Ναταλί Μπεϊ
2012
Λόρενς για Πάντα
Ο Λόρενς είναι ένας νεαρός φιλόλογος που ζει μια φυσιολογική ζωή και μια παθιασμένη ερωτική σχέση με τη Φρεντ. Μια μέρα όμως της ανακοινώνει ότι νιώθει γυναίκα και θέλει να ντύνεται ανάλογα, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι επιθυμεί να διακόψουν τη σχέση τους. Ενάντια σε όλους τους κοινωνικούς κανόνες, οι δυο τους δοκιμάζουν να προχωρήσουν μαζί…
2010
Γλυκό Ψέμα
Ένα παθιασμένο, ανώνυμο γράμμα αναστατώνει τη ζωή της ερωτικά ασυγκίνητης Εμιλί, της συναισθηματικά απογοητευμένης μητέρα της και του σιωπηλού, γεμάτου κατανόηση Ζαν, ο οποίος δουλεύει ως υπάλληλός της.
2008
Η Πελάτισσα
Η Τζουντίτ, μια πενηντάρα τηλεπαρουσιάστρια χωρίς μόνιμες σχέσεις, ζει με την αδερφή της και απολαμβάνει συχνά τις υπηρεσίες νεαρών συνοδών κυριών. Γνωρίζει τον Πατρίκ, με τον οποίο κανονίζει να συναντιέται τακτικά, εκείνος όμως είναι παντρεμένος και η γυναίκα του νομίζει ότι δουλεύει στις οικοδομές.
2004
ΦΥΓΕ ΕΣΥ, ΜΕΙΝΕ ΕΣΥ
Δυο μεσόκοποι παντρεμένοι μπαίνουν στο δίλημμα να αφήσουν τις οικογένειές τους: ο Ντανιέλ, αν κι έχει το γιο του άσχημα τραυματισμένο στο νοσοκομείο, ερωτροπεί με μια μικρότερή του σε ηλικία γυναίκα. Ο Αλέν έχει χρόνια δεσμό με την μαύρη υπάλληλό του, η γυναίκα του, όμως, κάνει τα πάντα για να τον κρατήσει κοντά της.
2002
Πιάσε Με Αν Μπορείς
Ένας πράκτορας του FBI βάζει σκοπό της ζωής του να συλλάβει τον Φρανκ Αμπαγκνάλ, σπεσιαλίστα στις πλαστογραφήσεις επιταγών, ο οποίος σε ηλικία μόλις 21 ετών άσκησε τα επαγγέλματα του πιλότου, του γιατρού και του δικηγόρου! Μόνο που κάθε φορά που έβρισκε τα ίχνη του, ο Φρανκ βρισκόταν ένα βήμα πιο μπροστά και του ξέφευγε. Χιούμορ και παιχνίδια γάτας και ποντικού σε μια αληθινή ιστορία πάνω στην απατηλότητα της εξωτερικής εμφάνισης. Φοβερό ζενερίκ με καρτούν φιγούρες, υπέροχη μουσική του Τζον Γουίλιαμς.
ΤΟ ΑΝΘΟΣ ΤΟΥ ΚΑΚΟΥ
Ο Φρανσουά, ερωτευμένος πάντα με τη Μισέλ, κόρη της μητριάς του από προηγούμενο γάμο, επιστρέφει στο πατρικό σπίτι στην επαρχιακή Γαλλία, όπου η μητριά του είναι υποψήφια στις δημοτικές εκλογές. Μια ανώνυμη, όμως, προκήρυξη βγάζει στην επιφάνεια το βαρύ παρελθόν της οικογένειάς του, που ανάγεται από την εποχή της Κατοχής. Πολιτικές ίντριγκες και οικογενειακά πάθη στην επαρχιακή Γαλλία, μέσα από μια ιστορία, που αν και είναι τυπικά σαμπρολική, παραπέμπει στο μύθο των Ατρειδών.
1986
Η ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΟΧΘΗ
Ενας δικηγόρος διαπιστώνει ότι ο ισχυρός πελάτης του προσπαθεί να εξαγοράσει τη συνείδηση του με το χρήμα και εναντιώνεται.
1985
ΝΤΕΤΕΚΤΙΒ
Σ' ένα παρισινό ξενοδοχείο, δύο ντετέκτιβ ερευνούν μια παλιά ιστορία φόνου, την ίδια ώρα που ένας μάνατζερ πυγμαχικών αγώνων χρωστά λεφτά στη μαφία. Μια ιδιόρρυθμη ταινία πάνω στο φιλμ νουάρ, το χρήμα και τον έρωτα. Όχι πάντως από τις καλύτερες του Γκοντάρ.
