Metal Gear Solid: συνεχίζουν ακάθεκτα

O Hideo Kojima αποκαλύπτει το επόμενο μέλος της σειράς

Ελάχιστες σειρές video games έχουν να επιδείξουν τόσο πιστό κοινό, αλλά και έχουν διχάσει με την προσέγγιση και το στυλ τους σε τέτοιο βαθμό, όσο τα Metal Gear Solid της Konami. Δεν αναφερόμαστε τόσο στο πιο πρόσφατο MGS, του οποίου το στυλ παιχνιδιού ήταν λίγο έως πολύ σαφές, αλλά στα MGS 2, MGS3 και το MGS 4: Guns of the Patriots, το πρώτο που είχε κυκλοφορήσει στο PlayStation3. Οι τίτλοι αυτοί επεδίωξαν να συνθέσουν ένα αμάλγαμα gaming και κινηματογραφικής παρουσίασης που όμως... "έγερνε" υπερβολικά προς τη δεύτερη, αφήνοντας τους παίκτες να παρακολουθούν δεκάλεπτα ολόκληρα video πριν τους δοθεί η ευκαιρία να "συμμετάσχουν" (!). Ο δημιουργός των σύγχρονων MGS, πάντως, ο Hideo Kojima, είναι αναμφίβολα ταλαντούχος και ιδιαίτερη περίπτωση στο χώρο της παραγωγής games, δεν μπορούμε λοιπόν παρά να χαιρόμαστε που στο πλαίσιο της πρόσφατης διοργάνωσης GDC αποκάλυψε και επίσημα τα σχέδιά του για τα μελλοντικά Metal Gear Solid.

O Kojima αποσαφήνισε πώς σκοπεύει να συνεχίσει την πορεία των τίτλων του παρουσιάζοντας αρχικά το νέο μηχανισμό προβολής 3D γραφικών που η ομάδα του θα αξιοποιήσει στο μέλλον, με το όνομα Fox Engine. Αυτή δεν δίνει τόση έμφαση στα ειδικά εφέ και στον "εντυπωσιασμό" που επιδιώκουν να φέρουν στο προσκήνιο οι πιο πολλοί άλλοι τέτοιοι μηχανισμοί, αλλά στη "φυσικότητα" της οπτικής αναπαράστασης και (αναμενόμενα) στην "κινηματογραφική κάλυψη" των όσων συμβαίνουν με τη χρήση σχετικών τεχνικών. Τέτοιες, όπως επιδείχθηκαν από τον Kojima, είναι οι εναλλαγές στο βάθος πεδίου, η "τηλεοπτική" κίνηση της κάμερας, η ρεαλιστική χρήση της προοπτικής πρώτου προσώπου και άλλες. Το επίπεδο των γραφικών συνολικά φαίνεται να είναι σημαντικά υψηλότερο από αυτό που προσέφερε το Guns of the Patriots, φυσικά, αν και θα πρέπει να δούμε σκηνές αλληλεπιδραστικές (κι όχι μόνο trailer ή προδιαμορφωμένες σεκάνς που αξιοποιούν την Fox Engine) για να κρίνουμε με βεβαιότητα. Σε κάθε περίπτωση, ο Kojima υπογράμμισε πως αυτός ο μηχανισμός προβολής γραφικών έχει αναπτυχθεί λαμβάνοντας στα υπ' όψιν όχι μόνο τις απαιτήσεις των παρόντων συστημάτων ηλεκτρονικής διασκέδασης, αλλά και των μελλοντικών.

Ο Kojima επιβεβαίωσε πως το μυστηριώδες trailer με τον τίτλο "The Phantom Pain" που είχε κυκλοφορήσει στο Internet μέσα στις γιορτές είναι όντως το Metal Gear Solid 5, το οποίο θα διατεθεί σίγουρα για PlayStation3 και Xbox 360 (χωρίς να έχουν αποκλειστεί οι διάδοχοί τους ωστόσο). Αξίζει να σημειωθεί, άλλωστε, πως για την παρουσίαση της Fox Engine χρησιμοποιήθηκε ένα ισχυρό... PC, οπότε τα PS4 και NextBox είναι ολοφάνερα υποψήφια φορμά για να φιλοξενήσουν τον τίτλο. Το Metal Gear Solid: Ground Zeroes, ένας θεωρητικά "άλλος" τίτλος που είχε διαρρεύσει πως αναπτύσσεται από τον Kojima, είναι στην πραγματικότητα προοίμιο του "The Phantom Pain", με άλλα λόγια τμήμα του MGS5 - οι Ιάπωνες ωστόσο δεν αποσαφήνισαν αν το Ground Zeroes και το The Phantom Pain θα κυκλοφορήσουν στην ίδια εμπορική συσκευασία ή ξεχωριστά. Εννοείται πως δεν έγινε καμία αναφορά σε συγκεκριμένη ημερομηνία κυκλοφορίας - αλλά, με το ιστορικό του Kojima, και να γινόταν...! Περισσότερα για το MGS5 υπάρχει σοβαρή περίπτωση να δημοσιοποιήσει η Konami στην έκθεση της Ε3 τον Ιούνιο, αν και - αφού ο τίτλος δεν υπάρχει καμία περίπτωση να κυκλοφορήσει φέτος - ίσως έχει νόημα να αναβάλλει κάτι τέτοιο για αργότερα. Ίδωμεν!

ΔΕΣ ΑΚΟΜΗ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΣΤΕΡΑ ΘΕΜΑΤΑ