Όλγα Καρλάτου
1984
ΠΥΡΕΤΟΣ ΤΑ ΜΕΣΑΝΥΧΤΑ
Μουσική και τραγούδια από τους Bee Gees. Ενας νέος χορευτής αντιμετωπίζει πρόβλημα στο να βρει δουλειά γιατί δε συμβιβάζεται. Ο Τζον Τραβόλτα, πέντε χρόνια μετά από το "Πυρετός το Σαββατόβραδο", επιστρέφει και πάλι με μια ταινία γεμάτη χορό, τραγούδια και έρωτα.
ΧΟΡΕΥΟΝΤΑΣ ΜΕ ΤΟ ΘΑΝΑΤΟ
Το στούντιο ενός χορού μετατρέπεται σε στούντιο θανάτου καθώς ενας παρανοικός δολοφόνος σκοτώνει τις χορεύτριες.
1982
1980
Έξοδος Κινδύνου
Οι περιπέτειες μιας δυναμικής αστυνομικίνας, της Νταίζη Αλεξίου, που προάγεται στο τμήμα διώξεως ναρκωτικών και μπλέκεται σε μια βρώμικη υπόθεση όταν αναλαμβάνει να βοηθήσει ένα νεαρό τοξικομανή...
ΜΕΡΙΚΟΙ ΤΟ ΠΡΟΤΙΜΟΥΝ ΣΤΟ ΠΙΑΤΟ
Σεξοκωμωδία γύρω από ένα αφροδισιακό που έχει καταπληκτικά αποτελέσματα.
1979
ΖΟΜΠΙ 2
Περιπέτεια σ' ένα νησί της Ταιτής όπου οι νεκροί, με τη μαγεία του βουντού, μετατρέπονται σε ζόμπι.
Ο ΜΑΓΚΑΣ ΚΑΙ Η ΚΛΕΦΤΡΑ
Ενας χημικός κατασκευάζει ένα άθραυστο τζάμι που θα τον φέρει αντιμέτωπο με τους κλέφτες και τις ασφαλιστικές εταιρίες.
1978
Οι Τεμπέληδες της Εύφορης Κοιλάδας
Ένας πατέρας και οι τρεις γιοι του αποτραβιούνται σε μια παλιά αρχοντική έπαυλη, που μόλις κληρονόμησαν, μαζί με την υπηρέτριά της. Η οκνηρία, η χαλαρότητα και τέλος ο ύπνος διαβρώνει σταδιακά τα μέλη αυτής της συμβολικά προσδιορισμένης αστικής οικογένειας, εκτός από την υπηρέτρια, μοναδικό θετικό πρόσωπο σ' ένα βασίλειο ζωντανών νεκρών. Σουρεαλιστική αληγορία που τιμήθηκε στα Φεστιβάλ Λοκάρνο, Σικάγο και Θεσσαλονίκης.
1977
ΚΕΟΜΑ
Η επιστροφή του μιγάδα Κεόμα Θα φέρει και το τέλος στην καταπιεστική κυριαρχία από ένα τυχοδιώκτη πάνω στους κατοίκους της μικρής πόλης.
1975
ΟΙ ΕΝΤΙΜΟΤΑΤΟΙ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ
Μια παρέα πέντε αμετανόητων πλακατζήδων, παρότι έχει περάσει τα 50, συνεχίζει με το ίδιο νεανικό πάθος να σκαρώνει φάρσες. Αγαπημένο τους θύμα ο αφελής συνταξιούχος Ρίγκι, τον οποίο βάζουν, μεταξύ άλλων, να συμμετάσχει σε ανύπαρκτη ληστεία της Μαφίας.
1967
ΟΙ ΒΟΣΚΟI
Ένας βοσκός επιστρέφει στο χωριό του ύστερα από μια αποτυχημένη απόπειρα να βρει δουλειά στη Γερμανία. Ονειρεύεται να ξενιτευτεί αυτή τη φορά στην Αυστραλία, όμως η μητέρα του κάνει τα πάντα για να τον κρατήσει κοντά της. Τα πράγματα ξεφεύγουν από κάθε έλεγχο όταν, ανήμερα του Πάσχα, ο ήρωας απάγει εκουσίως την κόρη ενός μεγαλοκτηματία, κινώντας εναντίον του το μηχανισμό της μοίρας και της εξουσίας. Ο Νίκος Παπατάκης, ενώ ξεκινάει με νατουραλιστικά δεδομένα, επιμένει στην ακραία σωματική έκφραση, δημιουργεί ένα άγριο θέατρο σε φυσικό περιβάλλον και παροξύνει όλα τα δεδομένα σε μια βάρβαρη λυρική ιεροτελεστία έρωτα και θανάτου.