1984
Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΜΑΣ
Μιά νέα γυναίκα μπαίνει στο κουπέ ενός τρένου και προτείνει σ' έναν άγνωστο επιβάτη να κάνουν έρωτα. Οταν τελειώσει το ταξίδι τους ο άντρας θέλει να συνεχίσουν τον ερωτικό δεσμό τους ενώ η γυναίκα αρνείται.
ΤΟ ΑΡΣΕΝΙΚΟ
Μια νέα γυναίκα μπαίνει στο κουπέ ενός τρένου και προτείνει σ' έναν άγνωστο επιβάτη να κάνουν έρωτα. Οταν τελειώσει το ταξίδι τους ο άντρας θέλει να συνεχίσουν τον ερωτικό δεσμό ενώ η γυναίκα του λέει ότι η ιστορία τους τέλειωσε...
ΤΟ ΚΑ ΡΦΙ
Μετά τη δολοφονία ενός μικροκακοποιού, που ήταν το "καρφί" της αστυνομίας, οι αστυνομικοί ψάχνουν για τον αντικαταστάτη του. Τον βρίσκουν στο πρόσωπο ενός κακοποιού που έχει αποσυρθεί από την ενεργό δράση, αυτός όμως δε δέχεται. Τότε οι αστυνομικοί βάζουν τα μεγάλα μέσα, δηλαδή δρουν εκβιαστικά έτσι ώστε να τον αναγκάσουν να δεχτεί.
ΤΟ ΚΑΡΦΙ
Μετά τη δολοφονία ενός μικροκακοποιού, που ήταν το καρφί της αστυνομίας, οι αστυνομικοί ψάχνουν για τον αντικαταστάτη του. Τον βρίσκουν στο πρόσωπο ενός κακοποιού που έχει αποσυρθεί από την ενεργό δράση, αυτός όμως δε δέχεται. Τότε οι αστυνομικοί βάζουν τα μεγάλα μέσα, δηλαδή, δρουν εκβιαστικά έτσι, ώστε να το αναγκάσουν να δεχτεί.
1980
Ο ΣΩΖΩΝ ΕΑΥΤΟΝ ΣΩΘΗΤΩ
Μια σκηνοθέτιδα της τηλεόρασης, ο εραστής της που είναι εγκλωβισμένος σ' ένα συναισθηματικό φόβο, ιδίως στις σχέσεις του με τις γυναίκες και μια πόρνη. Τρεις ήρωες, τρεις πορείες που στο τέλος διαπλέκονται, ως τρία μουσικά θέματα που στο φινάλε συναντιούνται. Η επιστροφή του Γκοντάρ στο σινεμά της μυθοπλασίας.
1978
ΤΟ ΠΡΑΣΙΝΟ ΔΩΜΑΤΙΟ
Στη μεταπολεμική Γαλλία ένας δημοσιογράφος μιας επαρχιακής εφημερίδας προσπαθεί να συνέλθει από τα χτυπήματα του Β Παγκοσμίου Πολέμου. Κάποτε συναντά μια γυναίκα που κρύβει πολλά και θα παίξει σημαντικό ρόλο στη ζωή του.
1977
Ο ΑΝΤΡΑΣ ΠΟΥ ΑΓΑΠΟΥΣΕ ΤΙΣ ΓΥΝΑΙΚΕΣ
Η ιστορία του Μπερτράν, ενός ασχημούλη καρδιοκατακτητή, με πάθος για το γράψιμο και τις γυναικείες γάμπες, που ρίχνεται αδιάκοπα στο κυνήγι των γυναικών, όχι για επιβεβαίωση του ανδρισμού του αλλά από υπερβολική λατρεία προς το γυναικείο φύλο. Η πιο προσωπική ταινία του Τριφό είναι μια σκέτη απόλαυση.
1972
Αμερικανική Νύχτα
Υπαρξιακές και καλλιτεχνικές ανησυχίες, ερωτικές περιπέτειες και προσωπικά δράματα ανάμεσα στους ηθοποιούς, τον παραγωγό και τον σκηνοθέτη μιας ταινίας που γυρίζεται σε στούντιο της Νίκαιας, με τον τελευταίο να καλείται να διαχειριστεί μια σειρά από κρίσεις.