Ινοκέντι Σμοκτουνόφσκι
1971
Ο Θείος Βάνια
Αξιόλογη διασκευή του γνωστού θεατρικού έργου του Τσέχοφ. Ο Κοντσαλόφσκι διατηρεί την αντίληψη του μοναδικού ντεκόρ, που το σπάει με τις έγχρωμες εικόνες των ρωσικών λιβαδιών, ενώ η υπόλοιπη ταινία είναι γυρισμένη σε μονοχρωμία. Δίνει μεγάλη σημασία στις εκφραστικές δυνατότητες του μοντάζ και του φιλμικού χωροχρόνου και αξιοποιεί σημασιολογικά την πιο απλή έκφραση των ηθοποιών του ή τα στοιχεία του διάκοσμου. Το μεγαλύτερο, ωστόσο, ενδιαφέρον της ταινίας είναι η σύγκρουση των δύο ιερών τεράτων της σοβιετικής οθόνης, του Ινοκέντι Σμοκτουνόφσκι («Άμλετ») και του Σεργκέι Μπονταρτσούκ, που είναι πολύ καλύτερος ηθοποιός απ’ ό,τι σκηνοθέτης.
1964
Άμλετ
Ο νεαρός πρίγκιπας της Δανίας Άμλετ μαθαίνει για τη δολοφονία του βασιλιά πατέρα του από το θείο του και σχεδιάζει την εκδίκησή του.
1962
ΕΝΝΙΑ ΜΕΡΕΣ ΕΝΟΣ ΧΡΟΝΟΥ
Ενας επιστήμονας αντιμέτωπος με το καθήκον και την αγάπη του για τη γυναίκα του. Μιά συγκλονιστική, πρωτότυπη και πραγματικά αριστουργηματική ταινία, από τις καλύτερες που βγήκαν από τα σοβιετικά στούντιο τα τελευταία είκοσι χρόνια, δοσμένη μ' ένα στιλ που συνδυάζει εκείνο του Αντονιόνι μ' ένα χιούμορ εντελώς σοβιετικό.