GamesCom 2010: LittleBigPlanet 2

Περισσότερη δημιουργία, περισσότερη διασκέδαση!

Πολύ περισσότερη έμφαση δόθηκε κατά τη διάρκεια της παρουσίασης, και δικαίως, στο σετ των εργαλείων που οι παίκτες θα έχουν στη διάθεσή τους για να συνθέσουν νέο περιεχόμενο στο LittleBigPlanet 2. Για να αποδείξει, μάλιστα, πόσο ικανό είναι το σετ αυτό των εργαλείων, υπογράμμισε ότι οι ίδιοι οι δημιουργοί του LBP2 έφτιαξαν όλο το περιεχόμενο του σεναριακού τμήματος με τα ίδια ακριβώς εργαλεία κι ένα χειριστήριο του PS3 - αφιερώνοντας μάλιστα αμέτρητες ανθρωποώρες για την δημιουργία και όλων εκείνων των αντικειμένων και στοιχείων που το Νοέμβριο θα έχουν έτοιμα προς αξιοποίηση στις δικές τους δημιουργίες οι gamers.

Στη συνέχεια, έγινε επίδειξη του πώς παίζεται ο τίτλος, με τρία διαφορετικά παραδείγματα. Στο πρώτο, ο παίκτης καλούνταν να χρησιμοποιήσει το νέο εργαλείο-γάντζο που έχουν τα Sackboys στη διάθεσή τους έτσι ώστε να κρέμονται από διάφορα σημεία της πίστας και να περνούν πάνω από μεγάλα κενά, λάκκους φωτιάς και άλλα εμπόδια που τούς κλείνουν το δρόμο. Στο δεύτερο, η δράση διαδραματιζόταν ως επί το πλείστον σ' ένα διαστημόπλοιο που δεχόταν επίθεση: μέσα σε αυτό το περιβάλλον οι ήρωες είχαν τη δυνατότητα να πραγματοποιούν μεγάλα άλματα λόγω έλλειψης της βαρύτητας. Στο τρίτο και τελευταίο παράδειγμα εμφανιζόταν στο ένα άκρο της πίστας μία οριζόντια πόρτα, στην οποία τα Sackboys έπρεπε να πετάξουν μία μπάλα μπάσκετ κατόπιν συνεργασίας - συνήθως κουβαλώντας το ένα το άλλο α λα... Lemmings!

Την παρουσίαση ολοκλήρωσε εντυπωσιακά το νέο synthesizer για τη δημιουργία ήχων και μουσικής. Όπως επέδειξε ο Evans, ο παίκτης μπορεί με απλή χρήση του χειριστηρίου να προγραμματίσει τους ήχους, την ένταση και τη συχνότητα με την οποία θ' αναπαράγονται η μουσική και τα εφέ - όσο τα Sackboys κινούνται και δρουν μέσα σε κάποια πίστα - έτσι ώστε να συνθέσει μία ολοκληρωμένη οπτικοακουστική δημιουργία. Επιπλέον, κάθε χρήστης θα μπορεί να προσθέτει δικούς του διαλόγους στην ιστορία που θα σχεδιάζει, καθώς και να αξιοποιεί ορισμένα επίσημα μουσικά θέματα, τα οποία η Media Molecule σκοπεύει ν' αποκαλύψει αργότερα, πιο κοντά στην ημερομηνία κυκλοφορίας του τίτλου. Βεβαίως, κάθε παίκτης θα μπορεί και πάλι να δημοσιεύσει ελεύθερα στο PlayStation Network τις δημιουργίες του και να τις μοιραστεί με άλλους gamers - το σημαντικότερο ίσως στοιχείο των LittleBigPlanet. Ο Νοέμβρης δεν είναι πολύ μακριά, είναι;

ΔΕΣ ΑΚΟΜΗ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΣΤΕΡΑ ΘΕΜΑΤΑ