φορά ήταν ο επικεφαλής της ομάδας που ευθύνεται για το design του γραφικού περιβάλλοντος χρήσης του PS5, ο Matt MacLaurin, που προσέφερε ορισμένες τέτοιες πληροφορίες σε δημόσια συζήτηση που είχε στο LinkedIn. Ο MacLaurin υποστήριξε πως το νέο γραφικό περιβάλλον "θα αποκαλυφθεί από την Sony σύντομα" και πως "έχει πλήρως ανασχεδιαστεί σε σχέση με το αντίστοιχο του PS4, υλοποιώντας ιδέες εντελώς διαφορετικές απ' όσες έχουμε δει ως τώρα".

"Καθώς ο λόγος ύπαρξης ενός γραφικού περιβάλλοντος είναι να βοηθήσει τον χρήστη να κάνει αυτό που θέλει με τις λιγότερες δυνατές κινήσεις, προτεραιότητα είχε προφανώς η πρακτικότητα στον σχεδιασμό αυτού για το PS5", υπογράμμισε ο MacLaurin. "Έχουμε δομήσει όλες τις επιλογές και τα μενού από την αρχή και δεν έχει παραμείνει στην ουσία ούτε ένα pixel από το υπάρχον γραφικό περιβάλλον του PS4". "Είναι περισσότερο διακριτικό και όχι τόσο του εντυπωσιασμού", προσέθεσε ο MacLaurin. Στην διάρκεια της παρουσίας όντως υπήρξαν ελάχιστα δευτερόλεπτα παρουσίας του νέου περιβάλλοντος ανάμεσα σε κάποια trailer - μπορεί να τα δει κανείς στο tweet που παραθέτουμε - και η γενική ιδέα είναι πως, με την χρήση ατμοσφαιρικών εφέ, η Sony στοχεύει σε τελείως άλλης αισθητικής οπτική εντύπωση για το περιβάλλον χρήσης του PS5.



Η επιλογή αυτή του ιαπωνικού κολοσσού δεν θα μπορούσε να είναι περισσότερο διαφορετική από την αντίστοιχη που φαίνεται να υιοθετεί η Microsoft για το δικό της Xbox Series X: διαρροές στο Web μέχρι στιγμής επιβεβαιώνουν πως το δικό του γραφικό περιβάλλον θα είναι παρόμοιο, αν όχι πανομοιότυπο, με αυτό των παρόντων Xbox έτσι ώστε να υπάρχει μία "συνέχεια" και "ομοιογένεια" χρήσης ανάμεσα στα τρία συστήματα που οι Αμερικανοί θα συνεχίσουν να προωθούν παράλληλα. Με αυτόν τον τρόπο, ωστόσο, υποψιαζόμαστε πως το νεότερο σύστημα της Microsoft θα αξιοποιεί ελάχιστα ή καθόλου στο γραφικό του περιβάλλον χειρισμού τον ταχύτατο δίσκο SSD που ενσωματώνει - κάτι, ωστόσο, που κατά πάσα πιθανότητα θα επιδιώξει να κάνει η Sony καθώς εκείνη δεν έχει την πρόθεση να κρατήσει στον συγκεκριμένο τομέα κάποιου είδους "ομοιογένεια" ανάμεσα στα PS4/PS5.

Το μόνο βέβαιο είναι πως υπάρχει λόγος για τον οποίο οι Ιάπωνες έχουν "κρατήσει κλειστά τα χαρτιά τους" όσον αφορά στο γραφικό περιβάλλον και το λειτουργικό σύστημα του PS5, καθώς υπάρχουν λειτουργίες, επιλογές και δυνατότητες του καινούργιου τους συστήματος που - σύμφωνα με τα λεγόμενα του προέδρου της Sony Interactive Entertainent, Jim Ryan - δεν έχουν ακόμη αποκαλύψει. Για να δούμε, λοιπόν!

ΔΕΣ ΑΚΟΜΗ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΣΤΕΡΑ ΘΕΜΑΤΑ