Πιέρ Πάολο Παζολίνι
1975
Salò, 120 Μέρες στα Σόδομα
Στην υπό ναζιστική κατοχή Βόρεια Ιταλία του 1944, τέσσερα ανώτερα μέλη της φασιστικής εξουσίας απάγουν μια ομάδα νεαρών αντρών και γυναικών. Τους κρατούν για 120 ημέρες, υποβάλλοντάς τους σε κάθε είδους βασανιστήρια, διαστροφή και εξευτελισμό.
1970
ΔΕΚΑΗΜΕΡΟ
Ελεύθερη κινηματογραφική διασκευή του ομώνυμου σατιρικού γραπτού του Βοκάκιου.
1969
Μήδεια
Φτάνοντας στην Κολχίδα, τόπο ενός αρχέγονου πολιτισμού, ο Ιάσονας ερωτεύεται την κόρη του βασιλιά Μήδεια, η οποία τον βοηθά να κλέψει το χρυσόμαλλο δέρας. Όταν όμως επιστρέφουν στην Ελλάδα, εκείνος την εγκαταλείπει κι ετοιμάζεται να παντρευτεί την κόρη του βασιλιά του Άργους Γλαύκη.
Το Χοιροστάσιο
Οι παράλληλες ιστορίες ενός λήσταρχου στη Σικελία του 15ου αιώνα, ο οποίος μάχεται για τη ζωή του, κι ενός γόνου μεγαλοαστικής οικογένειας στη Γερμανία των ’60s, ο οποίος βιώνει μια ολική ψυχολογική κατάρρευση.
1968
Το Θεώρημα
Ένας επισκέπτης στο σπίτι ενός βιομηχάνου γίνεται αντικείμενο του πόθου για όλα τα μέλη της οικογένειας.
1962
Mamma Roma
Η Μάμα Ρόμα εγκαταλείπει το επάγγελμα της πόρνης και μετακομίζει σε μια μικροαστική συνοικία με τον έφηβο γιο της, ο οποίος αγνοεί το «αμαρτωλό» παρελθόν της. Όταν όμως το πληροφορείται, πληγώνεται συναισθηματικά και ως αντίδραση αφήνεται να παρασυρθεί από την παρανομία.
1961
Ακατόνε
O Ακατόνε, ένας μικρο-προαγωγός στις λαϊκές συνοικίες της Ρώμης, χάνει την πηγή των εισοδημάτων του, όταν η αστυνομία συλλαμβάνει την "κοπέλα" του. Προσπαθεί να μπάσει στο επάγγελμα τη Στέλλα, μια αθώα και αφελή κοπέλα που είναι ερωτευμένη μαζί του, δοκιμάζει ακόμα και να δουλέψει, σύντομα, όμως, επιστρέφει στην παρανομία, βρίσκοντας τραγική κατάληξη. Η πρώτη ταινία του Παζολίνι είναι ένα κράμα όψιμου νεορεαλισμού και χριστιανικής αλληγορίας, με φόντο το υπο-προλεταριάτο της Ρώμης, έναν κόσμο που γνώριζε τόσο καλά ο ποιητής του "Μια βίαιη ζωή".