Στίβεν Μπέρκοφ
2010
Ο Τουρίστας
Μια γυναίκα, η οποία παρακολουθείται από τις βρετανικές μυστικές υπηρεσίες, ταξιδεύει για τη Βενετία, όπου θα συναντήσει τον καταζητούμενο εραστή της. Στο τρένο γνωρίζει και παγιδεύει έναν ανύποπτο Αμερικανό τουρίστα, ο οποίος όταν φτάσουν στην Ιταλία θα γίνει στόχος πρακτόρων, της αστυνομίας αλλά και Ρώσων μαφιόζων.
2004
Νύφες
Το 1922, η Νίκη, μοδίστρα από τη Σαμοθράκη, σαλπάρει για την Αμερική, μαζί με 700 άλλες "νύφες της φωτογραφίας" από τα Βαλκάνια, που έχουν παντρευτεί δι' αλληλογραφίας. Στο καράβι ερωτεύεται έναν Αμερικανό φωτογράφο και διχάζεται ανάμεσα στα συναισθήματα και τις οικογενειακές υποχρεώσεις της. Η πιο ακριβή ελληνική παραγωγή. Συγκινεί, αν και το σενάριο ήθελε περισσότερο ψάξιμο.
2002
ΑΣΥΛΛΥΠΤΗ ΣΥΜΜΟΡΙΑ
Μια επίλεκτη ομάδα κασκαντέρ κάνει μια σειρά από θεαματικές ληστείες, έχοντας στον κατόπι τους ένα διεφθαρμένο αστυνομικό και τη μαφία. Θεαματικές καταδιώξεις, ανύπαρκτο σενάριο.
1999
Ο ΛΕΓΕΩΝΑΡΙΟΣ
Ένας μποξέρ στη Μασαλία του 1924 αψηφά ένα μαφιόζο και ανακάζεται να καταταγεί στη Λεγεώνα των Ξένων, σε μια περίοδο έντονων αψιμαχιών με τους επαναστατημένους φύλαρχους της περιοχής.
1993
ΠΑΡΑΚΜΗ
Ένα στέλεχος της αγγλικής υψηλής κοινωνίας έχει μια παράνομη σχέση με μια τσούλα πολυτελείας, την ίδια ώρα που η νεόπλουτη σύζυγός του τον απατά με έναν ντετέκτιβ, τον οποίο υποτίθεται ότι προσέλαβε για να παρακολουθεί τον άτακτο άνδρα της.
1984
Ο Μπάτσος του Μπέβερλι Χιλς
Ενας φιλόδοξος νεαρός αστυνομικός, που όμως δε χρησιμοποιεί βία, παίρνει κάποιες πρωτοβουλίες πάνω στη δουλειά του που αρκετές φορές του στοιχίζουν ακριβά. Οταν σκοτώνεται ένας φίλος του από κακοποιούς, χρησιμοποιεί ανορθόδοξες μεθόδους για την ανακάλυψη των ενόχων. Αυτό όμως καταλήγει σε φιάσκο. Τότε πηγαίνει στο Μπέβερλι Χιλς όπου πιστεύει ότι θα βρει τους πραγματικούς ενόχους.
1971
Το Κουρδιστό Πορτοκάλι
Στο εγγύς μέλλον, ο Άλεξ επιδίδεται μαζί με τη συμμορία του σε εγκληματικές ενέργειες χωρίς κανέναν ηθικό ενδοιασμό. Φτάνοντας ως το φόνο, συλλαμβάνεται και υποβάλλεται σε μια ειδική θεραπεία πλύσης εγκεφάλου, ώστε να νιώθει αποστροφή για οποιαδήποτε έκφραση βίας.